BTnet iskustva + mogućnost raskida ugovora

Evo jedno pitanje za vas sve…

Trenutno sam na Iskonu, no BTnet mi je dostupan a ima vrlo povoljne cijene od svega 100kn mjesečno za internet i televiziju (osnovni paket) što je prepovoljno da ih ne bi razmotrio. Da me ne bi krivo shvatili, na Iskonu mi je OK, al ako mogu više no duplo uštedit ne vidim razlog da to ne učinim :frowning:

Ono što mene zanima je ima li ko od vas iskustva s njima? Često se držim one “kolko para, tolko muzike”, no Iskon mi je isto tako prije 2 godine bio puno jeftiniji od drugih pa imam odličnih iskustva. Čitao sam po internetu no sve što sam našao po forumima je staro po 3-4 i više godina, a od tad se sigurno mnogo toga promjenilo i kod njih, a iskustva su različita.

Završno, koje su mi pravne mogućnosti u slučaju da želim raskinut ugovor? Neko je spominjao neki rok od 7 dana u nekoj od tema koje sam prije ovdje čitao? To mi je kratak period za bilo kakav ozbiljan zaključak, ako potpišem na mjesec dana opet ne valja jer će me to sve skupo koštat, a potpisat na dve godine pa se mučit s njima cijeli taj period mi nikako nije opcija.

Raspišite se :smiley:

EDIT: Riječ je o BTnetu ( http://www.btnet.hr/ ), ne o Bnetu, čisto da ne bude zabuna…

Stvarno izgleda dobro. Na žalost, nije dostupno kod mene, a upravo sam potpisao s B.netom.

Ono što tražiš je ovdje:

Ali uoči da je nedavno bilo nekih izmjena u Zakonu o potrošačima ako se ne varam. Sumnjam da su nešto mijenjali u tom pogledu, ali ipak – prije nego staviš olovku na papir, to prouči. Uoči da se to odnosi samo na usluge sklopljene na daljinu, dakle kada preko telefona sklopiš ugovor ili preko interneta. Međutim, ja sam vidio da u praksi mogućnost otkazivanja daju i kada sklopiš u poslovnici, valjda je jednostavnije. I isto tako uvijek daju 14 dana (iako zapravo ne moraju ako prvo potpišeš ugovor). Ali uoči da će stvar nvj. ići tako da ćeš prvo potpisati ugovor, a onda će ti kroz 10 dana doći serviser, tako da ćeš imati tek 4 dana za testiranje. Uoči da u zakonu nigdje ne piše da se radi o periodu za testiranje, već je zakon napisan da se omogući jednostavno sklapanje ugovora preko telefona i interneta, a da opet bude spriječeno “pecanje”, tj. da se da prostora da ljudi shvate na što su pristali (tipično ovi akviziteri pecaju starije ljude koji još uvijek misle da imaju posla s dobrom starom Poštom). Obavijest o toj mogućnosti moraš dobiti pismeno, a tipično će to doći u obliku nekakvog istakutog okvira na samom zahtjevu/ugovoru koji potpisuješ.

Muči me zapravo to što su oni rekli da bi proces “selidbe” kod njih mogao trajat okvirno mjesec dana, te mi savjetovali da će ići najbrže ako odem kod njih osobno potpisat ugovor (da ne čekam njihovog prodajnog predstavnika da dođe kod mene jer to kao traje još 10 dana više).

Znači, ja imam pravo raskid ugovora 14 dana od potpisivanja ugovora (odnosno primitka obavijesti), bez obzira kada se meni usluga počne isporučivat? To mi onda ništa ne znači jer sigurno u tom periodu neću ni imat uslugu pa od testiranja ništa. Sutra mi treba doć neki njihov agent koji mi je taj letak i donio doma, mislio sam da potpišemo ugovor, a ja se još uvijek premišljam.

Bilo bi puno lakše kad bi neko s foruma koristio njihove usluge pa mi iz prve ruke mogao reć šta mogu očekivat. Rizik je obvezat se 24 mjeseca na nešto u šta nisi siguran da je kvalitetno.

Ha, svima je tako.

Propitaj agenta o garantiranoj razini kvalitete usluge - kojim mjerljivim atributima definiraju razinu usluge. Primjerice internetska se usluga definira nekom minimalnom brzinom (pazi, obično na prospektu piše neka veća brzina, a u ugovoru stoji od-do, gdje je je onaj “do” ta veća brzina), a HAKOM je napravio aplikaciju HAKOmetar kojom možeš ispitati i prijaviti kršenje ugovora u tom pogledu. A kako bi mjerio ostale usluge, TV i telefon, ne znam ali ako bi doista imao puno problema, mogao bi u krajnjem slučaju sudski izaći iz ugovora.

U svakom slučaju neka ti agent izračuna koliko bi te došlo izlaženje iz ugovora nakon 3, 6, 12 i 18 mjeseci i neka ti daju to pismeno - sve “popuste” koje dobivaš. Uoči da za izlaženje iz ugovora možeš platiti ostatak rata ili umjesto toga platiti iznos popusta koje si dobio sklapanjem ugovora - što god je za tebe povoljnije. To je razlog zašto su operateri, kada su te zakonske izmjene došle, odjednom počeli “aktivacije”, “priključenja” i “instalacije” naplaćivati po par tisuća kuna, a u slučaju sklapanja ugovora 1 kn. Do tada su to naplaćivali par stotina kuna. (Tu agencija za zaštitu tržišnog natjecanja nije išla tražiti monopolističko dogovaranje.)

Eto, ne znam što bi drugo mogao, nego riskirati.

Da ti ne pričam koji sam bezobrazluk ja doživio. Imam HT-ov ISDN s četiri broja u “grupi” i ne daju mi da razdvojim te brojeve, nego moram za brojeve koje želim prebaciti na drugog operatera sklopiti prvo ugovor s njima, kako bi brojevi bili “aktivni”, jer da HAKOM dopušta samo prijenos “aktivnih” brojeva. Ali kod sklapanja ugovora za svaki broj moram platiti priključak linije 625 kn ili mogu sklopiti ugovor na 24 mjeseca, pa će me priključak koštati 1 kn. Zamisli, te apstraktne, besmislene termine “grupa”, “aktivacija”, “priključak” - a nakon ukidanja POTS-a i ISDN-a, telefoni su sada samo na VoIP tehnologiji, dakle efektivno mi prodaju Skype!!!

Razgovarat s agentima mrzim jer oni će reć sve šta ti želiš čut, ne šta je stvarna istina. Odlučio sam riskirat, potpisao sam ugovor, nadam se najboljem. Moje prve dojmove ćete čut kada uslugu i isprobam :slight_smile:

Fala tsereg na savjetima :wink:

1 Like