G. Požar: Samo da se javim, pa palim dalje

Primio sam newsletter u inbox od Croatia osiguranja. Toliko orginalan copywriting i dizajn da ga moram podijeliti sa vama:). Oglas koji mi je uljepšao jutro; fenomenalno, simpatično, orginalno, stilski dorečeno…ma, nemam riječi:).

Svaka čast tko god je to radio.

http://ivanvardaj.iz.hr/pozar.jpg

g. Požar: Samo da se javim, pa palim dalje.

Samo da se javim

pa brzo palim dalje. Znate vi mene, volim svratiti kad me najmanje očekujete. Stoga bi bilo dobro da razmislite o osiguranju svoga doma. Croatia osiguranje ima akcijsku ponudu u kojoj za cijenu police s manje pokrića dobivate policu s više pokrića. I još možete osvojiti opremanje doma u vrijednosti do 50.000 kuna.
Eto, toliko od mene.
*Za detalje nazovite 0800 1884 ili posjetite www.crosig.hr. *

Vatreno vaš, g. Požar

Ovo sam i ja jučer dobio i pohvale autoru super su to odradili

Eto koliko jak može biti marketniški efekt, napravljen na dobroj kreativnoj bazi. Jedna vrhunska sličica i rečenica “Samo da se javim, pa brzo palim dalje. Znate vi mene, volim svratiti kad me najmanje očekujete.” su mi se ■■■■■■ duboko urezale u svijest i podsvijest.

Dobar dizajner = dobar psiho manipulator.

Efekt je takav, da će mi vjerojatno dugo vremena na spomen riječi “požar, osiguranje” mozak prvo izbaciti sjećanje na ovu reklamu i na Croatia osiguranje. Takav je efekt vjerujem i kod većine ljudi, premda možda toga nisu svjesni ili jednostavno ne razmišljaju o tome.

To su odlike vrhunskog dizajna, vizualno-lingvitička komunikacija na relaciji dizajner -> medij -> poruka -> masa.

Sad, koliko će se poruka široko proširiti zavisi od financija. Koliko jako će se utisnuti u psihu pojedinaca zavisi isključivo od dizajnerskog uradka, odnosno od dizajnera.