Google International targeting

Pitanje za znalce.

Dakle imam stranicu staru već par godina sa dnevnim UV prometom od preko 4k. Imam jako veliki bounce oko 82% koji stoji tako već dugi period (stabilan je).

Moje pitanje glasi. Ako bih uradio International targeting i označio Croatia kao zemlju, dali mi to donosi određene prednosti poput bolje pozicije na Google.hr pa time i slabije pozicije na ovim mexičkim i USA pretragama što bi na kraju (pretpostavljam) smanjilo i bounce rate!?

Još jedno važno pitanje. Kao što vidite na donjim fotkama, Hrvatska je vodeća po posjetama, ali za samo mali dio zaostaje Bih pa ide Srbija … Kako bi se ta moja radnja odrazila na te posjete?

Evo par fotki u prilog da vidite kako stvari stoje.


Eh da. Ako mi netko može objasniti koji bi bio najbolji način da uradim (ako se odlučim na to) hreflang tags?

Svi su se prepali one prve rečenice. :smile:

Po meni bi se baš to dogodilo, što ti je (vrlo) diskutabilan uspjeh, no ipak sve i ne bi imalo velikog efekta, kada je site tako renomiran.

P.S. Ako je riječ o ovom siteu o liječenju, ja ne bih ništa mijenjao.
Na prvi pogled mi čak i textovi izgledaju unikatni. Čestitam. Tko ti piše textove? :slight_smile:

International targeting je koristan ako je sadržaj stranice vezan samo za određenu državu. Npr. ako je stranica na portugalskom a tekstovi su vezani za Brazil onda je dobro podesiti ciljanu državu. Ako se radi o siteu na hrvatskom international targeting je beskoristan.

Hreflang se koristi na višejezičnim siteovima.