Ja ću podijeliti neka svoja iskustva obzirom da smo saradjivali i da mislim da ćeš, ipak, uspjeti, samim tim što brzo reaguješ kad te ljudi kontaktiraju. To znači da hoćeš da radiš i da ljudi mogu na tebe računati. Veliki je broj onih koji bi da dobiju nešto za ništa.
E sad ovako… FB, istina je da neke stranice idu bolje, a neke lošije. Ja sam primjetila da na stranici gdje imam jako dobar reach, sadržaj je originalan, slike su napravljene namjerno i nema puno objava s linkovima. FB voli da se ljudi zadržavaju na njihovom sajtu, i ne idu dalje. Kad objavim link sa svog sajta, reach je neuporedivo manji. Znači, i FB kao i Google voli originalan sadržaj. Izgleda da se isplati i komunikacija sa fanovima, odgovaranje na pitanja, angožavanje istih u nekim aktivnostima.
Blogovi… kakve blogove pokrećeš? Kakva je tematika, da li si prethodno napravio istraživanje koliko pretraga ima termin, kakva je konkurencija, koliki CPC, sve ove alate imaš unutar Google Adwordsa, a vjerovatno i na drugim mjestima.
Stranica o mobitelima je, kako bih rekla, nedovoljno zanimljiva. Koji je cilj te stranice? PRODATI mobitel ili PISATI o mobitelu? Velika je razlika. Ako pišeš o njima, članci bi morali biti duži, malo linkova sa drugih izvora, uže recenzije. Nemaš niti jedan članak o temi sajta, a to je “jeftini mobiteli”, gdje nabaviti jeftin mobitel, prednosti jeftinih mobitela, nedostaci… Razmisli objektivno, da ti tražiš jeftin telefon i onda dodješ na tvoju stranicu, kako bi ti izgledalo? Možda ljudi traže jeftin Samsung, jeftin Iphone, obradiš teme polovnih telefona i svega što ti padne na pamet oko jeftinih mobitela. Ako želiš webshop onda bi katalog-sajt sa opisima i cijenama bio najbolji, ali obzirom da kod nas još nema affiliate programa tog tipa (bar koliko je meni poznato), onda ne bi imao ništa od toga da neko kupi taj proizvod. Ili, da ubaciš telefone sa Amazona… ?
I na kraju, šta je sa izgradnjom linkova? Pisanje članaka nije dovoljno za više posjeta, to vjerovatno i sam znaš.
Kako do stalnih prihoda na internetu? Vjerovatno kombinacijom više različitih metoda i sajtova, nikako stavljati sva jaja u jednu košaricu Uvijek se isplati imati konkretan proizvod, uslugu, graditi svoj brend. Šta je ono u čemu se osjećaš najjačim kad je internet marketing u pitanju? Ovo samo postavljam pitanja za razmišljanje, naravno ne treba odgovarati.
Eto toliko, ja se raspisala, valjda jutarnja kafa proradila