Pomoc oko html5 canvas autica

http://homepage.ntlworld.com/ray.hammond/motion/
Ovdje mozete vidjet kako izgleda… pokuso sam danas dodavati speed u json i radit polje speed i svasto nesto al bez ucinka… ova igra random generira kojo ce auto pobjedit a meni je cilj da iz baze u kojoj je neki broj i ako je taj broj vec od nekog drugog iz baze 1 igrac je pobjedio… dali je to kako moguce ovu skriptu tako ispravit

Ovdje mozete skinuti igru…

Mozes malo bolje objasniti kako bi ti odredjivao pobjednika? Neki example sa podatkom u bazi i ocekivanim pobjednikom u odnosu na vrijednost tog podatka.

1 Like

Example baza tipa…

Username Brzina
Ime1         5
Ime2         10

I sad samo bi u query slao

tipa auto 1 je korisnik ime1 i on ima brzinu 5
tipa auto 2 je korisnik ime2 i on ima brzinu 10

I sam bi prosljedi upit

$korisnik1 = mysql_query("Select brzina from korisnik where id = 1);
$korisnik2 = mysql_query("Select brzina from korisnik where id = 2);

i onda bi imao tipa 1 autic mnozen sa korisnik1 a drugi autic mnozen sa korisnik2

Nasao sam i ovaj tutorial al neznam bas najbolje kako bi to trebalo izvest

Ako tako zelis postaviti stvari, mislim da bi ti najjednostavnije bilo koristiti samo jedan graf.

Ovu liniju:

Promijenis u:
current_car.graph = 1; // ovdje 1 mozes promijeniti u neki drugi broj izmedju 0 i 14 (toliko ima razlicitih grafova)

Ovu liniju:

u ovo:
position = getPositionAtTime(current_car.graph, percentageElapsed, current_car);

Ovu liniju:

U ovo:
function getPositionAtTime(graph_index, percentageElapsed, current_car) {

A onda ovu liniju:

Promijenis u ovo:
return position * ( undefined === current_car.speed ? 1 : current_car.speed );

Zatim svakom autu u skripti mozes dati property speed, s kojim ce se onda mnoziti pozicija, tako da ce veci speed rezultirati pobjedom.

Nisam ovo testirao, pa bi moglo biti greske. Takodjer, s obzirom da koristis isti graf za svaki auto, mogla bi voznja biti monotona.

1 Like

E kak bi ovo sa speedom islo ja sam stavio u json ovako al nevidim bas neku razliku uvjek mi je 1 auto prvi drugi 2 i tako redom…

        graphs:
        [
            [0,5,10,20,40,60,70],
            [0,10,20,30,40,50,60],
            [0,20,39,40,50,55,58],
            [0,10,20,30,40,50,55],
            [0,25,45,47,49,50,52],
            [0,10,20,29,38,45,50],
            [0,15,20,25,30,40,45],
            [0,2,4,8,20,30,40],
            [0,5,10,15,20,25,30],
            [0,1,3,14,15,22,30],
            [0,5,11,14,17,22,25],
            [0,20,30,44,67,72,90],
            [0,2,7,24,47,52,65],
            [0,2,9,20,40,52,70]
        ],
speed: [5, 10]
    };
 
    return json;
}

Krivo si me shvatio, speed je property svakog auta, dakle tamo gdje definiras auto objekt dodas speed:

{
    "colour": 'blue',
    "x": 0,
    "y": 450,
    "spritex": 0,
    "spritey": 0,
    "graph": null,
    "step": 77,
    "position": null,
    "speed": 1
},

Primjeti zadnji redak objekta, tako dodas speed za svaki pojedini auto.

1 Like

Dodo sam sad to ali i dalje je svima ista brzina… stavio sam 5, 10, 15 , 20

Daj zalijepi skriptu kako ti sad izgleda na pastebin da vidim.

Evo to bi bilo to…
http://pastebin.com/LHf4cdrJ

Ok evo modificirao sam skriptu sada i provjerio da radi:
http://pastebin.com/3XWhVU65

Promjene:
1.) Vise ne biras sam graf posto nema smisla
2.) Svaki auto podrzava speed i speed_late parametar. Ovisno o stadiju trke primjenjuje se odredjeni speed faktor. To ti omogucava da imas nekakvu dinamiku a ne konstantnu prednost jednog te istog automobila. Znaci pogledaj kako sam ja postavio te parametere i onda se poigraj kako tebi vec pase.

1 Like

E to je to :smiley: radii …

@apazinjan http://codepen.io/anon/pen/qdgRWJ dali znas kako maknuti ove tragove sto auti ostavljaju iza sebe :smiley: