Imam dosta nedoumica i glupastih pitanja vezana za odnos klijentima, na koji način poslovati, komunicirati, tražiti podatke za rad i riješavati račun. Postoje li kakvi dobri članci na tu temu?
Npr kad mi netko kaže “aj mi napravi stranicu” ne znam kako da se pravilno postavim prema tome. Po meni bi bilo najbolje da se sav materijal stavi na hrpu i da od tog mogu nešto sklepat, međutim većinom ljudi ni sami ne znaju što žele imat i materijal treba izmislit.
Pretpostavljam da koristite opciju dodatne domene na nekom postojećem hostingu i ne radite zaseban? (Za obrte i sl., sajtovi su mali)
Kad se radi layout stranica… radite li više verzija layouta ili samo jedan pa ako prođe prođe ako ne, radi se novi? Vezano za jednu vrstu layouta, radite li grafički dizajn svih stranica koje nisu na isti kalup ili samo par glavnih? Radite li sav dizajn dok posve nije gotov i tek onda ide u html? (Pitam i vezano za klijenta ali i za uobičajen workflow) Kolika su odstupanja od završne verzije? Npr ja često imam dojam da mi se layout čini dobrim no kad ga vidim u obliku web stranice htjel bi vršit promjene pa onda počnem petljat i komplicirat, fali mi dosljednosti…
Kako se riješavaju sitnice, npr za par tjedana klijent traži da mu se nešto sitno napravi za što je potrebno recimo 10min posla? Trenutno mi nije problem, al ne bi htjel da se s vremenom takvih stvari nakupi.