S obzirom da je 99% korisnika foruma kompjuterski pismena, te da je velika većina kupovala preko ebaya, vjerujem da je dio njih imao problema. Imam pitanje…
Prvi put imam problem nakon narudžbe preko ebaya, tj prodavač je nešto zeznuo, dovelo je do toga da nismo nalazili zajednički jezik dok nisam pokrenuo “proces” protiv trgovca. Tad se uozbiljio i poslat će novu pošiljku, te me moli da ja zatvorim taj “proces”.
Moje pitanje je jel pametno zatvarat slučaj dok ne pošalje nove pošiljke ili ne? Tj hoću li moć otvorit novi “proces” protiv prodavača ako se naknadno ustanovi da se radi o pokušaju prevare?
Najgore je kaj je lik imao dosta pozitivnih prodaja i ne želim mu radit probleme, al on se prilagođava problemu tek kad mu zaprijetim nekim sankcijama, kao da kupuje vrijeme.
Nije neka velika cifra u igri, 50-60€, bio sam korektan kupac do sada, želim da tako i ostane, ali nije ni da mi se poklanjaju novci nekome.
Nisam imao nikad sličan problem. Jednom prilikom neka stvar mi nije došla, te nakon upućenog emaila trgovcu…ista je poslana i uredno stigla na kućnu adresu.
U biti si u pravu, ali se odvajaju u dvije zasebne firme a kako će kasnije ići ne znam.
Sada se još uvijek na ebay kupuje putem paypal i oni znaju šta i kako.
@mrcina ja dugo kupujem. Bilo je da ne stigne roba ili nešto ali mi ljudi uredno refund urade a nakon što pošiljka stigne ja ih obavijestim, tražim email na koji da im uplatim direktno.
Opisi malo deteljnije u cemu se radi pa cu ti ja mozda moci dati neki korisniji savet.Inace radim za jednu kompaniju koja svoje proizvode prodaje na eBay.
U sustini sivi se oni “plase” procesa protiv njih i tu itamo negativnog feedback-a, koji im nece mnogo naskoditi ukoliko imaju gomilu pozitivnih ali opet to je nesto sto ne zele.
Druga stvar je ta, ukoliko porenes proces protiv njih a i zadnje vreme nisi bio jedini, moze doci do toga da im deo listinga (stvari koje prodaju) postane nevidljiv na eBay-u do toga da im se nalog na neko vreme suspenduje.
Prema ovome sto si napisao, moj savet ti je da ne zatvaras slucaj ukoliko jos uvek niste nasli zajednicki jezik.
Sada ja ne znam dali si dobio tracking number na email tj dali je tvoja posiljka uopste i poslata… tako da je mozda do USPS (ako je prodavac iz US)…
Neću ništa zatvarat dok ne dobijem pošiljku na adresu, jer za sada sam dobio samo obećanje da će poslat novu, ne i nikakav tracking number. Točnije, napisao je da će poslat “čim prije” što zapravo i nije konkretno obećanje.
Možda bi mogao zatražit Ebay da se uplete u proces, neka pročitaju njegovo obećanje da će ispravit grešku i poslat novu pošiljku i neka ono zatvore slučaj. Čisto da ja ako ne dobijem ništa budem siguran da ću moć nešto napravit a da njemu ne ostaje cijelo vrijeme otvoren proces i stvara potencijalne probleme.
Ili da se ne zezam više s pregovorima i zatražim jednostavan refund?!
Ma otvorio sam dispute na ebayu (vjerovatno je sustav spojen, dođe na isto), dogovoreno je slanje nove pošiljke, ali me tražio da zatvorim dispute, a da će on poslat pošiljku “ubrzo”, što mi je stvorilo sumnju. Možda je refund najbolje rješenje. Dat ću mu vremena do srijede da pošalje ili idem na refund.