Reparacija matične ploče ZEL-COS - BJEŽI

Da li je tko radio, tj dao u neku firmu?

Radili su mi u Zelcosu, i za 750kuna, kao grafička otišla.

Dobio laptop nazad:

  • nedostaje jedan od glavnih šarafa na kučištu laptopa, koji je na rubu gdje se drži ekran, mlohavo (zaboravili ga)
  • kažu testiranje pod maksimalnim opterećenjem 1-2 dana LAŽ - na primci piše da su odradili posoa 13h do 15h u ponedjelja ukupno 2 sata posla, a zvali me ujutro u utorak slijedeći dan, u 9h da je laptop gotov. Da ne pominjem da rade do 17h. OD TESTA ništa!
  • donesem doma, stavim HDD nazad, loada se, radi, ali…
  • ne radi touchpad ni pod razno
  • ne radi pola tipkovnice, desni dio, negdje gdje je i gpu ako se ne varam

Nazovem ih i muku muku sam prošao da nagovorim ih da ONI pokupe laptop kod mene jer ne pada mi na pamet drugi dan nostiti ga preko pola grada nazad na servis.
Inače rekli su mi samo, donesite ga nazad.

http://www.youtube.com/watch?v=SUE3EckYPWU

Evo primjera reparacije koji se radi, centriraj grijač na gpu i zakuri.

A oni su mi u nekoliko navrata rekli to se ne kuri, ne budite smiješni. Zamjenjuju se otpornici, lemovi se rade, popravljaju… MY ASS!

NO najgora stvar je ova, prodaju priču da oni čim prime laptop na dijagnostiku, znaju početi popravak ako je moguć, čak prije nego li klijent im to odobri.

Znači rade dijagnostiku koja bi po sebi trebala biti nula invazivna, na način da odma kopaju po laptopu.

I sad ja donesem stroj od 15 tisuća kuna i možda nakon dijagnostike, želim nekome drugom to nositi, a oni su već napravili svoj shit, jer podjsećam u postotku pokušaja, reparacija ne uspijeva, znači bespovratno su ga skurili.

Sad me samo zanima kako će riješiti situaciju. Nazvao me neki lik bio je ljubazan i rekao da će napraviti sve, pokupiti će laptop, i istestirati ga, no zar to nije trebala biti početna stvar koju su napravili i koju sam platio.

Isto, sve vrijednost vremenske koje su mi rekli prije nego sam odobrio popravak, i da ću ga platiti, su se 3 puta smanjile ili povećale na moju štetu nakon što sam pristao. Tipa vrijeme čekanja x3, vrijeme testiranja s 1-2 dana na NULU, i slično…

Strašno, eto samo info ako netko razmišlja o reparaciji da zna što može očekivati.

Znači osnovni

1 Like

Zelcos = apsolutni shit.
Bježite ako ne želite muke.
30 dana traje ova muka, još traje.

Tražili me naknadno još 190 kuna + PDV za kvar koji je kao naknakanda reklamacija, a nekako im je promakao kod dijagnostike.

I opravdavaju se da je napisano da je GPU pokvaren, i on je popravljen…
Znači boli njih što su dali u opticaj neispravan laptop, nakon njihove famozne dijagnostike, i nakon 1-2 dana testiranja od 100% opterećenjem koje se nije dogodilo.

POVRŠNOST, LAŽ i obmana, to je sve što ima kod njih. Užas…

Pozz, jel zna netko gdje mogu kupiti maticne ploce za racunala starijih modela? Hvala

Ja vam mogu preporučiti RAM servis, tamo sam popravio laptop, vlasnik Darko je super čovjek, a i hrpa ljudi sa Jabučnjaka je nakon objavljenog teksta nosila strojeve na servis tamo i svi su bili jako zadovoljni.

Eto, ako nekome zatreba.

Ma sve sam pustil kvragu i kupil novu. Naletio bas na ponudu kod Centro.hr za maticne ploce… pogledajte ponudu jer je do isteka zaliha :smile:

Nećak mi prosuo nekoliko kapi soka po tipkovnici laptopa. Iako sam nabrzinu obrisao i okrenuo laptop sutradan sam primjetio da je tipkovnica dobila ( par slova kad stisnem duplo ispisuje) Nisam htio uzeti sam tipkovnicu za 200 kn i sam promijeniti već poslati u ovlašteni servis Zel-cos d.o.o. i platiti trošak tipkovnice i zamjene tako da mi ostane 5 godišnje jamstvo. Laptop sam nastavio koristiti još 3 mjeseca s vanjskom tipkovnicom dok mi se nije ukazala prilika da pošaljem laptop u ZG. Kad su zaprimili laptop 19,01 2016 rekli su sa će za dan dva javiti se kad ga pregledaju. osobno sam ih zvao Ja nakon 3 i pol tjedna da bi mi naveli da laptop ne daje sliku, da ventilator radi na najjače , neispravna matična ploča i jedini kvar neispravna tipkovnica. I račun bi bio oko 1250 kn s pdv.-om. Na kraju sam ja odustao od popravka kod njih i odlučio sam naručiti i zamijeniti tipkovnicu ( i ostati bez 5 godišnje garancije) ali pored neispravne tipkovnice sad imam pola računala neispravnog zahvaljujući njihovim nazovimo to “pregledom” Za ovo se nemam kome žaliti ali mogu ostalima ukazati na svoje iskustvo s ovim servisom.

1 Like

Prestrašno…

Pa pročitaj moje prvo iskustvo.
Isto sam ih ja zvao, popravili laptop ali nije im palo na pamet da tipkovnicu provjere.

Kad sam im rekao u ispravnom stanju da ga želim , smatrali su da je ispravan, a tipkovnica je drugo.,

Najjače je što sam pregovarao sa direktorom ne znam ni koliko razi tih 750,00 kuna plus rad tipkovnice, koju su htjeli naplatiti još… a oni su je skurili. Tjednima…

Bolesno!
Inače tikovnicu sam s ebaya uzeo za siču tipa 100 kuna s poštarinom, zamjenio je i radilo…

1 Like

Neću ulazit u način i odnose prema klijentu navedenog servisa, citirani dio bode oči.
Reparacija matične ploče je daleko više od centriranja grijača stiskanja dugmeta “START”.
Drugi par rukava je što se za mnoge upravo svodi na ovo gore. To je tako jer reparacija matičnih ploča u stvari nije u opisu rada servisera računala već elektronike ali na ovaj način to može praktički raditi svatko. Kao što si i sam primjetio, problem je tada dijagnostika. Iz moje perspektive, dijagnostika u večini slučajeva vrijedi više nego li sam popravak, barem kada su u pitanju reparacije matičnih ploča.
Razlog tome je prije svega oprema koja je potrebna za samu dijagnostiku a poslije toga ipak neki vrag moraš i znat.
Ako to dvoje nedostaje uvijek ostaje mogućnost prženja napamet pa ako prođe prođe. Nažalost toga ima dosta. Meni koji se bavim s time možda i najduže u HR izgleda kao podcjenjivanje jedne cijele struke na temelju jednog lošeg iskustva.
Da, mijenjaju se komponente, dijagnostika se radi s izuzetno skupim alatima bez da se išta kuri ali ne u svakom servisu.

Stara tema ali još vrijedi, nikada više tamo, jer nije me toliko njihov način posla smeo koliko njihov stav prema klijentima. FUJ!