Od danas sam primijetio nevjerojatan pad CRT-a na stranici - s 2,3% na 0,8%. Nikada mi se slično nije događalo. Stranica broji oko 30.000 dnevnih posjetitelja, s 50.000 pregleda. Ima li tko sličnih problema?
Sasvim normalno za prvi i drugi mjesec u godini. Ocekuj poboljsanje u trecem.
Uopće mi nije bio problem siječanj… zarada je otprilike oko 1.000 eura mjesečno… siječanj je bio malo slabiji… i konstantno je CTR bio oko 2,2 % do 2,8 %… Stranica postoji nekoliko godina. Ne znam što se danas dogodilo.
I kod mene je danas katastrofa, ali opet imas dobar crt kod mene je rijetko kad iznad 1%…
Nikad ocajniji dan nisam imao u historiji.
Ako vam pomaze, mada nista nam ne pomaze, ja sam na AdMob i mobile ful, apps: SVE je shit :)))
Igra mi se toliko djece na dan da kad preracunam po sesiji, DZABE :))
Nekih 20-30k sesija na dan i sve dzabe. Cak i ameri daju roughly pola.
Tough times.
ali imaš zadovoljštinu što si omogućio djeci da se igraju, jebo pare
Yep, skupljam ratinge i reviews, budem kod Todorica zamjenio za rangle i pecenog piceka.
Problem pada CTR-a je otkriven. Adsense je na mobilne oglase počeo stavljati plavu strijelicu na kojoj pise POSJETI WEB, tako da posjetitelj mora kliknuti dva puta, prvo na oglas, a onda na poruku koja ga vodi na stranicu oglasivaca. Ne znam je li u pitanju nesto privremeno ili trajno.
Ja sam to isao vidjet pa nisam vidio.
Ne kuzim. Gdje se to da vidjet, neki specifican page/blog clanak, nesto?
A inace “fat tap” problem je prisutan jos od iphone 2008-e i to je velka prica i problem ZASTO nece ni advertiseri tamo puno ni ici jer gube paru na invalid clicks. Onda oni jos dobro prodju jer im vrate a publisher dobija po guzi.
edit: fat finger tap nesto, da se zguglat.
To je super stvar za nas korisnike jer ja preko moba vecinom slucajno kliknem na reklamu dok skrolam i vratim se natrag u stotinki, jer su reklame u vecini slucajeva tak postavljene da na nju kliknes oces neces, pogotovo ako poveci mob drzis jednom rukom.
Kod mene je i danas blago receno, katastrofa…Ocaj
I kod mene nikad gore. Inace adsense uvijek na pocetku godine testira nekog vraga pa i to utjece na ocajan cpc i ctr.
Izgleda da plave strjelice s porukom preko oglasa i drugima dolaze, i time se umanjuje CTR… Riječ je o nekom Adsense updateu…
Kod mene nema tih strelica ali je ovo dno dna…Nevjerovatan ocaj, nisam ovako ocajna dva dana imao nikad.
Disclaimer, prije nego napisem dolje: “Kostat” ce nas sve isto, i mene i vas, znam to.
Doticem se mobile i tog “problema” s adsima sad.
Kao sto rekoh oko fat tap ili kako se vec zove problem, sindrom.
Dakle, pomoci si nemozemo Niti je to situacija u kojoj si treba pomoci, vec je to kak ja to vidim logican slijed u nekakvoj evoluciji oglasavanja na mobile. Jel itko probao uplatit kad adwords za mobile? Zanimljivo je recimo to da je nakon par tisuca klikova koji idu po jedva 2-3 lipe (cheap ne), prilicno jasno instant po analytics da su invalid vecina. I onda ja ko advertiser recimo, necu uopce to ni ici placat, sva matematika ulaza i izlaza u marketingu icega ne valja jer je masa shit klika.
I onda pomnozimo to s kolko vec ima advertisera i voila.
Ali to je sad situacija i svi su cini se sretni s malim CPC na velkom CTR. Publisheri svakako, jer koga briga ko to placa i zasto, bitno da lova ide? Neznam.
Dal to bude problem ili ajmo reci izazov? SIGURNO.
Ali da li je dugorocno bolje - isto sigurno.
Google bude trazio rjesenje da pase njima, ipak su profiti u pitanju, ali i da pase normalnim partnerima. Kazem normalnim, jer mi je nenormalno da mi neko pici oglas tako da ga moram kliknut (gej sheme) i onda bude posle plakao kako mu je CTR pao? Pa cudo da nije iskopcan s programa.
Vidjet cemo. No svakako, pripremimo se za zanimljivu godinu, tehnologija ionako leti ko divlja svasta ce se jos promjenit imam smek.