Adsense računica Njuškala

Radim neko istraživanje, pa u sklopu toga i neke računice:

Recimo računao sam mjesečnu zaradu Njuškala od Adsensa…pa da vidimo dali negdje griješim:
Njuškalo ima mjesečno 250.000.000 otvaranja stranica (pregleda) prema podacima: gemiusAudience :: PoÄŤetna

Pretpostavljam da mu je CTR 0.2% (jesam pretjerao s procjenom CTR-a? , koja bi vaša procjena bila??)

Ako je CTR 0.2, to znači da ima 500.000 klikova na reklamu mjesečno. Neka je prosječna cijena po reklami 15lp (Jesam li tu pretjerao?.. koja bi opet bila vaša procjena?) …uglavnom, uz prosječnu cijenu 15lp, mjesečna zarada je 75.000 kn od Adsensa.

Ako uzmemo da se CTR može kretati od 0,2% do 1,00% , to bi značilo da se mjesečna zarada od Adsensa na Njuškalu kreće od 75.000kn do 375.000kn. Dobivamo prosjek od 220.000kn.

Jel to realno? jesam li precjenio ili podcjenio koji faktor?
Koje bi vaše slobodne procjene bile za kretanje CTR-a. “Od-Do”, i koja bi vaša procjena bila za avg. CPC, ili ti za prosječnu cijenu po kliku?

Hvala!

To su otvaranja samo hrvatskih korisnika, Gemius ne zbraja one iz ostalih država.
Mislim da je ona od 375k puno bliža.

Google nudi ovakve podatke o posjećenosti

[i]Statistika prometa
Svi su statistički podaci o prometu procjena

Pojedinačni posjetitelji (kolačići): Regija 1,9M, Iz cijeloga svijeta 2,4M
Doseg (kolačići): Regija 21,0%, Iz cijeloga svijeta 0,0%
Pojavljivanja po danu: Regija 5 M - 10 M, Iz cijeloga svijeta 5 M - 10 M

(Izvor podataka: poslužitelj oglasa izdavača)[/i]

Pod “regija” misli se na Hrvatsku.
Posjećenost npr. iz Srbije je
Pojedinačni posjetitelji (kolačići): 150K
Doseg (kolačići): 1,6%
Pojavljivanja po danu: 10 K - 100 K

Gemius podaci su u banani, baš čitam da su otfikarili net.hr jer je manipulirao podacima.

Što se zarade Njuškala tiče, teško je davati suvisle procjene.
Što je bolji oglasnik to ima manje klikova na reklame. Znam po sebi, kada dođem na njuškalo, njuškam po njemu i ne gledam okolo.
To nije slučaj kada surfam po drugim stranicama.

Oglasnici imaju puno veci ctr od 0,2.

0,2 je vise za news portale.

Njuskalo koji (ako nema kampanje) vrti adsns na 3 pozicije, po meni, nema manje od ctr 1,5.

Onako od oka, cijena klika je 0,7-8 c ( 0,50 ) kn

Ako je recimo stavka “prihod od prodaje oglasa u inozemstvu” u financijskom izvješću, onda bi to značilo da je društvo Njuškalo d.o.o. u 2012 godine na ime adsensa ostvarlio prihod u iznosu od 1.514.852 kune, a to znači na mjesečnoj razini 126.234 kune. Podaci su javno dostupni na stranicama sudreg.pravosudje.hr(
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:080614751
).

Eto bozoou materijala za daljnje računice.

Hvala!