Adwords pozicija

Ima li kakve veze pozicija adwordsa sa efikasnoscu klikova ili necega? Npr zasto bi se uopce trudio da mi oglas bude na vrhu kada ce i tako neki manji budget tj minimalni iznos po kliku potrosit bilo kakav budget i povecat posjetu. Mozda neki ROi bi imao veze? ne znam, ali tko moze garantirat da ce oglas na vrhu donjet neku prodaju a oglas na dnu nece? Molim neku elaboraciju :slight_smile:

gledaj martko… imas oglasne formate koji prikazuju po 3 ili 1 oglas. neki prikazuju samo 1. mnogi (takodjer, i ja) postavljaju na svoj sajt samo jednu oglasnu jedinicu. cesto onu koja prikazuje 3 oglasa.

Sada bit je u tome da ti pozicija tvog advertisement-a bude medju prva 3. a ako bude medju zadnjim, takodjer prikazivati ce se, ali tek onda kada ne bude konkurencije, (Npr. niko ne zeli da se oglasava u periodu od 3:oo - 6:oo prijepodne, pa se onda prikazuje tvoj oglas) ili onda kada na nekim oglasnim jedinicama prikazuju strijelice lijevo-desno i onda mogu doci do tvoga oglasa.

ugl. stavljaj najveci bid. :slight_smile:

Nisam ciljao toliko na dio gdje se oglasi prikazuju na siteu nego kod searcha. Ne vidim zasto bi oglas trebao biti na vrhu niti u neko prime time vrijeme kada isto tako neku zeljenu akciju mozes dobiti mozda i lakse od 3 do 6 ako netko ide, klikne, mozda cak i nema volje za previse istrazivanja i obavi, kupnju, registraciju ili sto god je bio ROI cilj.

Zato što:

  1. Niža pozicija = manji CTR = manji QS = skuplje oglašavanje

  2. Niža pozicija = manje klikova = manje posjetitelja = više posjetitelja konkurenciji

  1. CTR je manji to je tocno, ne sjecam se da je google u poziciju oglasa unjeo i CTR ili ipak je? koliko se sjecam bilo je kvaliteta sadrzaja x ulozen iznos= pozicija oglasa, na kraju nikako klik ne moze biti skuplji koliko god je CTR nizak, ako ulozis 0.5$ po kliku onda mora klik toliko kostat, ne moze bit vise?!

  2. To bi bilo tocno da imas neogranicen budget, ako imas recimo 100$ budget imat ces naravno vise klikova ako je po kliku 0.5$ nego ako je 5$

Istina ako se radi neka agresivna kampanja i zeli konukrenciji uzet posao (i sa vecim budgetom) onda bi mogli pricat i o ovome, ako npr kllijent ima mizernih 100$ kako da mu kazem da stavi po 2$ po kliku ako ce time imat 50 klikova a ako stavi 0.5$ imat ce 200?

[quote=“martko”]1. CTR je manji to je tocno, ne sjecam se da je google u poziciju oglasa unjeo i CTR ili ipak je? koliko se sjecam bilo je kvaliteta sadrzaja x ulozen iznos= pozicija oglasa, na kraju nikako klik ne moze biti skuplji koliko god je CTR nizak, ako ulozis 0.5$ po kliku onda mora klik toliko kostat, ne moze bit vise?!

  1. To bi bilo tocno da imas neogranicen budget, ako imas recimo 100$ budget imat ces naravno vise klikova ako je po kliku 0.5$ nego ako je 5$

Istina ako se radi neka agresivna kampanja i zeli konukrenciji uzet posao (i sa vecim budgetom) onda bi mogli pricat i o ovome, ako npr kllijent ima mizernih 100$ kako da mu kazem da stavi po 2$ po kliku ako ce time imat 50 klikova a ako stavi 0.5$ imat ce 200?[/quote]

Dolazš do situacija di ti je nakon mjesec dana bid od $2 po kliku nekih $0.50 po kliku a $0.49 nekih $0.49 po kliku u vecini slucajeva kod kompetitivnih idustrija sto ti je veliki zajeb. Manji bid uzrokuje manji CTR a manji CTR uzrokuje manji QS sto uzrokuje vecu cijenu. Kad se igras sa keywordima koji su oko 10 dolara klik, sve ti postane kristalno jasno :slight_smile:

Probat cu objasniti ovo sebi a i drugima, ovaj dio gdje je “a $0.49 nekih $0.49 po kliku” a i ovo prije ne kuzim sto mislis, vjerovatno mi fali neka informacija koju ti podrazumijevas.
Predpostavljam da oces reci da jacim bidanjem mozes doci do prve pozicija kod prikaza oglasa i za manje para npr pocnes za 10$ i prvi si i onda imas visok QS i smanjujes to pomalo i kasnije sa 5$ si isto prvi radi dobrog QS?

Opet ne vidim kakve bi to imalo veze sa onim drugim navedenim, recimo da mi je cilj veci broj posjeta onda mi i dalje izgleda da je najbolje staviti minimalni bid koji ce prikazat oglas i dovest do veceg broja klikova.

Vidi, bid koji si stavio nije bid koji ces platiti za oglas, nego je to MAXIMALNI bid koji si spreman platiti. Znaci, ako tvoj konkurent koji ima oglas na 2. mjestu bida $3, a ti bidas $10, ako vam je QS isti, ti ces platit za prvo mjesto nekih $3.01. Shvacas sada?

Neko tu ne kuzi nesto :slight_smile:
Postoji dva tipa bidanja automatski i manulani, u automatskom bi vrijedilo to sto ti kazes ali u manulanom odredis tocno iznos i platis 100$ ako stavis 100$ po kliku.

[quote=“martko”]Neko tu ne kuzi nesto :slight_smile:
Postoji dva tipa bidanja automatski i manulani, u automatskom bi vrijedilo to sto ti kazes ali u manulanom odredis tocno iznos i platis 100$ ako stavis 100$ po kliku.[/quote]

Ne, u manualnom platis tocno onako kako sam ti objasnio iznad :slight_smile:

Joj neda mi se vise, ako bi manualni tako radio, sto bi onda automatski radio?

idem pogledat video i procitat tekst

Ugl. master priceing. Ko bi jos se slozio s tim da platis (samo mediji) 10 € za prvu poziciju kad mozes dobiti prvu poziciju i sa 3.01 €.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja