Zanima me kako koristiti Facebook oglašavanje za apartmane pošto ja ne vidim neki smisao, vjerojatno zato jer nisam koristio Facebook oglašavanje nikada pa zato pitam.
Npr: Vlasnik sam apartmana u Zadru
Dakle, kod Adwordsa zakupim pojam Apartmani Zadar, Apartments Zadar itd… i siguran sam da netko ide u Zadar na ljetovanje kada upiše te pojmove.
Kod Facebooka, kako ciljati nekoga. Postaviti lokaciju na Češku zato jer bi neki Čeh mogao na ljetovanje u Zadar? Ili postaviti spol i dob jer pretpostavljam da bi neki muški od 20 godina mogao na ljetovanje prije nego neke žena od 50? Dakle ciljati milion ljudi od kojih će tek 0,01% možda na ljetovanje u Zadar?
Za nekog tko je otvorio restoran u Zadru je idealan, ciljat će sve korisnike u okrugu od 10 km, ali ne vidim način na koji ciljati nekoga za koga ne znaš gdje se može nalaziti i koje dobi i posla može biti.
Ne kužim kako ja kao vlasnik apartmana mogu iskoristiti Face (znam da je odličan za zadržati kontakt s gostima) ali kako privući nove u ovom slučaju?