Adwords vs. Face oglašavanje za apartmane

Zanima me kako koristiti Facebook oglašavanje za apartmane pošto ja ne vidim neki smisao, vjerojatno zato jer nisam koristio Facebook oglašavanje nikada pa zato pitam.

Npr: Vlasnik sam apartmana u Zadru

Dakle, kod Adwordsa zakupim pojam Apartmani Zadar, Apartments Zadar itd… i siguran sam da netko ide u Zadar na ljetovanje kada upiše te pojmove.

Kod Facebooka, kako ciljati nekoga. Postaviti lokaciju na Češku zato jer bi neki Čeh mogao na ljetovanje u Zadar? Ili postaviti spol i dob jer pretpostavljam da bi neki muški od 20 godina mogao na ljetovanje prije nego neke žena od 50? Dakle ciljati milion ljudi od kojih će tek 0,01% možda na ljetovanje u Zadar?

Za nekog tko je otvorio restoran u Zadru je idealan, ciljat će sve korisnike u okrugu od 10 km, ali ne vidim način na koji ciljati nekoga za koga ne znaš gdje se može nalaziti i koje dobi i posla može biti.

Ne kužim kako ja kao vlasnik apartmana mogu iskoristiti Face (znam da je odličan za zadržati kontakt s gostima) ali kako privući nove u ovom slučaju?

Pobaj target stavit neku vecu stranicu iz zadra, tipa orgulje, neki hotel, katedralu, neki festival ili tak…ko je iz vana lajko takvu stranicu ili je vec bio ili je cuo i mogo bi bit zainteesiran…isto mos stavit interes apartmens renting ili neku vecu stranicu za putovanja koja je popularna u zemlji koju ciljas…