App za otkrivanje rupa na cesti

Grad Boston razvija aplikaciju za mobilne telefone koja automatski otkriva rupe na cesti koristeći akcelerometar koji moderni telefoni imaju ugrađen. App se samo treba pokrenuti, a mobitel ostaviti na ploči ili držaču za čaše ili sl. i program će filtrirati informacije o kretanju vozila kako bi detektirao kada je udarilo u rupu. Poruka s lokacijom rupe se šalje u grad, a ako bude više prijava s istih koordinata, to se alarmira u nadležnoj gradskoj službi kao rupa.

Boston mora godišnje zakrpati 19.000 rupa na cesti i automatsko otkrivanje i javljanje bi moglo značajno olakšati i pojeftiniti zadaću redovitog obilaženja i kontrole 1300 kilometara gradskih cesta.

[quote=“tsereg”]Grad Boston razvija aplikaciju za mobilne telefone koja automatski otkriva rupe na cesti koristeći akcelerometar koji moderni telefoni imaju ugrađen. App se samo treba pokrenuti, a mobitel ostaviti na ploči ili držaču za čaše ili sl. i program će filtrirati informacije o kretanju vozila kako bi detektirao kada je udarilo u rupu. Poruka s lokacijom rupe se šalje u grad, a ako bude više prijava s istih koordinata, to se alarmira u nadležnoj gradskoj službi kao rupa.

Boston mora godišnje zakrpati 19.000 rupa na cesti i automatsko otkrivanje i javljanje bi moglo značajno olakšati i pojeftiniti zadaću redovitog obilaženja i kontrole 1300 kilometara gradskih cesta.

To je i bio jedan od problema koje je trebalo riješiti. I to ne jednostavan. Primjerice, softver analizira smjer inicijalne akceleracije - prema gore ili prema dolje - kao jedan od parametara u donošenju odluke.

Zvuci smjesno ali, ako netko ide sa nekom starudijom po cesti kao yugo ili zastava (karikiram), on ima losije amortizere i osjetit ce se svaki kamencic dok neki noviji BMW ce i malo vecu rupu zanemariti zbog velikih guma i dobrih amortizera… Jesu na to racunali?
A i vozaci izbjegavaju rupe koliko god mogu, jer ako prodjes kroz rupu ostecujes auto tako da i to nije uzeto u obzir (vjerovatno)…

To je sve igra velikih brojeva, tj. statistike. Kada bi stvarno bilo točno da se rupe ne osjete ili da ih vozači zaobilaze, ne bi bile problem. Ali i tada bi s vremenom nastalo toliko rupa da ih ne bi bilo moguće zaobići i postale bi toliko duboke da bi se osjetile - što je upravo i najoptimalniji trenutak kada aplikacija i treba javiti postojanje rupe.

Dakle uoči da program, što ga više vozača izvodi, to optimalnije radi - zahvaljujući upravo zakonu velikih brojeva. Samo je na operateru aplikacije da definira “threshold” iliti prag. Trenutno na tri primljene dojave diže alarm. U kombinaciji sa statističkim podacima o broju vozila u jedinici vremena i dobu dana i udjelu korisnika aplikacije u broju vozača i omjer broja prijava na broj vozila koja su prošla koordinatama prijave može dodatno racionalizirati program.

S druge strane, vozači “Zastave” vjerojatno nemaju novaca za iPhone… :slight_smile:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja