Dali netko zna da li je mouce isključiti recenzije u Google Business ?
Klijent je dobio jednu lošu recenziju… to ga je toliko naživciralo da želi izbrisati (iskljuciti) sve recenzije tj. zablokirati da se recenzije ne mogu pisati/prikazivati …
Da li uopce postoji ta opcija na Google Business ?
recenzije bi trebale biti i smele biti objavljene samo uz FIXALNI RACUN date usluge sa datumom pruzanja usluge, dakle samo i iskljucio od osoba koje su bile u nekom restoranu hotelu kaficu ,i da se odnose samo na pruzenu uslugu , sve ostalo je teska MANIPULACIJA MEDIJA,
Zatražili smo brisanje recenzije prije mjsec dana ali još nije maknuta…
Problem je u tome šta je to teško dokazivo za Google i uvjek je na strani ljudi koji pišu recenzije.
Klijent se bavi vodoinstalaterstvom … krpali su neke puknute cijevi na ulazu u jednu zgradu i to su odradili korektno… za par dana se javio susjed da je i njemu pukla cijev ali kao posljedica njihovog popravka… (taj susjed je 50 metara dalje od mjesta iskopa gdje je kasnije locirano puknuće…)
Ali je taj susjed napisao ovu recenziju:
Izrazito nekorektan, lazljiv i nepouzdan. Prilikom kopanja i popravka cijevi susjedu ostetio cijev naše zgrade te presutio. Kada se pokazalo puknuce cijevi, odbija istu popravit te izbjegava javljanje na telefon.
Ako vam treba netko za kopanje i povravak, bjezite od ovog lopova.
ako ne uspijemo maknuti recenziju vjerojatno cemo pokušati maknuti cijelu firmu iz Google Business-a ako je i to uopce moguce.
Puno je trolova na recenzijama a google ne reagira. Konkretno meni se u turist branši par gostiju mojih i tuđih javilo s negativnom ocjenom s razlogom da ne dozvoljavam posjete osoba koji nisu korisnici smještaja. Lipo im ljubazno odgovorim da su bili upoznati sa kučnim redom koji je istaknut na mom webu te da imaju plažu i kafiče za druženje s prijateljima. Za drske još stavim u odgovoru upozorenje za iznajmljivače na navedenog gosta
O tome da ne pricamo koliko je laznih recenzija, dje udju samo i ostave ocjenu nista ne napisu. Jer si nisi imao slobodan termin cak ti i nisu bili gosti, ali sta da radis bolesnici sve. Ne treba se puno oko toga opterecivat samo im napises odgovor i to je to.