Bubafun.com

Pozz ekipo.
Komentirajte sto mi fali,kako vam to izgleda i sto bih jos trebao napraviti jer sam u ovome pocetnik i neam pojma o programiranju ali si dajem truda…
Stranicu sam napravio u programu NetObjects fusion 11 (jos uvijek ga pokusavam shvatiti hehe)
eto pa vidite:

http://www.bubafun.com

(naziv stranice jos moram promjeniti jer ime je bilo nabrzaka smisljeno)

Ajde ti nama napiši tvoje iskreno mišljenje, što ti misliš kada to izgleda stranica, koju bi ti sebi ocjenu dao.

evo ti primjer kolege s foruma za istu stvar.

napravio sam po svome ukusu i to je neprofesionalno jer sam laik…i sam sebi naravno uvijek dajem 5ticu ali uvijek volim cuti druga misljenja samo sto tvoje nezz kako bih protumacio…ili mozda ono slika i tisucu rijeci pa da si ja mislim hehe

Pa evo recimo usporedi svoju stranicu s linkom koji sam ti dao koji je dobar primjer stranice za igrice.

koliko bi si dao?

njegova mi ima vise funkcija i domisljatosti u izvedbi dizajna…ja jedva ovo skonto sto sam napravio…i dalje ucim i googlam :slight_smile:

Samo naprijed, nitko ne očekuje da češ prvom web stranicom nadmašiti developere koji to rade godinama. Pogledaj stranicu koju ti je kolega poslao, te potom pogledaj svoju, razlike su jasne.

Usredotoči se na pisanje html-a kroz običan text program, kao npr Notepad++.
Naučiti češ kako pozicionirati i raditi sa html-om i css-om bez pomoći WYSIWYG editora što će ti kasnije dati mnogo slobode u radu.

Visitors

000666

:open_mouth:

:grem: