Da li se ovo racuna becklink?

Ako na primer ovde na forumu napisem neki tekst i u njemu ovako nesto Nasi Oglasi da li se to racuna u becklink i da li ce to uticati na poziciju mog sajta na Google-u?

Da odgovorim sam sebi!Ovo jeste becklink ali nece uticati na poziciju tvog sajta na Googl-u jer su stavili nofollow!

no follow je uveden prije nešto više od 8 godina baš zbog suzbijanja spama i utjecaja na PageRank, od tada se puno toga promijenilo… :slight_smile:

Pa i da nije no follow, ne samo da ti backlink ne bi vrijedio - već bi ti mogao naštetiti.
Ovaj oglasnik nema konteksktualne povezanosti sa ovim siteom, kao niti tvoj post - pa nema niti neku SEO vrijednost.
Puno takvih linkova baca na spam ( i BlackHat alate). G to vidi i analizira.

Zadnje što sam čitao o backlinkovima je da pozitivan efekt imaju samo oni koji su kontekstualno povezani, sa jakih (naručito social) siteova, pod uvjetom da ključne riječi nisu napumpane, da nisi gost na siteu/blogu itd…

Ja sam pocetnik, ovo mi je prvi sajt koji pravim. U sredu cu najverovatnije kreirati bazu i tabele i dodati skripte da bi korisnici mogli da se registruju i postavljaju oglase (za pocetak samo automobile) pa kako sta zavrsim tako cu da dodajem.Ovo mi je prvi sajt koji hostujem pa do danas nisam ni cuo za nofollow. Malo sam se smorio kad sam video da kad se na googlu ukuca :“Naši Oglasi” moj sajt izadje na trecoj strani a pre njega brdo gluposti. Jel raspolozen neko za razmenu becklink–ova? :smiley:

Uh, čini mi se da si za početnika zagrizao prevelik (prezahtjevan) komad kolača.
Po tvom postu vidim da nisi iz HR. U HR postoje posebni propisi/zakoni koji se tiču
online oglasnika. Provjeri prvo kakva je pravna situacija kod tebe doma - da ne bi popušio kakvu
prijavu. Što se tiče oglasnika ne znam da tu baš imaš neke šanse. Takve vrste siteova uglavnom
grabe firme koje imaju para za marketing. Mislim da ti tu baclinking ne igra baš nikakvu igru.

http://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_oglasavanju.html