Dobre i loše strane internih linkova za SEO?

Vjerujem da ste se već susretali sa unutarnjim ili internim linkovima na vlastitom web site-u.
Zanimaju me dobre i liše strane broja internih linkova.

  1. Da li je dobro imati ih što više ili što manje ili osrednje?
  2. Igraju li ulogu na općenito rangiranje weba?

npr: Ima članak na kojem opisujem neke radnje i uz prateće slike postavim desetak formula. Neke od tih fomula su oblika ARRAY.
S obzirom da na posebnom članku imam detaljan opis što je ARRAY formula i kako funkcionira i kako se kreira, planiram u samom članku linkati svaku riječ ARRAY na detaljniji članak (tako da visitor koji čita članak može pogledati članak vezan za tu riječ.

  1. Da li je to dobro ili ne za SEO?

Ili možda da samo na početku i kraju članka postavim unutarnji link na ARRAY članak.

  1. Da li je uopće dobro imati više različitih internih linkova na članku?

Ako posetioc klikne na link, ode na drugu stranu i nakon dve sekunde je ugasi ili napusti, to je loše linkovanje. Druga opcija je da posetioc klikne na link, od na drugu stranu i tamo bude 3 minute, to je dobar link.

Ovo je okvirni odgovor,ima tu još dosta da se kaže i pretpostavi. Treba videti i kako konkurencija radi, koliko oni u proseku stavljaju internih linkova.

1 Like

Relevanta i koristan link nikako ne može da šteti. Ibavezno linkovanje sa odgovarajućim amchorom da G zna gde link vodi. Ja imam po clanku nekad i 20 linkova ka drugim člancima. Naravno samo na relevantne teme koje se pominju u tom tekstu. Interlinkanje služi da upotpuni obrađenu temu.
Npr pises o oglasavamju na netu, i sad nabrajas FB oglasavanje, Adwords itd a imas na sajtu detaljna objasnjenja za svaku od opcija, obavezno link ka njima.

Dečki, hvala vam na javljanju i pojašnjenjima.

@novii
Razumijem što hoćeš reći.
Moji članci namjenjeni su visitorima koji traže pomoć za rješenje svog problema. Članak je baziran na određenu temu i u samom članku nalazi se tekst koji opisuje rješenje problema. U tekstu se spominju određeni pojmovi i na njima stavljam interni link na web. Taj link mu može pomoći samo da razumije neke stvari koje čita.
Naravno onaj tko zna o čemu se radi taj neće ni kliknuti na taj interlink (to je više zbog početnika kojih uvijek ima i bit će). Svaki interni link otvara se u novom prozoru browsera upravo zbog toga da ostane fokusiran na članak koji čita ali i da ima saznanja za određeni pojam. Onaj tko je došao na taj članak i traži pomoć, ja vjerujem da će doista i ostati na njemu da ga pročita i razumije jer treba riješiti problem. Takav članak je i Faktura u Excelu koji ima 5 stranica.
Što se tiče konkurencije tu baš i nemam puno prostora. Bavim se specifičnom “niche” i takvih web stranica nema puno na EX YU području.

@Jeronimo034

Ovo mi nije baš najjasnije. Što si mislio? Možeš li objasniti?
Ja ne linkam na određeno mjesto u istom članku, već linkam na drugi članak.

npr:
Ja imam članak koji opisuje kako ugnijezditi neku funkciju u formulu .
U tekstu članka imam pojmove koji se koriste u datim radnjama. Određene pojmove detaljnije sam razradio u drugim člancima pa sam linkao na njih.
Pa tako u nekim člancima gdje spominjem Excel Absolute Adresses jednostavno linkam na detaljniji opis tako da visitor zna o čemu pišem ako nije upoznat s time. Isto tako i neki drugi pojam kao i spomenuta riječ ARRAY Formula koju sam naveo u prvom postu.
Nadam se da sam bio jasniji.

Evo recimo ovaj članak sadrži puno internih linkova, pa sam se pitao da li je to dobro (jučer sam ga postavio).

Ako pogledate ovaj moj post tada možete uočiti da sam ugradio nekoliko linkova u tekst (čisto radi pojašnjenja), samo što ovi linkovi vode na vanjski web a moji vode na isti web.

Dodatno pitanje:
S obzirom da nisam webmaster i da sam ispodprosječan korisnik Joomla CMS sistema, zanima me kod postavljanja ‘Menu Linkova’ da li je dobro staviti ‘Description tag’ i drugo. Vidio sam da to postoji kada kreiram link ali to nisam dodavao. ‘Meta Description tag’ i ‘Keyword Tag’ sam postavio samo na članku ali ne i na Menu linkovima?

Da li je pooželjno staviti ove tagove i u Menu Linkove? Ne bi želio duplicirati tagove jer nisam siguran.

Upravo to, nije pozeljo raditi tipa “click here” nego linkujes kroz reci koje opisuju o cemu se radi taj clanak koji je linkovan. Da korisnik zna gde vodi taj link.

Vidim nitko ništa dalje sa svjetima.
Hvala dečkima koji su se javili.
Može ‘Lock’

Može lock, naravno, ali neće. :smile:
Ti si podijelio par linkova s anchorima, što te briga. :o:

1 Like

A što da ti se itko javi kada u biti nema pravilnika koji vrijedi i za koji znamo da je primjenjiv u svakoj situaciji. Ideš intuitivno.
Ja sam počeo novi projekt (nakon što me 01.08. zakačio penal) raditi bez SEO alata, nekih design poreza i bilo kakvih koraka koji su “preporučeni”.
Samo čisti web, free tema i polako.

Slažem se s vama dečki. Pogrešno sam se izrazio.
Ovaj “lock” za mene znači da više neću pratiti temu i da odustajem od daljnjih tipkanja.

Ako je nekome zanimljiva, nemam ništa protiv, neka samo tipka.