Fiverr pomoć oko disputea

Molim za pomoć jer kao dugogodišnji korisnik Fiverra i dalje mi neki detalji oko “Dispute” nisu jasni.

Dakle ja sam KUPAC.
Kupio sam gig za $50 da mi seller prevede tekst na strani jezik.
Dobijem tekst koji je ubačen u Google translator i blago prepravljen.
Odem na “Request Cancellation”
Seller odbije.
OPET odem na “Request Cancellation”
Seller odbije.
Sad se vrtim u krug jer mi stoji “Delivered” svaki put kad seller odbije i opet mogu kreirati novi “Request Cancellation”, a order moram prihvatiti u određenom roku…

Što mi je činiti? Kako ih kontaktirati? Kako da dobijem novce nazad?

Sad mi lik odgovori kad mu kažem da sam ga tražio uniuqe prijevod:

“If it would be unique it wouldn’t be a translation, would it?”

Ljut sam kao puška…

1 Like

Ma traži pomoć supporta, znam da su klijenti zaštićeni kao bijeli medvjedi :wink:

Da, ispada da im se mora pisati posebno na supportu. Međed je sad sretan.

1 Like