Fortumo... radi li netko sa tim

Posto sam nova na ovom forumu i malp sam citala ali nigdje bas nema konkretnih odgovora ili ja nisam pronasla. Dakle radi se o Fortumo servisu za Hrvatsku, citala sma da treba neka skripta koja se umetne da bi to uopce za Hrvatsku funkciniralo. E sad nisam se nikada bavila necim slicnim pa me sad zanima zna li to netko napraviti ili da mi bar objasni neki tutorijalom kao se to radi?
Ako e netko radio tamo dali je istina da se cea 2-3 mj na isplatu
Eto toliko za sada, ako sam otvorila istu temu zao mi je jer ne snalazim se bas ovdje hvala

Potreban ti je “SMS Read More” plugin ukoliko koristiš WP.
Za sve se obrati zero-tech.
Ja sam surađivao s njima i imam samo pohvale za njih.

Zahvaljujem prije svega na brzom odgovoru
Iskreno ja sam laik u tom svemu, nekuzi se bas previse u sve to, ali mogu nauciti. Neki bi rekli sta se petljas u nesto a nemas pojma.

A reci mi ti imas fortumo servis, isplati li se to?
Nebi nesto zeljela ulagati ako to ne slajaka bas
Hvala

Postavio sam plugin na jednu stranicu sa pričama, testirao i isključio dok ne dođe vrijeme za uporabu. Mogu reći da stvar radi super. Nije jednostavno za staviti u pogon (ne što se tiče plugina, nego Fortuma) pogotovo što se tiče HR ali na svu sreću zato imaš više nego odličan support autora navedenog plugina kojima se možeš obratiti za pomoć. Jedan od autora (ZeroTech) je član ovoga foruma.

Što se tiče pitanja da li se isplati. Sav trošak ti je jednokratna kupovina plugina. Drugih troškova nemaš tako da nemaš što izgubiti.

Ovako sam ja postavio mjesečnu naplatu čitanja priča za navedene države:

U zadnjem stupcu je prikazan postotak zarade.

1 Like

ok kontaktirat cu tog clana vjerujem da nije pretjerano skupo :frowning:

Plugin 11$.

1 Like

Super to nije puno, a postavljanjena fortumo?

Poslao sam ti poruku na PM.

Pozdrav
Ja sam nov u ovome, da li mi možete reći nešto više o zaradi sa SMS servisom? sta treba da se radi i kako?
Unapred hvala :slight_smile: