GDPR (General Data Protection Regulation) je uredba Europske unije koja zamjenjuje trenutnu EU direktivu te je direktno primjenjiva u svim državama članicama EU, bez ikakve potrebe za dodatnom implementacijom u nacionalnom zakonodavstvu.
GDPR sa sobom donosi značajne promjene u pravilima koja definiraju osobne podatke i kako se oni koriste. Da biste osigurali usklađenost organizacije potrebne su vam osobe koje razumiju zahtjeve GDPR-a te koje su dobro obučene za planiranje, implementaciju i održavanje usklađenosti. U nekim slučajevima organizacije će trebati imenovati i kvalificiranog službenika za zaštitu osobnih podataka (DPO – Data Protection Officer) koji će odgovarati izravno Upravi.
Tvrtke su dužne usklađivanje završiti do 25. svibnja, 2018. – tad će GDPR stupiti na snagu u cijeloj Europskoj uniji.
Sve što sam našao o ovoj izmjeni je previše općenito… Zanima me, što to (ova promjena) konkretno znači u praksi? Mora li se nešto implementirati na stranicu tvrtke? Treba li se nešto implementirati na stranicu ako se ista oglašava (AdWords)? Na što paziti?
Gdje se mogu o svemu informirati konkretno za ovo što me zanima? Nije valjda da se mora čitati svih milijardu članaka i paziti na svaki zarez?
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/?uri=CELEX:32016R0679