Gemius lista i dobivanje kampanje

Ima li netko da je izlistan na gemiusovoj (audience) listi i da ga je na temelju toga nazvala neka agencija i da je dobio kampanju?

Ako ima, sutra ću se probati utaljigati na tu listu. :slight_smile:

sumnjam da ce te netko zvati…jedino ako imas potencijala pa uđes u top 10 :smiley:

Da mi je samo znati kako medijske kuće dolaze do “svježeg mesa”?

Mene je kontaktirala agencija, al ne znam da li na temelju gemiusa :zbunj:

A ti trnac, umjesto da osnuješ za nas neku ads grupu, čekaš da se tebi jave, a ja čekam da se ti sjetiš da bi to mogao biti tvoj novi projekt :zub:

@trnac
Ima. Ni neznate koliko je dobilo i koliko ce vas jos dobit kampanje zahvaljujuci audience listi.
Danas, sve relevantne agencije gledaju listu i kupuju .gem fajlove te na temelju njih odlucuju o publisher sajtovima za kampanju.

Ako si u prvih 10 onda ti nije potreban gemius a šansa da te zove neka marketinška agencija koja te našla surfajući po netu je SF.
Tako da mi ima smisla ovo što Artanis kaže pa sam ja lijepo našao mail valicona iz prošle godine i aktivirao stvar.

TNX svima

Globalni hrv problem kojih se tiče nas webmastera sa srednjim i malim sajtovima su… advertiseri.
Agencije i naprave media planove sa listom niche/srednjih/malih sajtova no kada ga pokažu advertiserima, ovi ih ljepo odbiju jer su većinom neuki i zatucani ljudi. Ako advertiser ne vidi net/tportal/index na listi onda im media plan sucka ass. Rađe plaćaju puno više novca kako bi se oglašavali na top portalima i imali slabiji efekt nego da plate manje na niche/srednjim sajtovima i imaju veći efekt.
Ovo nije uvijek slučaj no u velikoj većini, nažalost, je (govorim o velikim oglašivačima koji se i najčešće oglašavaju).

Dobro, ako imamo B sajtove (male i srednje), treba naći i B oglašivače (male i srednje).

Kako ja stalno tražim oglašivače, ako netko želi može mi na mail
([email protected]) poslati osnovne podatke o svojem sajtu jer sam vidio da se lakše mogu prodati paketi nego pojedinačni sajtovi.
Što mi treba:

  • URL sajta
  • kratak opis, dvije rečenice
  • mjesečna posjećenost po GA, koliko % otpada na HR, naravno unique posjeti
  • veličina bannera, pozicija i očekivani broj prikazivanja bannera za mjesec dana
  • cijena za mjesec dana i način isplate
  • opcija kompenzacije, vrlo tražena zadnjih dana

Tako je, B oglašivači su ključ! :slight_smile:

[quote=“trnac”]Dobro, ako imamo B sajtove (male i srednje), treba naći i B oglašivače (male i srednje).

Kako ja stalno tražim oglašivače, ako netko želi može mi na mail
([email protected]) poslati osnovne podatke o svojem sajtu jer sam vidio da se lakše mogu prodati paketi nego pojedinačni sajtovi.
Što mi treba:

  • URL sajta
  • kratak opis, dvije rečenice
  • mjesečna posjećenost po GA, koliko % otpada na HR, naravno unique posjeti
  • veličina bannera, pozicija i očekivani broj prikazivanja bannera za mjesec dana
  • cijena za mjesec dana i način isplate
  • opcija kompenzacije, vrlo tražena zadnjih dana[/quote]

Napokon se trnac aktivirao! :bljesak:

Šaljem ti mail.

dok se malo ovi u agencijama ne opismene nista od preuzimanja kampanja indexu i sl. portalima…

[quote=“Artanis”]Globalni hrv problem kojih se tiče nas webmastera sa srednjim i malim sajtovima su… advertiseri.
Agencije i naprave media planove sa listom niche/srednjih/malih sajtova no kada ga pokažu advertiserima, ovi ih ljepo odbiju jer su većinom neuki i zatucani ljudi. Ako advertiser ne vidi net/tportal/index na listi onda im media plan sucka ass. Rađe plaćaju puno više novca kako bi se oglašavali na top portalima i imali slabiji efekt nego da plate manje na niche/srednjim sajtovima i imaju veći efekt.
Ovo nije uvijek slučaj no u velikoj većini, nažalost, je (govorim o velikim oglašivačima koji se i najčešće oglašavaju).[/quote]

Tocno to. :slight_smile:

To je točno ali i tako sam od A oglašivača dignuo ruke jer su beeeeep.

Ako vaš sajt posjećuju ljudi svih dobnih skupina/zanimimanja/spola/interesa i bla bla a isto tako je sa indexom zašto bi netko se reklamirao kod sajta s 10x manje posjetitelja.
Samim time što se netko reklamira kod indexa ima učinak prestiža.

Ja si razmišljam da se malo poigram sa forexom (ono kao to mi je u podsvjesti). I vidim na večernjem neki forex. Pa si velim, jebote, pa ti imaju za večernji.hr, sigurno su igrači.
No onda slučajno završim na cnn, toliko bezveze, i vidim jebote, pa tu se reklamira neki forex i velim si jebote ovi su igrači ako imaju za CNN.
Tko je za mene bolji, onaj tko ima za CNN ili onaj tko ima večernji, a gdje je tu neki sajt koji je 10x ispod večernjeg.

Ne radi se o kao što je netko napisao o B oglašivačima jer kad novac u pitanju onda ne postoji A,B,C već postoji onaj koji plača i onaj koji ne plača:zhuja:.
Treba se prilagoditi tržištu pa će novac od reklamiranje teći a ne čekati da netko dođe, prepozna skriveni potencijal i utuče 10000€ na našem sajtu.

Ovo što si napisao se odnosi na A oglašivače koji imaju dovoljno novca za A sajtove i furaju se na prestiž.

B oglašivaču nije bitan prestiž nego korist koju će imati od toga oglašavanja i obično niti nemaju novca za A sajtove.

Naravno da ne treba čekati dobru vilu s vrećom novca nego slati mejlove, telefonirati, povlačiti za rukav i nuditi svoje usluge.
Isto tako, mora se biti realan s cijenom i kvalitetom. Ako niste realni, biti ćete smješni.
Od 20 njih, jedan će pristati.

I jedan tip: probajte pronaći oglašivače koji mogu ponuditi neku robu ili uslugu kao kompenzaciju. Tako ja radim jer dobiti neku čistu lovu mi je još uvijek jaaaako teško.

@gorrc
To što si ti naveo se zove branding. O tome se da dobro raspravljati. Umoran sam, nedamise:]

@trnac
U pravu si, kompenzacija je najčešća riječ u poslovanju kod nas.

To sam ja uvjek tvrdio.
Koliko god mi netko probao pojasnit, ja nemogu skužit da netko npr na index.hr -u plača 1 prikaz 30 lipa, a ja i masa sličnih mu mogu za 30 lipa poslat 1 posjet.

To ispadne 100 - 1000 puta skuplje…
Valjda se ja ne kužim u to ili ne znam :neznam:

P.S. Ja čak mislim da je tim marketing menagerima od velikih firmi cilj da što prije potroši taj novac da se riješi posla, jer dobije npr 10 milijuna na raspolaganje pa treba vremena dok se to ispuca, a za rezultat ih boli …

Nakon nekoliko mjeseci nazivanja i slanja mejlova zaboraviš da postoje i fokusiraš se na dostižne oglašivače.

Tko nije u Gemiusu (osim ako nije tportal i slični velikani) teško da može očekivati neku značajniju zaradu od oglašivača, bar ne od ovih što idu preko agencija. Skoro sve agencije koriste te rezultate kod planiranja i zakupa.

Prije se manipuliralo s rezultatima, ovaj šalje awstats, drugi webalizer, treći google… plus što nije bilo nikakvih demografskih i sličnih pokazatelja.

A ovo za A, B, C… oglašivače? Istina, manji sajtovi mogu eventualno kroz neku mrežu doći do velikih, ali to je i logično. :wink:

[quote=“Artanis”]Globalni hrv problem kojih se tiče nas webmastera sa srednjim i malim sajtovima su… advertiseri.
Agencije i naprave media planove sa listom niche/srednjih/malih sajtova no kada ga pokažu advertiserima, ovi ih ljepo odbiju jer su većinom neuki i zatucani ljudi. Ako advertiser ne vidi net/tportal/index na listi onda im media plan sucka ass. [/quote]
Ovo je sve 100% tocno, ali po tome HR nije specificna vec je isto u cijelome svijetu.

Zato za srednje i male sajtove postoje CPA mreze gdje je dio s pregovaranjem, buzetima, zatucanima i sl. rjesila mreza (za sto ofcourse uzima svoj dio od ukupnog budzeta).

Tako da ako zelis u HR da ti je npr. Neckermann oglasivac, a svjestan si da mozes zaboravit na mogucnost da im direktno pristupis s manjim ili srednjim siteom, varijanta je da udjes u Prosperio:
http://www.prosperio.net/

A mislim, isto vrijedi i za Etarget, Adsens ili bilo koji drugi model koji je baziran na “masovnom” oglasavanju.