Google: AMP (još uvijek) ne utječe na rangiranje

Google je prošli tjedan i službeno pokrenuo prikaz AMP oznake među rezultatima pretraživanja, što je mnoge odmah natjeralo na razmišljanje – utječe li on na rangiranje stranice među rezultatima pretraživanja? John Mueller kaže da još uvijek ne utječe, iako se daje naslutiti da bi u budućnosti mogao utjecati… “Je li AMP signal za rangiranje stranice? U ovom…(Cijeli članak)

Moze utjecat eventualno na mobilnu pretragu,a amp plugin za wordpress dodaje nastavak amp na linkove i u webmaster tools javlja neke greske. Ja sam ga bio stavio i maknuo,ne mislim ga stavljat vise.

Da li si primjetio da mjenja template na neki lijevi bezvezni. ko k***c xD

1 Like

Naravno.

Vjerujem da to ovisi o templateu i raznim pluginovima koje koristiš. Ja sam ga instalirao na jedan blog (za koji mi je bitno da bude mobile friendly) i radi sasvim dobro za sad, uspješno indexirane AMP stranice.

Super,samo sta postovi s tim amp nastavkom slice na g…o .

Ha čuj, ipak je to verzija koja isključuje sve osim teksta i naslovne slike? Ubrzanje je znatno, na mobitelima to izgleda normalno. Nije nužno imati isključivo AMP stranicu, već je potrebno ugraditi AMP kao mogućnost kada se stranici pristupa mobitelom preko tražilice ili neke news aplikacije. Siguran sam da će s vremenom AMP stranice imati boost na rezultatima pretraživanja (mobilnoj verziji, naravno), zato sam ovo uključio na sajt gdje mi je dosta posjetioca s mobitela (organska posjeta).

Jedino što mi smeta je što takva stranica nije dobro povezana sa ostatkom stranice (nema menija, logo je neuočljiv, nema link na još novosti, na početnu, itd.), što znači da vjerojatno gubim korisnika kada pročita ono zbog čega je došao na sajt. Svakako, vjerujem da će se i to s vremenom nadogradit kroz plugin, ako ne, sam ću nadogradit i ubacit linkove.

Ima netko saznanja da se ovo promijenilo i da sada AMP stranice imaju neke benefite naspram ostalih?

Po meni je AMP bullshit i ok je samo za neke vrste stranica. Npr. prijatelj se bavi fotografijom i probali smo stavit AMP na sajt. Nastala je okljastrena verzija sajta bez slika,znaci nesto sto apsolutno nema veze sa original sajtom. AMP je ok za npr. neki news site ili nesto sa puno teksta a gdje god su slike bitnije od teksta AMP samo unisti stranicu.

Za sada iz kompanije još uvijek tvrde da AMP nije signal za rangiranje. Mislim osobno da još uvijek nije. Njihov najveći problem je što nisu do kraja to poštelali i definirali, čemu je dokaz i ovo. Za news portale mislim da je dobro imati AMP (posebno ako su sajtovi na engleskom), za sve ostalo ne. U principu, ne bi te trebalo previše zamarati ova stavka, barem za sada (treba pratiti razvoj situacije, kao i sa svim drugim signalima i ostalim SEO novostima).

Ja sam switchao na AMP ima nekoliko mjeseci, i moram priznati da nisam primijetio ama baš nikakve promjene što se SERP-a tiče. Stranice se otvaraju bitno brže no izgleda to ne igra neki veliki faktor u Google algoritmu kako sam do sad mislio.