Hotmail, live, outlook, nemogucnost slanja mailova sa servera, blokrain IP

Opet probeli sa serverom, novo instaliranim.
Slali smo veliki broj emailov s njega, blizu 30.000 i blokirana nam je IP adresa za slanje gore navedenih mailova.
Medju mailovima koje imamo u listi ima neispravnih.
Mailove saljemo preko PHPmailer skripte, preko SMTP.
Salju se po 30 ili 40 u jednom mahu, pa onda pauza od 20 sek, pa onda opet.

Pisali smo SUPPORTU za hotmail.live i outlook i dobili odgovor.
Kako vi ovo tumacite, u cemu je problem, jer nama nije bas jasno?
Sta treba menjati, da li treba izbrisati neispravne email adrese?
Da li je problem zbog skripte, ili je problem u telu poruke koju saljemo?


We have completed reviewing the IP(s) you submitted. The following table contains the results of our investigation.
More information needed

There are indications that the above IP(s) are engaged in namespace mining. Outlook.com is blocking all email sent from this IP.

Namespace
mining is a method commonly used by malicious senders to generate lists
of email addresses. This approach uses automation to sift through
possible email names seeking to identify valid email addresses, e.g.,
[email protected], [email protected], and [email protected].

You must
correct the problem and you must stop the behavior described above. We
recommend that you work with your email or network administrator to
review the logs of your email servers. Check the sending log files and
concentrate on logs that are sending to nonexistent @hotmail.com,
@live.com, @msn.com, @outlook.com?with multiple tries and failures.

Regardless
of the deliverability status, Outlook.com recommends that all senders
join two free programs that provide visibility into the Outlook.com
traffic on your sending IP(s), the sending IP reputation with
Outlook.com and the Outlook.com user complaint rates.
Junk
Email Reporting program (JMRP) When an Outlook.com user marks an email
as “junk”, senders enrolled in this program get a copy of the mail
forwarded to the email address of their choice. It allows senders to see
which mails are being marked as junk and to identify mail traffic you
did not intend to send. To join, please visit http://support.msn.com/eform.aspx?productKey=edfsjmrpp&page=support_home_options_form_byemail&ct=eformts.
Smart
Network Data Services program (SNDS). This program allows you to
monitor the ‘health’ and reputation of your registered IPs by providing
data about traffic such as mail volume and complaint rates seen
originating from your IPs. To register, please visit http://postmaster.live.com/snds/.
There
is no silver bullet to maintaining or improving good IP reputation, but
these programs help you proactively manage your email eco-system to
help better ensure deliverability to Outlook.com users.
Thank you,

http://www.theemailadmin.com/2010/12/how-to-prevent-namespace-mining/

Sumnjaju da automatski generiraš listu mailova, tj. kao što su ti i objasnili "[email protected], [email protected], and [email protected].".

Baš zato što imaš neispravnih mailova, i što je većina njih @domain.com, nisu hotmail.com, live.com etc. Moraš prestati s tim što radiš, i imati validnu listu emailova.

Mining je metoda provjeravanja validnih emailova šaljući milione automatski generiranih emailova. Pa sumnjaju da i ti to radiš.

Eldar_Ribic, hvala na odgovoru.
ovo domain.com se misli na domene razlicitih sajtova ili se misli na domen mog sajta?
Lista je validno dobijana, samo je problem bio sto su oni kojiu su upisivali upisivali slucajno pogresan email, a nismo radili verifikaciju.
U pocetku sam ja te mailove cistio rucno, a onda sam prestao, nagomilali su se i evo problema.

Nego, kako da mi izadjemo iz ovoga?
Hoce li pomoci pisanje na onim linkovima gore sto su oni dali i prosto nema spasa za ovu IP adresu?

Hvala!

Misli se na mail drugih npr [email protected], a moraš provjeriti validnost emailova, i onda kontaktirati podršku, i ne smiješ to više raditi na taj način, jer će svako malo ban zbog mininga, ukoliko i dalje bude bilo invalid mail adresa. Najbolje bi ti bilo da pitaš podršku na koji bi način to mogao da radiš, a da te ne uznemiravaju sa miningom. Vjerovatno je dosta tvojih mailova završilo u junk. Registruj se dole na linkove koje su ti dali i prati šta se dešava sa mailovima, ako svi idu u junk onda teško da ćeš se izvući s tom IP adresom. Takođe registruj se na SNDS i prati reputacije IP adrese, i vidjet’ ćeš u čemu je problem.

Eldar_Ribic, opet hvala puno na odgovoru!
Ne idu svi mailovi u Junk.
Ono sto je bitno, server ne moze uopste da posalje poruke na mailove hotmail, live, outlook.
Da salje u Junk, pa da progutamo privremeno, ali oni vracaju sve i za ispravne i neispravne njihove mailove.
Ne znam kako da im kazemo da cemo ocistiti sve te mailove, nepostojece, a da oni dozvole da mailove poslate s naseg servera idu korisnicima, a ne da ih vraca?
Da li postoji neki online servis za proveru mailova?
Probao sam nekoliko, ali nijedan ne moze da proverava hotmail, live mailove.

U tome i jeste problem, jer ne žele da neko ima listu (ogromnu bazu emailova njihovih korisnika), i kao takve nema načina da provjeriš koji email je validan. Zbog toga svi imaju problema sa mining metodom. Jedini način da provjeriš da li je email validan jeste ako dobiješ povratni odgovor. U tom slučaju ti bi ga smatrao validnim i smjestio ga među validne i dalje nastavio mining metodom da provjeravaš što oni ne dozvoljavaju. Tako da ako koristiš ogromne baze emailova moraš biti siguran da je 99% tih emailova validno ako se radi o ogromnom broju emailova. Baš zbog toga na web stranicam postoje konfirmacijski mailovi, koji se ne šalju džaba, već zbog sigurnosti i korisnika a i mogućnosti da možeš slati poruke bez problema na te mail adrese.

Što se tiče slanja na njihove mailove, odmah zabrane, čim posumnjaju da neko vrši namespace mining.

Probaj ovako uraditi : Kad vidiš listu emailova koja prosljeđuje sve u junk izbriši ih, izbriši sve invalid mailove za koje sumnjaš da nisu validni, tj. koje si možda greškom unio u bazu. Registruj se na Network Data Services program (SNDS) i provjeri da li je sve uredu s IPom, da li se neko žalio. Kad to sve riješiš, kontaktiraj outlook podršku i reci da si sve riješio i pitaj za daljnje upute. Oni će ti najbolje objasniti kako da riješiš problem, jest da zna potrajati par dana dok sve provjere, ali ćeš znati tačno šta trebaš poslije toga uraditi. Ovdje su ti naveli samo da vrše pretragu i da sumnjaju da vršiš namespace mining i da blokiraju sve emailove poslate sa te IP adrese. Previše puta si poslao mailove na @hotmail.com, @live.com, @msn.com, @outlook.com koji ne postoje, to je glavni razlog.