Html forma option u phpu

Kad se korisnik logira na stranicu ispisuju se svi podaci iz baze o njemu u obliku forme… Znam kako ispisati ove jednostavne podatke koji su , ali problem je što imam padajući izbornik sa popisom županija i onda bi u tom izborniku trebala biti označena korisnikova županija, ali to mi nikako ne uspijeva… Znam kreirati padajući izbornik iz podataka koji su u bazi, ali nikako mi ne uspijeva označiti korisnikovu županiju. Tada sam probao u php-u dodati još jednu liniju u taj padajući izbornik i napraviti da ona bude označena (selected=“selected”), ali ne uspijevam označiti ni nju (doda se u izbornik, ali nije označena), pa da postavim pitanje gdje griješim?
Ovo je ta dodatna linija koju dodam na kraj, ali ne mogu napraviti da bude označena.

U htmlu mi radi ovaj selected, ali u phpu ne, stvarno neznam di griješim, pa molim pomoć.

Ispričavam se na zbunjevitom opisu, tek sam početnik i ovo su neki školski zadaci preko kojih nastojim naučiti php.

nabrzinu napisano, trebalo bi raditi.

nabrzinu napisano, trebalo bi raditi.

Ne radi mi tako, u ovom slučaju mi slektira zadnju županiju iz niza.

Ma je ne znam jel sam glup ili šta… Probao sam ovo tvoje kao posebnu stranicu i radi mi sad to ocu stavit u ovo svoje al nikak da proradi…
Razlika je u tome što ja čitam ove podatke iz baze i opet mi svaki put selektira prvu zupaniju, evo moj kod, pa ako imas vremena da mi kazes di grijesim, zajebavam se s time vec dosta vremena…

Aha vidim da je tvoj kod bogami isti kao moj. Probaj otvoriti source code mozda ima negdje u htmlu erorr :wink:

eto meni radi, samo si postavi sve sa klasama i sve sa sqlom ;9

eto meni radi, samo si postavi sve sa klasama i sve sa sqlom ;9

Puno hvala, radi meni sad. Ocito kaj mi je bilo krivo su ovi “” u liniji
[php]echo “<option value=”".$red[‘id’]."" “.$selected.”>".$red[‘ime’]."\n";[/php]

Isto tako, do sada nisam znao za ovaj način zapisivanja vrijednosti u varijablu, gdje se ispituje neki uvjet