Http://www.moj-hosting.com

http://www.moj-hosting.com

To je četvrti dio projekta jedne od članica grupe, nakon Mojih servera, Mog SSL-a, Moje podrške. U principu, sve je gotovo osim:
-treba dodati hrvatski i engleski tekst Općih uvjeta poslovanja (čekaju se pravnici)
-treba eventualno dodati još par ikonica na nekim mjestima ili pa br-ova

Korištene tehnologije:
-ASP.NET 4
-MS SQL 2008
-JS (jQuery)
-LLBL gen pro

Osnovna značajka je potpuno prilagođena narudžba, tj. mogućnost odabira predefiniranih hosting paketa ili slaganje vlastitog paketa.

Što mislite? Je li dovoljno intinuitivno? Razumljivo?

Koliko vidim tekst općih uvjeta poslovanja je već dodan?
Inače veoma mi se sviđa ideja i način na koji se konfigurira svoj hosting paket.
Svaka čast, mogao bih ga i koristiti za buduće projekte.

Tekst Općih uvjeta je samo kopiran sa Mojih servera, kao i tekst o usluzi.

Hvala!

OK je, ali ove OGROMNE grafike sa sa desne strane nisu dovoljno jasne, moralo bi neko objašnjenje ispod njih. Ovako čekam da mi je pojavi alt tekst.
Khm khm upravo runtime error na reference… a sad nestao. :slight_smile:

@Ram

“Ogromne” grafike su dio dizajna, ali su i u funkciji layouta, kao na svim network webovima. To se više neće dirati, ja mislim. Tekstualni link nema smial, zar ne?

Errori na statičnim stranicama su mogući jer se upravo rade rewrite pravila na cijelom sustavu. Probaj za 15-30 minuta. :wink:

Hvala.

Sviđa mi se, vidi se da je još nedovršeno, te neke stvari nisu do kraja gotove, ali sviđa mi se ovo uradi sam hosting :))

Ja sam bio na nekim drugim stranicama iz te grupe jednom ranije i odmah mi se učinilo da bi to moglo biti na neki način vezano uz Vogon (dizajn je nekako prepoznatljiv). Međutim, nisam nikako bio siguran. Ne sjećam se jesam li išao istraživati po stranicama.

Slično vidim i na ovim stranicama.

Iako u kontaktima sve piše jasno i detaljno, ukolio se već vežete u grupu, nedostaje Vam taj element “brandinga” – vezanje uz neki zajednički tržišni znak – koje bi se vidjelo odmah “u glavu”.

Jasno mi je da žig postoji - vidim da na stranici postoje linkovi na druga web-mjesta i svi imaju isti žig. Ali on nije izgrađen. Ljudi ga još ne povezuju niti s kakvim “osjećajem”.

Isto tako, i možda važnije, mislim da bi mu trebala prerada - previše je različitih vizualnih dojmova u jednom žigu: puno previše fontova i boja. Nekako izgleda sve kao da je rađeno od plastelina. I prevelik je u odnosu na ostatak elemenata naslovnice - toliko velik da ga zapravo ne vidiš (slično kao što slona ne možeš vidjeti ako mu stojiš preblizu - skroz ti preplavi izvan vidnog polja). Favicon je dobar i trebalo bi ići na simplifikaciju žiga preama ovome kako izgleda favicon.

Jednom kada klikneš na neki od linkova u gornjem izborniku, nema očiglednog načina da se vratiš na naslovnicu gdje je glavno sučelje.

Za izbornik na desnoj strani nije jasno čemu služi. svako od tih mjesta bi trebalo nositi (redizajnirani) tržišni žig s nazivom. Tako se stvara brand. Ovo sada je rušenje branda, jer asocira nešto (što ne poznajemo) s nekom ikonom, da bi kada odemo tamo dobili sasvim drugačiji žig, uz to previlk i prenaporan da bismo ga uopće percipirali kao asocijativni alat.

Dakle - branding, branding, branding.

Nadalje, svaka od tih stranica je toliko jednostavna funkcijom (svaka stranica nudi samo od funkcija koje inače sve nudi isti hoster), da bi se trebale realzirati i kao web-servisi i onda možda davati u obliku affiliatea.

[quote=“tsereg”]Ja sam bio na nekim drugim stranicama iz te grupe jednom ranije i odmah mi se učinilo da bi to moglo biti na neki način vezano uz Vogon (dizajn je nekako prepoznatljiv). Međutim, nisam nikako bio siguran. Ne sjećam se jesam li išao istraživati po stranicama.

Slično vidim i na ovim stranicama.

Iako u kontaktima sve piše jasno i detaljno, ukolio se već vežete u grupu, nedostaje Vam taj element “brandinga” – vezanje uz neki zajednički tržišni znak – koje bi se vidjelo odmah “u glavu”.

Jasno mi je da žig postoji - vidim da na stranici postoje linkovi na druga web-mjesta i svi imaju isti žig. Ali on nije izgrađen. Ljudi ga još ne povezuju niti s kakvim “osjećajem”.

Isto tako, i možda važnije, mislim da bi mu trebala prerada - previše je različitih vizualnih dojmova u jednom žigu: puno previše fontova i boja. Nekako izgleda sve kao da je rađeno od plastelina. I prevelik je u odnosu na ostatak elemenata naslovnice - toliko velik da ga zapravo ne vidiš (slično kao što slona ne možeš vidjeti ako mu stojiš preblizu - skroz ti preplavi izvan vidnog polja). Favicon je dobar i trebalo bi ići na simplifikaciju žiga preama ovome kako izgleda favicon.

Jednom kada klikneš na neki od linkova u gornjem izborniku, nema očiglednog načina da se vratiš na naslovnicu gdje je glavno sučelje.

Za izbornik na desnoj strani nije jasno čemu služi. svako od tih mjesta bi trebalo nositi (redizajnirani) tržišni žig s nazivom. Tako se stvara brand. Ovo sada je rušenje branda, jer asocira nešto (što ne poznajemo) s nekom ikonom, da bi kada odemo tamo dobili sasvim drugačiji žig, uz to previlk i prenaporan da bismo ga uopće percipirali kao asocijativni alat.

Dakle - branding, branding, branding.

Nadalje, svaka od tih stranica je toliko jednostavna funkcijom (svaka stranica nudi samo od funkcija koje inače sve nudi isti hoster), da bi se trebale realzirati i kao web-servisi i onda možda davati u obliku affiliatea.[/quote]

Što se tiče brandinga:
Obzirom da u grupi ima više brandova, namjera je bila stvoriti potpuno novi brand pa da ga vremenom sve članice grupe počnu koristiti kao svoj sustav. Znamo da je to najskuplje i najdugotrajnije rješenje…

Što se tiče žiga:
Svaka usluga/proizvod ima svoju varijaciju žiga, a osnovni žig (koji će ići na memorandumima, računima, ponudama itd) će biti kao na
http://www.db-info.hr
. U osnovi, tu će biti 6 osnovnih skupina usluga/proizvoda pa je zato izabran šesterokut, a kako svaki proizvod/usluga ima vlastitu zaštitnu boju, svaki je trokut u šesterokutu predtavljen tom bojom. Puni smisao će biti shvatljiv kad cijeli sustav završimo.

Što se tiče navigacije:
Mislili smo da je klik na logotip dovoljno jasan dio navigacije za naslovnicu.

Što se tiče multifunkcionalnosti:
U pozadini smo izgradili cijeli sustav pomoću kojeg će sve članice grupe, ali i svi partneri moći personalizirano koristiti sustav (custom o nama, custom mailovi, custom naplata itd.). Međutim, prvo treba dovršiti svih 6 dijelova sustava, zatim korporativne webove, zatim usmjeriti sa korporativnih webova na sustav, a tek nakon toga partneri će dobiti sustav na korištenje. Da li ćemo ponuditi i affiliate temeljen na takvom gotovom sustavu, ne znam, ali sumnjam. Nekako mi se čini da affiliate uglavnom koriste mali korisnici, a nama business stalno sve više odlazi u nekakve business i developer vode…

Hvala.

[quote=“Sljaker”]Što se tiče žiga:
Svaka usluga/proizvod ima svoju varijaciju žiga, a osnovni žig (koji će ići na memorandumima, računima, ponudama itd) će biti kao na
http://www.db-info.hr
. U osnovi, tu će biti 6 osnovnih skupina usluga/proizvoda pa je zato izabran šesterokut, a kako svaki proizvod/usluga ima vlastitu zaštitnu boju, svaki je trokut u šesterokutu predtavljen tom bojom. Puni smisao će biti shvatljiv kad cijeli sustav završimo.[/quote]He, he. Odmah je jasno što vam znači 6-terokut. A što kada uvedete i sedmu uslugu?

Ali govorim ti o dizajnu. Previše različitosti u ustom žigu: dva fonta, 6 boja, 5 nijansi sive, preljevi preko svega, crni obrubi…

Stvarno, to nije žig koji je lako pamtljiv, koji je lako uočiti ili prepoznati kao žig.

Ja bih potražio drugo mišljenje.

Iako je ovo na DBinfo najbolje od svega. Zašto naprosto svi nemaju isti taj žig, s tim fontom i samo svoj trokutić malo odmaknut van?

I zašto možda fav-ikona nije 6-terokut u odgovarajućoj boji? Jer troktu koji gleda prema dolje je asocijativno nešto sasvim drugo od trokuta koji gleda lijevo, desno, gore. (Iako sada ja dizajniram žig, što mi nije namjera ovdje, samo bih htio predložiti da još malo razmislite o toj priči.)

Font Times New Roman (mislim da je) mi nije među najdražima ali o ukusima se ne raspravlja.

Poruka PROSLIJEDI NA HOSTING KONFIGURATOR je vrlo nejasna.

Treba biti samo “Nastavi” ili nešto slično.

Preporuka je da buttoni budu crvene boje, uočljivi. Sada ovaj link-tekst nije baš previše intuitivan.

Svakako preporučam da se istakne i cijena s PDV-om. Nije popularno jer je veća cijena ali se zna da nema nikakvih kvaka.

E, sada vidim da se PDV vidi na kraju… hm… može proći.

Na kraju treba malo formatirati prikaz Podaci naručitelja i Pregled narudžbe.
Kako se koriste tablice :frowning: to ne bi trebao biti problem.

Nije loše, samo na početku je malo neintutivno jer ona dugačka poruka ulijeva strahopoštovanje. :slight_smile:

@Tsereg
Ha, gledaj: bitno je da je određen šesterokut (vjeruj, dovoljno za Internet usluge) te trokuti kao dijelovi šesterokuta. Kasnije će se to moći dorađivati…

Nego, konkretno vezano uz ovaj web, a što nas najviše muči: je li sami proces biranja/narudžbe dovoljno intinuitivan? Je li dovoljno razumljiv?
Naime, programska logika je dosta kompleksna (puno ovisnosti o valuti, hiden polja, AJAX, popust, opcije itd.), a htjeli smo pojednostaviti stvar za krajnjeg korisnika…

[quote=“trnac”]Font Times New Roman (mislim da je) mi nije među najdražima ali o ukusima se ne raspravlja.

Poruka PROSLIJEDI NA HOSTING KONFIGURATOR je vrlo nejasna.

Treba biti samo “Nastavi” ili nešto slično.

Preporuka je da buttoni budu crvene boje, uočljivi. Sada ovaj link-tekst nije baš previše intuitivan.

Svakako preporučam da se istakne i cijena s PDV-om. Nije popularno jer je veća cijena ali se zna da nema nikakvih kvaka.

E, sada vidim da se PDV vidi na kraju… hm… može proći.

Na kraju treba malo formatirati prikaz Podaci naručitelja i Pregled narudžbe.
Kako se koriste tablice :frowning: to ne bi trebao biti problem.

Nije loše, samo na početku je malo neintutivno jer ona dugačka poruka ulijeva strahopoštovanje. :)[/quote]

@Trnac
Što s onima koji će samo naručivati domene?

Koji buttoni?

PDV ne smije biti prikazan sve do trenutka kad kupac odabire državu iz koje dolazi jer je PDV u ovom slučaju ovisan o lokaciji naručitelja.

Tablica je korištena jer to i jest tablični podatak.

Koja dugačka poruka? :smiley:

Hvala.

[quote=“Sljaker”]@Trnac
Što s onima koji će samo naručivati domene?

PDV ne smije biti prikazan sve do trenutka kad kupac odabire državu iz koje dolazi jer je PDV u ovom slučaju ovisan o lokaciji naručitelja…[/quote]

ne smije!!! ??upss.to bas i nece ici tako.
PDV se je duznost obracunati, prikazat i i naplatiti.
i nitko ne smije diskercijski odlucivati, (makar i postojala tehnologija, koja to omogucava) nikoga osloboditi PDVa. ( osim min.financija po svojem rjesenju)
a lokacija kupca je sasvim nevazna.I IP koji vi koristite kao tehnicku mogucnost ( ili kao izbor podatka od strane korisnika ) tj .lokacija kupaca ne moze sluziti kao materijalni dokaz na temelju kojega ste nekoga oslobodili obracunavanja PDVa .

dalje: Opci uvjeti nisudobro napisani
i oni formalno ne mogu postojati kao “Opci uvjeti”.
Opci uvjeti mogu postojati kao recimo:
“opci uvjeti koristenja web -stranica” tj. kao akt o iskljucenju (djelomicne ili potpune) odgovoronosti za posljedice nastale koristenjem sadrzaja na webu.
(a sto je jednostrani akt)

Ali Opci uvjeti nemogu formalno niti sadrzajno posotjati kao pravna osnova za ispunjevanje odredbi (cinidbe ili propustanja) ugovora. (jer je to dvostranoobvezujuci akt)
I Jer i formalno i sadrzajno Vi s korisnikom sklapate Ugovor .I to se moze i smije zvati iskljucivo Ugovor.
I kod otga morat eprimjeniti odrdbe Zakon o zaštiti potrošača (NN 79/2007) koji takav oblik poslovanja definira kao skpalanje Ugovora na daljinu (dakle , ne nikakvih opcih uvjeta i slicne izmisljotine a kako vec se netko sjeti da to nazove)

E sad, elemeti toga Ugovora nemogu postojati izvan okvira niti kako to predvidja ZOO.
I u njega moraju biti ugradjene odredbe u skladu s tim Zakonom a koje ne spadaju u "diskrecione odredbe"
dalje, Ugovor bi trebalo biti istaknuti izvan procesa narudžbe.(naravno ,nije zakonski obvezno ali ne djeluje “ispod žita”.)

ma ima toga jos tu dosta ,kako formalnih tako i sadrzajnih propusta
ali jednom me jos mamica (a gdje je taj covjek) ??!! nabrao da pisem duge i zamorne postove pa kratim koliko je god moguce :))

Na prvi pogled mi nije jasna stranica, niti za što služi. Odabir boja je katastrofalno loš (nisam dizajner, al stvarno nije lijepo za vidjeti). Siva boja stvara dojam statičnosti, “umrtvljuje” samu “aplikaciju” koja može čak biti i dobra…

A na ove slike sa desne strane ne bi nikada kliknuo da nisam u ovoj temi vidio da se tu i može kliknuti. lol

[quote=""]Primjena boje u grafici
Boja se koristi za različite namjene, primjerice iz estetskih razloga, zbog postizanja utiska realističnosti ili za naglašavanje određenog dijela prikaza. Međutim, za postizanje željenih efekata potrebna je pažnja pri izboru i kombiniranju boja jer se neprikladnim izborom boja mogu postići neželjeni efekti. O primjeni boja općenito napisane su mnoge knjige. Ovdje ćemo navesti samo nekoliko najčešće primjenjivanih pravila. Prikladan način izbora boja je izbor točaka s glatke putanje u podprostoru modela boje. Također dobar se učinak postiže ograničenjem na jednu plohu piramide u HSV modelu. Ako se na slici koristi samo nekoliko boja onda je prikladno komplementarnu boju jedne od njih odabrati kao boju pozadine. Neutralnu sivu boju prikladno je upotrijebiti kao boju pozadine u slučaju upotrebe većeg broja boja. Ako se koriste dvije boje koje nisu u skladnom odnosu prikladno je upotrijebiti tanki crni rub za razdvajanje.
. . .[/quote]
Detaljnije:
http://lab405.fesb.hr/igraf/Frames/fP5_1.htm

[quote=“vir2al”]ne smije!!! ??upss.to bas i nece ici tako.
PDV se je duznost obracunati, prikazat i i naplatiti.
i nitko ne smije diskercijski odlucivati, (makar i postojala tehnologija, koja to omogucava) nikoga osloboditi PDVa. ( osim min.financija po svojem rjesenju)
a lokacija kupca je sasvim nevazna.I IP koji vi koristite kao tehnicku mogucnost ( ili kao izbor podatka od strane korisnika ) tj .lokacija kupaca ne moze sluziti kao materijalni dokaz na temelju kojega ste nekoga oslobodili obracunavanja PDVa .

dalje: Opci uvjeti nisudobro napisani
i oni formalno ne mogu postojati kao “Opci uvjeti”.
Opci uvjeti mogu postojati kao recimo:
“opci uvjeti koristenja web -stranica” tj. kao akt o iskljucenju (djelomicne ili potpune) odgovoronosti za posljedice nastale koristenjem sadrzaja na webu.
(a sto je jednostrani akt)

Ali Opci uvjeti nemogu formalno niti sadrzajno posotjati kao pravna osnova za ispunjevanje odredbi (cinidbe ili propustanja) ugovora. (jer je to dvostranoobvezujuci akt)
I Jer i formalno i sadrzajno Vi s korisnikom sklapate Ugovor .I to se moze i smije zvati iskljucivo Ugovor.
I kod otga morat eprimjeniti odrdbe Zakon o zaštiti potrošača (NN 79/2007) koji takav oblik poslovanja definira kao skpalanje Ugovora na daljinu (dakle , ne nikakvih opcih uvjeta i slicne izmisljotine a kako vec se netko sjeti da to nazove)

E sad, elemeti toga Ugovora nemogu postojati izvan okvira niti kako to predvidja ZOO.
I u njega moraju biti ugradjene odredbe u skladu s tim Zakonom a koje ne spadaju u "diskrecione odredbe"
dalje, Ugovor bi trebalo biti istaknuti izvan procesa narudžbe.(naravno ,nije zakonski obvezno ali ne djeluje “ispod žita”.)

ma ima toga jos tu dosta ,kako formalnih tako i sadrzajnih propusta
ali jednom me jos mamica (a gdje je taj covjek) ??!! nabrao da pisem duge i zamorne postove pa kratim koliko je god moguce :))[/quote]

O Općim uvjetima poslovanja:
Ponavljam još jednom, još nisu implementirani. Kad budu, bit će vidljivi na linku “Pravila” te u sustavu narudžbe. I njih i način implementacije uređuje odvjetničko društvo pa se uopće ne želim petljati s tim nego sam uvjeren da će biti u suglasju sa zakonima, kao što je na Moji serveri i na Moj SSL.

O PDV-u:
Nije baš tako, Vir2al…
Prouči Zakon o PDV-u, onaj dio s izvozom. Osim toga, ovdje se ne radi o knjigovodstvenom programu nego o sustavu narudžbe čiji je cilj prikazati kupcu točne podatke. Niti ponuda niti račun nisu javni dio ovog sustava.
BTW, možemo o tome, otvori temu o PDV-u. Ili me možeš zvrcnuti. :wink:

[quote=“TomislavS”]Na prvi pogled mi nije jasna stranica, niti za što služi. Odabir boja je katastrofalno loš (nisam dizajner, al stvarno nije lijepo za vidjeti). Siva boja stvara dojam statičnosti, “umrtvljuje” samu “aplikaciju” koja može čak biti i dobra…

A na ove slike sa desne strane ne bi nikada kliknuo da nisam u ovoj temi vidio da se tu i može kliknuti. lol

Detaljnije:
http://lab405.fesb.hr/igraf/Frames/fP5_1.htm
[/quote]

Premda me osobno za dizajn i inače doista boli briga i cijenim tvoje dobronamjerno mišljenje, ipak ću spomenti da je meni osobno taj web prekrasan. Također, 90% recezenata se izjasnilo izuzetno povoljno o dizajnu, što je puno više nego smo željeli i očekivali.
Usput, žao mi je što ne shvaćaš čemu služi ta “stranica”. :frowning:

Hvala.

Nisi jedini. Ni ja nikad ne bih pomislio da se na to može kliknuti.

BTW nije mi jasna promjena jezika.

Vidim gore piše “Hrvatski”.
OK, znam da je to naziv jezika i pretpostavljam da se time može promijeniti jezik.
I gle stvarno, kad kliknem na “Hrvatski” vidim da je druga opcija “English”.
Ali nemam potrebe prebacivati na engleski kad razumijem tekst na hrvatskom.

Imao bih potrebu prebacivati na engleski jedino da ne razumijem tekst na hrvatskom.
Ali da ne razumijem hrvatski, ne bih znao što znači riječ “Hrvatski” i ne bi mi palo na pamet da se time može promijeniti jezik.

I što sad?
Onaj tko treba promijeniti jezik, neće znati kako.
Onaj tko shvati kako se mijenja jezik, neće ga mijenjati.
Čemu služi engleska verzija?

gambo, mi to ne možemo pomisliti jer nismo dovoljno, hmm pametni (cinični)…

S obzirom na

izgleda da smo jedini :krele:

Recimo, ja na prvu vidim nekoliko stvari. Svi znamo da se za cpanel mora platiti licenca cca100 kn, ali što u konačnici znači partnerski? Malo zbunjujuće za početnike. Premium podrška??? Pa koliko vidim dosta skupo s obzirom da bi to po meni bilo uključeno u cijenu svakog paketa jer ja to očekujem od vas. Želim support kada mi nešto zapne 24/7. Ja to od svog hostera imam i to mi ne naplaćuje. Predlažem da se služite uvriježenim terminima na koje smo više-manje svi navikli (mislim na konfigurator), i na kraju mislim da engleski prijevod nije baš najbolje odrađen


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja