Httpool - Kontekstualno oglašavanje

Ima netko iskustva s tim? Ako može neko poređenje s Adsenseom…

Nisam ljubitelj tih PPC oglasa, pa da ne stavljam ako je puno gore od Adsensea…

misliš na ToboAds? ToboAds u principu placa vise od bilo kojeg regionalnog konkurenta, samo nisam bas siguran za hrvatske sajtove

Da, ToboAds je u pitanju. Bilo bi dobro čuti iskustva iz prve ruke, ako je netko probao…cijena klika i ostale sitnice…

Koliko vidim imaju i za nas, nisam probao ali me isto zanima.

http://www.hr.toboads.com/

http://www.rs.toboads.com/

http://www.toboads.si/

bok…

ako nekoga zanima nesto vise, moze me direktno kontaktirati na [email protected]
ToboAds sistem ima drugaciji obracunski model nego ostali tj. u igri je CPM+CPC sto ce reci da svaki puta kada se prikazuje oglas medij prihoduje i po prikazu… te se na to zbraja i trenutak kada korisnik klikne na oglas…
jos je u nekoj “polu” testnoj fazi tj. nismo krenuli skroz… ali uskoro ce sustav biti implementiran na vecini relevantnih i specijalizranih stranica… a sve koje zanima da se prikljuce pozivam da se jave putem:

https://cp-hr.toboads.com/

thnx.

ja sam poslao zahtjev pa ćemo vidjeti :slight_smile:

Gledam Vašu stranicu:

http://www.hr.toboads.com/hr/pricing

i sad mi neke stvari nisu “sjele”…

Vaš primjer:

stranica u Vašoj mreži prikaže 9.722.222 oglasa i pri tome zaradi 17.500 kuna.
Ispadne da za 1000 prikazivanja, stranica/medij u ToboAds mreži zaradi 1.8 kuna.

I sad, gledajući po cjenicima stranica koje su u Httpool mreži, i cijenama od
preko 100 kuna/CPM, pitanje glasi - tko će od njih prikazivati ToboAds oglase
kada ovako zarade i 50 puta više?

Također, vjerujem da webmasteri imaju daleko veći eCPM kod Google Adsense ili neke slične mreže.

Na koji način mislite privući medije da prikazuju ToboAds oglase na svojim stranicama?

Koliko se meni čini ovo je super prilika za oglašivače no za medije baš i nije…

Ako sam u krivu, prosvijetlite me.

ToboAds je zapravo super baš prema publisherima. Mislim da na AdSense neces dobit ni priblizan CPC na hrvatskim oglasima :wink: a da ne spominjem uz to još CPM. BTW. Nije cpm 1.8 kn, to je racunica sa nekim prosjecnim CTR-om pa je zbrojen CPC i CPM :wink:

Meni je smiješno što su stavili usporedbu dvije potpuno različite stvari. Na pretraživačima korisnik traži upravo ono što mu se u oglasnima servira, dok je prikaz po stranicama nešto potpuno drugo.

@ susjed: pa i nije baš nešto potpuno drugo, ipak se radi o KONTEKSTUALNOM oglašavanju :wink: Eh da, u CPM vam se broje samo oglasi koji su stvarno prikazani (postoji sistem koji vrši provjeru jeli se oglas na ekranu stvarno prikazao ili je bio negdje na dnu stranice i posjetitelj nije scrolao do tamo i nije ga uopce vidio)

Ne bih se složio s tobom baš zbog ove računice par postova gore i iskustava s Google Adsense i affiliate marketingom.

Kako znaš? Koliki je ovdje?
Na AdSense dobivam eCPM koji je i više od 15 puta veći od ovoga što se dobiva kod njih.

Da ne spominjem razliku između Google Adsense, na kojem se oglašava na tisuće oglašivača i koji, koliko toliko dobro “pogodi” sadržaj stranice (što je i bit kontekstualnog oglašavanja) i neke nove mreže koja, niti ima resurse da “pohvata” sav sadržaj a kamoli da dokuči o čemu se na stranici radi.

A da ne govorim o broju oglašivača.

Kako nije CPM?
Ako moram prikazati određeni broj oglasa da bih zaradio određenu sumu novaca
-> to je za mene CPM iliti eCPM.

Dobro, moram/mogao sam upotrijebiti eCPM.

No na kraju krajeva se sve svodi na to koliko ću ja zaraditi na kraju
mjeseca ako prodam nekomu svoj oglasni prostor.

E, sad je pitanje hoću li to prodati nekomu tko mi nudi 1.8 kuna/CPM ili 30 kuna/CPM.
Što misliš koji je odgovor.

Ovo 1.8 kuna je njihov primjer i ja se po tom ravnam, pošto ja drugog nemam.

Ako oni kažu da ću zaraditi 20 kuna CPM + 1.8 kuna po kliku - možemo razgovarati…

Ovdje već vidim veeeliku mogućnost “click shavinga” i “impressions shavinga”, pošto mi mediji nemamo mogućnost provjeriti/pratiti istom tehnologijom/tehnikom broj prikaza/klikova.

Da bar ta “tehnologija” postoji na TV-u :slight_smile:

[quote=“ePips”]
Ako oni kažu da ću zaraditi 20 kuna CPM + 1.8 kuna po kliku - možemo razgovarati…[/quote]

Ti želiš reci da sa hrvatskim sadržajem dobivaš od googlea 1.8kn CPC-a?

BTW. Miješaš kruške i jabuke, izracun o 1.8kn eCPM-a se temlji na ~ 0.2% CTR-a, što je vrlo malen CTR i naravno da ukoliko imaš veci CTR od toga dobivaš više po svojoj racunici :smiley:

Ne, nisam to nigdje rekao. Iako, što je to tako čudno, pa to je 30 centi (USD).
Nekada ulovim da dobivam i više, no to svakako nije pravilo.

Očito nisi pročitao tekst na stranici:

http://www.hr.toboads.com/hr/pricing

“Broj klikova bit će veći na dobro napisane i pravilno ciljane oglase. Troškovi oglašavanja bit će niži za oglase s visokim stupnjem klikova (CTR – omjer između broja klikova i broja prikazivanja) i viši za oglase s niskim stupnjem klikova.”

Znači ako se poveća CTR cijena klika je manja…

I to nije moja računica već njihova.

Nisi dobro shvatio taj tekst, cijena klika je fiksna, troškovi su veci kod malog CTR-a za oglasivace zato sto placaju CPM.

Može bit da sam krivo pokopčao ovo - zato i želim da me/nas predstavnik tvrtke “prosvijetli”.

Kod mene toboads nije bio dobar izbor. Ali tu ima 100 faktora koji utiču na dobru ppc zaradu. Probaj mesec ili dva Ako ne valja skini i stavi drugo.

Zasto nije bio dobar izbor? Moze konkretni razlozi?

@ ePips
sto se problem aka. click shaving ili impressions shaving-a tice:
nama nije cilj bezrazložno “micati” validne klikove iz sistema za obracun, jer to dovodi do nezadovoljnog medije, sto dovodi da mediji nisu zadovoljni sistemom, sto dovodi da micu kod, sto dovodi da nemas gdje prikazivati oglase.

sto se sistema “obracuna” tice vrlo je jednostavan, sadrzi dva parametra.
Prvi je trošak po prikazu koji iznosi 0.0012 kn (CPM 1,2 kn), a kada se ostvari klik na to se dodaje i cijena po kliku koja iznosi 1,2 kn, te dvije vrijednosti se zbrajaju.

mislim da prvenstveno na ToboAds treba promatrati kao na izvrstan nacin kako monetizirati prostor na stranicama koji ne donosi premium segment, ili kako povećati stalne mjesećne prihode. Sistem se moze u bilo kojem trenutku samostalno iskljuciti ili ponovno postaviti na stranice, te nije potrebna 100% kolicina prikazivanja te pozicije.
Mislim da je sistem gdje medij dobiva i placeni CPM itekako “fer”.
hipotetski gledano moguce je da neki drugi sustav cijeli mjesec “vrti” oglase na tvojoj stranici, i bas nitko ne klikne niti na jedan oglas (jer je mozda oglas neatraktivan) znaci ti si “dao” svoj prostor, netko ga je koristio cijeli mjesec i nista se nije desilo i nisi dobio bas nista. u ToboAds-u imat ces prihode barem od prikaza tih oglasa, pa cak ako nitko nije kliknuo cijeli mjesec na njih.

naravno, ako vise prihoduješ od drugih sistema, svakako je bolje zadržati te sisteme.

@ Susjed
Mislim da nije bitno da li korisnik trazi nesto na pretrazivacu pa klikne na oglas sastrane koji je povezan sa pretragom ili je dosa na neki sadrzaj i ugledao ponovno oglas povezan sa tematikom (kontekts) te kliknuo na taj oglas. Ono sto smo napravili na primjeru je stvarni slucaj tj. brojke iz stvarne kampanje. Samo da pojasnimo na primjeru. Oglasivacu nije bitno da li je posjetitelj dosao sa stranice A ili pretrazivaca G.

Hvala na odgovoru.

[quote=“igor’s”]@ ePips
sto se problem aka. click shaving ili impressions shaving-a tice:
nama nije cilj bezrazložno “micati” validne klikove iz sistema za obracun, jer to dovodi do nezadovoljnog medije, sto dovodi da mediji nisu zadovoljni sistemom, sto dovodi da micu kod, sto dovodi da nemas gdje prikazivati oglase.[/quote]

Slažem se.

Onda mi stvarno nije jasan tekst na
http://www.hr.toboads.com/hr/pricing
: “Troškovi oglašavanja bit će niži za oglase s visokim stupnjem klikova (CTR – omjer između broja klikova i broja prikazivanja) i viši za oglase s niskim stupnjem klikova.”

Npr.:

1000 prikazivanja + 10 klikova (CTR = 1%)
1.2 + 12 = 13.2 kn troška

1000 prikazivanja + 5 klikova (CTR = 0.5%)
1.2 + 6 = 7.2 kn troška

E sad, po ovoj matematici oglašivaču je trošak niži ako ima niži CTR.

Ukoliko pak mislite tim tekstom objasniti da oglašivač plaća CPM (koji je trošak) pa bi mu onda bilo bolje da poveća CTR i iskoristi prikazivanja oglasa - svejedno mu je trošak veći pa mi to malo čudno zvuči.

Na kraju krajeva, ispada da samo CPM oglašavanje nema nikakvog značenja a dokazano je da povećava brand awareness.
Tako se može naći neka od naših kompanija koja će imati na raspolaganju smiješno jeftini CPM.

Koliko vidim, ove cijene su troškovi oglašivača.
Znači, zarada medija je CPM 0.6 kn + 0.6 kn/klik.
Ispravno?

[quote=“igor’s”]Mislim da je sistem gdje medij dobiva i placeni CPM itekako “fer”.
hipotetski gledano moguce je da neki drugi sustav cijeli mjesec “vrti” oglase na tvojoj stranici, i bas nitko ne klikne niti na jedan oglas (jer je mozda oglas neatraktivan) znaci ti si “dao” svoj prostor, netko ga je koristio cijeli mjesec i nista se nije desilo i nisi dobio bas nista. u ToboAds-u imat ces prihode barem od prikaza tih oglasa, pa cak ako nitko nije kliknuo cijeli mjesec na njih.[/quote]

Fer je ako je CPM cijena fer.
Ovo je samo hipotetski :slight_smile:

Naravno. No bilo bi bolje razvijati domaće tržište nego ostavljati novce vani.

Niste mi još odgovorili koliko oglašivača imate.