Idioti promjenili swift code i sjedište a nisu obavijestili ni klijente ni Google!?!?

Pa ja ne mogu je*eno vjerovati, ljudi promjene swift i sjedište banke u Frankfurtu, na sjedište u Belgiji i ne obavijeste ni klijente ni Google, ovo samo u BiH ima, danas sam napravio račun u Raiffaisen-u , kod ovih više ni u ludili (radi se o BBI banci), e sad interesantna stvar, moj kolega ima račun isto otvoren u BBI i imao je isti problem ko i ja, ali je njemu Google poslao sinoć poruku da do transkacije nije moglo doci upravo zbog problema navedenog gore, i sad mu vratilo pare na čekanje dok se vrši transakcija na novi račun pa će vjerovatno dobiti te pare, ali ja nisam dobio nikakvu poruku, ali sam uzeo taj novi račun iz RF-a i svejedno ukucao, da li neko zna šta učiniti u ovakvom slučaju, Google ne dozvoljava da ih kontaktiras u vezi ovoga dok ne prođe 15 dana ali oni ne znaju da ja znam u čemu je problem, kako da se to riješi na vrijeme…da li je iko imao ovakav slučaj ikad?

Meni je to jako sumljivo. Ne kužim baš…
Tko su “ti ljudi” koji su promjenili swift i sjedište banke?
I zašto bi oni trebali obajvešavati Google o tome?
Kakve to veze ima sa tvojim računom?
O kakvom je računu riječ, tekući, žiro…

Banke u HR mogu mijenjati swift brojeve računa građana, zato je to nije “broj računa” već “identifikacijska oznaka” za uplate iz inozemstva a ne broj računa. Broj računa, sama banka, bez tvoje autorizacije ne može mijenjati. To bi bilo kazneno djelo.

Ako dođe do promijene swifta, bilo automatiziranim softwerskim sustavom ili manulano - dužni su o tome obavijestiti vlasnika računa ali ne i Google ili neku treću stranu koja ti preko swifta uplačuje novce. O tome se moraš sam pobrinuti.
Sad, da li postoji zakonski, odnosno vremenski okvir u kojemu te oni moraju obavijestiti o promijeni swifta - ne znam.

Ovako, na prvu ako sam dobro shvatio, došlo je promijene swift broja (ne broja računa). A nisi obaviješten zato jer je blagdan, produženi vikendi…

Mislim da si se samo trebo malo strpiti, da se te promijene ažuriraju, jer otvarenje novog računa je opet novi trošak.

@Horz evo ti objašnjenje…

''Poštovani klijenti,

Obavještavamo Vas da je Bosna Bank International dd preusmjerila poslovanje sa valutom EUR preko računa otvorenog kod KBC BANK NV BELGIUM.

Molimo cijenjene klijente koji obavljaju platni promet sa inostranstvom da, u najbližoj filijali/poslovnici BBI ili putem e-maila info@bbi.ba, zatraže nove platne instrukcije za EUR valutu.

Dosadašnje platne instrukcije za EUR valutu, a u kojima je BBI naznačila da se plaćanje ili primanje sredstava obavlja preko korespodentne banke COMMERZBANK AG FRANKFURT, prestale su važiti.

S poštovanjem,
Bosna Bank International dd’’

Ali je problem što su ovo stavili na sajt, a ne javili meni na broj mobitela ili e-mailom, u međuvremenu je google poslao pare, a nadam se da nije i da će javiti neku grešku, e sad mene zanima sta da ja uradim…bio sam u banci i dali su mi novi papir sa swift kodom te belgijske banke, ali sta je google uradio u međuvremenu, jer ja nisam dobio pare a oni ne javljaju nikakvu gresku niti ista…

Ovo nikad nisam cuo da banka posluje preko druge banke lol

Google je poslao novce sigurno i to ce im se vratiti nazad. Otidji na adsense, postavi “novi” racun sa novim podacima, pricekaj da ti google posalje uplatu od par cenata i verificiraj novi racun. Novac ce ti uplatiti krajem slijedeceg mjeseca.

Hm…
Pa dosta banaka posluju jedna preko druge. Hijararhijski, od podružnica do centralnih banaka. Cijeli taj sustav je zapravo jedna velika piramidalna schema.

Ali svakako je neobičan slučaj. Meni i malo sumljiv, odnosno i ja prvi puta čujem tako nešto.

Imali su partnerski (korespodentni) odnos sa inzemnom bankom za inozemne transakcije i poslovanje u Njemačkoj, pa su se prešaltali na Belgiju.

Sad, na koji način su oni trebali obavijesti klijente - tko će ga znati.
Alil čisto sumnjam da su postupili protupravno jer svaka banka ima legiju pravnika koji se bave sa tim stvarima.

Inače, potpisujem savjet od @Webimir.

Horz ne kaze se sumljiv nego sumNJiv,zato jer je sumNJa a ne sumlja. Ti vjerojatno kazes i dimljak umjesto dimnjak,zatamljivanje umjesto zatamNJivanje itd. Ne budi nepismen.

2 Likes

U suštini podaci o intermedijarnoj banci nisu od velike važnosti i nema ih posebne potrebe navoditi. Oni se navode samo radi eventualnog ubrzanja uplate. Dovoljni su SWIFT i IBAN od računa u tvojoj banci, na koje ova promena nema uticaja.

Potpisujem.
Svaka ‘naša’ banka ima intermedijarnu banku preko koje se obavlja routing transakcija. Uopće nije bitno koji su podaci intermedijarne banke, bitno je krajnje odredište (IBAN i SWIFT).

Opet ti sa tom gramatikom.
A gdje su tebi u toj gramatičkoj pismenosti nestali č, ž, š?
Ne budi snob i počisti prvo ispred svojih vrata.

1 Like

Korespodentna banka - nešto najnormalnije u poslovanju banaka

Nisi bas dobro promjenio Rafeisen je poznata po nebulozama, nisam cak ni sigurand a njihove kartice rade online. Dobro to je bilo u HR i to prije 5 godina, mozda se stvar promjenila, ali svejedno… Takve kvazi banke treba izbjegavat u sirokom krugu.

Ne znam kako je po drugim državama regiona, ali u Srbiji je Refiifeisen najgori krš od banke.

U HR nisu najgori bar mislim, ima i gorih, vjerujem, ali su na samom dnu, u sirokom krugu izbjegavati.

Raiffeisen je najjača banka u BiH, ali ja sam prešao na Intesa (u HR je to Privredna) zbog manjih provizija jer Raif. stvarno naplačuje masno.

Teško da je istina. … unicredit je daleko prva

Očigledno nisi koristio usluge Raiffeisena, njihove bankomate, besplatnu 24/7 podršku itd itd. Unicredit je lopov nad lopovima, ja imao kao mali štednu knjižicu, došao nakon 10 godina da otvorim kaže moraš platiti 5€ da promjenimo da više nije dječija, hvala i zdravo. Sve živo naplačuju, otvaranje, zatvaranje, resetovanje, mislim da su i izvode počeli da naplačuju.

1 Like

Najjača sam mislio po obimu posla, komitenata i podružnica u BiH.

Naplaćuju sve naravno, kao i svaka druga banka… da ne ulazimo sada u rasprave, svaka banka radi da zaradi i to je tako. Svi smo mi na neki način onda lopovi jer gledamo na sve moguće načine zaraditi koji dinar…

Zašto ostale banke ne naplačuju svaku sitnicu? Uni nije ispočetka tako radio, već nakon što je večina stanovništva otvorila račune kod njih onda počela uvoditi dodatne troškove klijentima. Raiffeisen je najjači po uslugama, i to se tako gleda ako te neko pita za savjet jer je i on fizičko lice, a ne ko ima više podružnica, to je već u poslovnom svijetu. Raif je takođe skup, tako da je po meni Intesa najbolja za obične smrtnike, a imao sam račun u: Raiffeisen; Hypo; BBI; i dan danas imam jedan u UniCredit.

Moyda je rafeisen bolji u BIH ili su ostali tako losi da je Raifeisen najbolji. ALi si me sad sjetio kako sam ja raygovarao s podrskom rajfajyena, reko da bi htio kupovat na internetu i da kartica visa electron ima problema. Na kraju mi kaze da njihove kartice nemogu placati online da trrenutno rade na necemu da i to bude moguce, ma odmah sam znaod a su 100 godina za drvenim cesljom i to nije bilo tako davno, to je bilo prije par godina dok su drugi vec stoljecima na online, rajfajzen ako je online je to postao tek nedavno.

Zato ako si u rajfajzen pripazi, nebi u toj banci drzao novce.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Profit Monkey