Integriranje novog PayWay sustava

Je li netko u zadnje vrijeme pokušavao integrirati novi PayWay sustav.

Prije je to bilo jednostavno, sad su to zakomplicirali i uz pročitanu dokumentaciju i višemjesečno dopisivanje s njima, ne uspijevam postaviti vrlo jednostavnu formu s jednim iznosom.

Za početak ne znam kako dobiti vrijednost koja se upisuje pod pgw_signature.

Cijenio bih pomoć.

Hvala unaprijed!

Imam i ja sličan problem.
Vaša transakcija je bila neuspješna.
Kod: 1000
Neispravan potpis (pgw_signature)
Koristim plugin https://github.com/marinsagovac/woocommerce-tcom-payway
Jesi li uspio riješiti

1 Like

Imao sam i ja problema, ali za sada radi OK (kuc kuc).

Ne koristim nikakve pluginove, sve je ručno kodirano.

Napredujem
Sad javlja Vaša transakcija je bila neuspješna.
Kod: 2
Greška prilikom obrade

Angažirao sam jednog programera i on mi je napravio plugin. Sad mi radi…

Pozdrav, je li programerski rad napravljen od nule ili je samo doradjen navedeni plugin? Pitam jer sam i ja na istom problemu.

Gdje ti je zapelo? Nedavno sam radio jedno custom rješenje, možda mogu pomoći.

Budući nisam programer, zapelo je već na početku. Dakle na generiranju pgw_signature. U samom pluginu, na liniji 261


vidim da su svi parametri uredno navedeni, i odgovaraju uputama o integraciji. Mislio sam da plugin po sebi generira signature, no dobivam gresku 1000 (pgw_signature error) od T-Com-a. Treba li raditi dodatne izmjene u kôdu Woocommerce plugina da se generira pravilni signature?

Teško je ovako napamet, ali kod ovakvih grešaka obično bude nekakva banalnost. Preporučam da ideš korak po korak unatrag i vidiš za svaku varijablu što ti vraća, usporedi s primjerom potpisa (prije hasha) i vidjet ćeš što ne štima.

2 Likeova