Izjava oko preuzimanja projekta ili nešto slično

Pozdrav kolege,

evo ovak, zadnjih par navrata imali smo neka iskustva s klijentima di su preuzeli radove nakon pregleda i onda se događalo da su rekli ali to nije ovako ili onako.

Zanima me kako vi rješavate stvar, kada projekt završite? Dal imate primjer neke špracne koju klijent po preuzimanju potpiše ili sl?

Ovo se rješava prije, kad nešto radiš trebaš od klijenta dobit što detaljniju spcifikaciju, kasnije što nije bilo u specifikaciji dodatno naplatiš a sve funkcionalnosti koje su bile specificirane si dužan isporučit.

+1 sto kaze ubergosu

Dakle, kolko je moguce detaljna specifikacija. Uvodjene termina “change request” jer to oce radit fest - izmisljat i premisljat se putem (btw to cesto kod non-enterprise level, bar u mentalitetu, kupaca kojih je masa pa ni sebi posao neznaju optimizirat kamoli drugima) i pazit naravno da je vas output profesionalan, on time i korektan.

Iako i to ne pomaze ultimatno 100% jer tako dugo dok ne plate misle da drze upper hand, sto je nazalost i cesto tocno za male firme koje izvode radove - nemozes si priustit otkazivat ljudima ili nesto.

No ako se dobro poslozi requirement specifikacija, objasni kako flow ide (dal ima project manager untura ili ne jos i tako), navede da su change requesti doista problem i moraju se hendlat posebno (i tokom projekta i nakon), te ako se tokom projekta uvede neki “demo” povremeno (kad je bitno) - trebalo bi “skart” vrijeme i problemi s tim reducirat osjetno.

I ponekad cak - razmislit je li kupac dobar opce, nije glupo reci da neke kupce treba zaobilazit u luku :slight_smile:
Sretno

1 Like