Izvjegavajte https://www.hosteurope.de/

Nakon suradnje od nešto više od godinu dana… kada sam pokušao otkazatu uslugu nastali su problemi sa ovom lopovskom firmom.

Podrška im je jako loša… ticket sustav im ne radi iz njihovog sučelja. nekoliko puta sam ih morao kontaktirati - potsjetiti putem facebooka da mi odgovore na ticket. I to je uglavnom bilo oko upgrade-a usluge ili računa ili nešto treće.

VPS je unmanaged te nisam slao upite oko održavanja servera nikada.

nakon slanja zahtjeva za zatvaranje usluge natjerali su me da plačam još više od 50 dana za VPS koji htio otkazati.

početkom 12 mj. tražio sam raskid ugovora… dobio sam odgovor da moram otkazati uslugu 4 tjedna prije kraja mjeseca te da ugovor vrijedi i 12 i cijeli 1 mjesec jer nije i da nemože biti prije raskinut. Tako stoji u njihovim opčim uvjetima.!

Molio sam da mi uvaže moj zahtjev i da raskinu ugovor sa krajem 12. mjeseca jer je ostalo do kraja mjeseca 3 tjedna i 4 ili 5 dana.

Nisu prihvatili… OK pomirio sam se da ću plačati do kraja jer su lopovska firma koja kada želiš otiči otimaju.

Imaju te stvari u opčim i sam sam si kriv jer ih nisam čitao.

Danas otvaram mail i veselje na računu još stoji naknada koju nikada prije nisu naplatili. 6€ + prvi mjesec (koji je uvečan za nešto manje od 1€).

na računu piše samo naknada… WTF pretpostavljam naknada za otkaz ugovora…

Stoka imaju moj broj kreditne kartice i uzimaju si lovu kako hoće pribrajaju naknade uvečavaju cijene.

Iako im to sve “možda” stoji u opčim uvijetima… IZBJEGAVAJTE ovu firmu jer za takav bezobrazluk se ne isplati gubiti živce.

1 Like

To ti je skola :slight_smile: Nikad ne ostavljaj recurring payment ili broj kreditne da se sprema. Ja osobno uvijek radim rucne uplate bilo putem kartice bilo putem paypala.

Ne, nije to stoka. To su ti njemacke firme i kod njih ti je to tako, zato za takve stvari treba izbjegavati njemacke hostere ili domain prodavace. Ista stvar je i sa strato i contabo i server4you itd itd. Nijemci su to. Pa tamo ne mozes ni na pisanje, a da ne potpises papir. Ako ste mislili da je Hr birokratizirana zemlja, grdno ste se zajebali jer je Hr u odnosu na Njemacku zemlja u kojoj nema papirologije i birokracije. Vjerujte tu je to takva katastrofa da netko tko nije tu odrastao i zivio nekoliko desetljeca se ne moze priviknuti na to.

Nije mi sada jasno zasto ih optuzujes kad su oni 100% Upravu jer ti nisi citao Svoj ugovor u buduce bi trebao…
Nikada nisam imao probleme sa NJemackim Hosterima vec 20 godina koristim razne Usluge…

Odeš u banku (ako ti je kartica iz banke, a ne neka prepaid/gift), objasniš fino da si otkazao uslugu i da ti oni i dalje uzimaju novac, ovi će uraditi chargeback za zadnja 2 plaćanja ka HostEurope, a hosteurope će dobiti penal od €85 zbog chargebacka :slight_smile: Ako je kod njih u Njemačkoj tako, ne mora značiti da je i kod nas i da moraš poštovati neke kvazi ugovore.

Nisu to nikakvi kvaziugovori, nego realni i pravno prihvatljivi i ispravni ugovori koji vrijede u cijeloj EU, a i šire. To što si ti tu, a oni tamo te ne čuva od toga da poštivaš ugovore koje si sklopio.

Možeš onda tako i auto kupiti na kredit i doći u svoju zemlju i reći, kojih jebe neću ja njima plaćati to je ugovor tamo, a ne tu.

Onog trena kada si ga potpisao ili prhivatio pristaješ na njihove uvjete poslovanja. Nemoj kolegu krivo savjetovati jer može samo još više najebati.

Ma, neću ja izigravat negativca jer to nisam. Svatko tko može neka izvuče pouku iz ovoga!
A ovaj što je napisao da ih ne mogu okrivljavati… E pa možda ne, ali mogu upozorii sve druge da ne posluju sa njima, malo tko čita opče uvjete pogotovo ako nešto zakupiš na mjesečnoj bazi, očekuješ da plačaj mjesec za mjesec!! A ne još dva mjeseca penala i pristrojma i povečanje cjene zadnjeg mjeseca hostinga.

A, Kako sam napisao ticketing sustav u mom korisničkom sučelju nije postojao.

To sto ti pises je cista Glupost i isto tako oni koji tako nesto rade kao ti…(Izvini al moje misljenje)

Pa opet koje tu Kriv Ti ili Oni… LJudi moji toje Ugovor sa kojim se obavezujes… Odi si Uzmi Mobitel na Preplatu pa reci nisam znao daje Ugovor na 24 Sata…
Takve bi namjerno oderao samo kad bimi se tako izjavili kao ti…

E vidiš tu leži problem. On je obavezan da poštuje ugovore koje je sklopio sa firmom, ne ugovore o naknadi za telekomunikacijske usluge države Njemačke. On je sa njima stupio pod pravnim ugovorom na HostEurope.de i sve usluge koje je mora platiti njima (server ili hosting, štajeveć) su obaveze, međutim oni njega ne mogu vezati kamatama za kašnjenje (tj zateznom kamatom) jer ta kamata nije ista ni u jednoj državi. Ukoliko mu je to naplaćeno (a on je gore napisao) ima pravo da traži chargeback koji će mu biti legalno dodeljen bez ikakvih problema.

EDIT: Opet zaboravljam, Hrvatska je u EU, tako da je moguće da je on pod pravnom regulativom. Izvinjenje zbog dezinformacije.

Slavko što dolaziš tu vrijeđati na forum i skrivati se iza nekog ružičastog profila.

Ako nisi shvatio što sam napisao u uvodnom postu tvoj je problem. I ■■■■■■ od mene sa vrijeđanjem ja sam gospodin za tebe.

Meni ne pada na pamet tražiti nikakav povrat novca niti zvati banku, niti ičiji savjeti. Sve je uredno plačeno.

Ako tko može izvući pouku iz ove priče neka izvuče, tu je da pomogne kolegama webmasterima.

I to je moje loše iskustvo sa tom firmom, usluga im je skuplja nego što vrijedi.

Ja sam u ovoj temi rekao što sam imao, Pozz!

Nije istina kolega ja sam obicna crkavica, al nema veze nezelim se prepirati…pozz

@creatifcode - hehe, pa upravo je kod nas problem … mi hrvati smo stoka birokratska i balkanska … zato se sve moze i zaobici, toliko se ne gledjau online “ugovori” usluge i sl. U DE, CH i ostatku europe je to sređeno i to je pod dobar dan. Zelis nesto kupiti, tvoje pravo i obveza je da se informiras. Mozda je u HR na webshopovima ili servisima onaj chekcbox “Uvjeti koristenja” zdravo za gotovo … medjutim “Vani” to nije bezveze … sve ima svoje, a to je da se cita i informira i prethodno prije raskida da se pita ima li penala, kakvi su uvjeti i sl.Nije da branim hosteurope … nisam s njima nikada radio … ali pogotovo kada se stavi karticu na recurring payment … trebalo bi se procitati pravila, uvjete i prava … buduci da ti netko ima mogucnost uzimati novac kako hoce, a pogotovo ako nije debitna ili pre-paid kartica. Ja osobno kada kupujem ili unajmljujem neki servis, nikada ne stavljam recurring payment ili automatic … vec manualno karticom ili paypalom. Tako je sigurnije a i transparentnije i odmah se sve vidi. Mislim da nikome nije problem odvojiti pola minute i platiti nesto ako zeli.