Pozdrav,
predočit ću prilično jednostavan plan, i molim da iskusniji na ovom području iznesu koje su mane, tj koje kritične točke uspjeha.
Globalno ideja je napraviti youtube kanal koji bi mogao redovito šibati nove filmiće.
Niša bi se birala na način:
-da kreatoru nije predosadno snimati filmiće te tematike
-da izvedba filmića nije prekompleksna, štoviše da je prilično jednostavna…
-da postoji više različitih kanala u toj niši koji beru pogleda po filmiću reda veličine 10M - 20M. (Iako je to konkurencija, to je i dokaz publike za odabranu nišu)
-da postojeći gledani kanali nemaju interakciju izvođača sa kamerom u smislu da izvođač nešto govori i gestikulira u kameru. (Iako mislim da je ova interakcija uvijek pozitivna stvar, ali na ovaj način se eliminira da postojeći izvođač ima ono nešto karizmatično što naš izvođač nebi imao …što dokazuje da je odabrana niša stvarno gledljiva i da ima svoju publiku)
-inspiracija za filmiće bi se doslovice mogla uzimati copy-paste prateći koji filmići su imali veliki boom u postojećim nišama…a dodatno bi se to lako začinilo i vlastitom kreativnošću.
E sada, pošto ništa ne kreće tako lako iz nule…treba doći do prvih pretplatnika i širiti taj krug dovoljno brzo.
Taj dio bi se plaćao, ugrubo…napravi se filmić koji je već sam za sebe dokazao da ga publika voli pogledati i onda se takav filmić promovira putem facebook kampanje. Ako bi ljudi lajkali filmić, pretpostavljam da bi organic pogledi trebali rasti puno brže od onih plaćenih…Da li to funkcionira, nemam pojma…neću znati koji su brojevi u igri dok ne probam.
Ali ako netko ima ikakvog osjećaja za te brojeve, biti će odlično čuti iskustva.
Znači, video koji ima potencijal da bude viralan…kako se ponaša kada se starta promocija takvog videa plaćenom kampanjom?
Općenito, koliko vam se ovako nešto čini izvedivo i koji dijelovi su kritični / zamke / slaba karika ?