"Jednostavan poslovni plan" ..gdje je slaba karika?

Pozdrav,

predočit ću prilično jednostavan plan, i molim da iskusniji na ovom području iznesu koje su mane, tj koje kritične točke uspjeha.

Globalno ideja je napraviti youtube kanal koji bi mogao redovito šibati nove filmiće.

Niša bi se birala na način:
-da kreatoru nije predosadno snimati filmiće te tematike
-da izvedba filmića nije prekompleksna, štoviše da je prilično jednostavna…
-da postoji više različitih kanala u toj niši koji beru pogleda po filmiću reda veličine 10M - 20M. (Iako je to konkurencija, to je i dokaz publike za odabranu nišu)
-da postojeći gledani kanali nemaju interakciju izvođača sa kamerom u smislu da izvođač nešto govori i gestikulira u kameru. (Iako mislim da je ova interakcija uvijek pozitivna stvar, ali na ovaj način se eliminira da postojeći izvođač ima ono nešto karizmatično što naš izvođač nebi imao …što dokazuje da je odabrana niša stvarno gledljiva i da ima svoju publiku)
-inspiracija za filmiće bi se doslovice mogla uzimati copy-paste prateći koji filmići su imali veliki boom u postojećim nišama…a dodatno bi se to lako začinilo i vlastitom kreativnošću.

E sada, pošto ništa ne kreće tako lako iz nule…treba doći do prvih pretplatnika i širiti taj krug dovoljno brzo.
Taj dio bi se plaćao, ugrubo…napravi se filmić koji je već sam za sebe dokazao da ga publika voli pogledati i onda se takav filmić promovira putem facebook kampanje. Ako bi ljudi lajkali filmić, pretpostavljam da bi organic pogledi trebali rasti puno brže od onih plaćenih…Da li to funkcionira, nemam pojma…neću znati koji su brojevi u igri dok ne probam.

Ali ako netko ima ikakvog osjećaja za te brojeve, biti će odlično čuti iskustva.

Znači, video koji ima potencijal da bude viralan…kako se ponaša kada se starta promocija takvog videa plaćenom kampanjom?

Općenito, koliko vam se ovako nešto čini izvedivo i koji dijelovi su kritični / zamke / slaba karika ?

Jednom sam usnimio orkansko nevrijeme i bilo je par tisuca pogleda u roku dan dva. Bez reklame.

E sad ako pomogne ova info.

1 Like

mislim da se poslovni plan treba izgledati kako zaraditi perje… i to u ciframa ulozm 1000 zaradim 1200… ovo niko nece citat ni razumit…

1 Like

U pravu si…ovo nije baš poslovni plan, samo konceptualno ideja kojim putem bi se išlo i kamo bi se išlo.
Teško je govoriti o konkretnim brojkama, kada baš želim čuti tuđa iskustva i dobiti ikakvu percepciju tih brojki.

Ono što znam (i svi ovdje znaju) da 10M pogleda po videu koji možeš redovito izbacivati je “masna” para

Tehnički bi se isplatilo jako puno uložiti u marketing da se dodje na tu poziciju (i na čak puno lošiju poziciju). Pogotovo ako ta pozicija obećava da ne moraš biti bogom dan talent da bi ponavljao/kreirao istu stvar.

Koliko u praksi treba uloga za kretanje prema toj poziciji…teško napamet reći.

moja slobdna procjena i dojam je da ti nisi producentska kuca koja zna kako odraditi te stvari tako da bolje da ne ulazes lovu u nekaj bezze… osim ak nemas znanje kak nabjedit nekog drugog kak da ulozi u te stvari… al to je vec nekaj sasvim drugo…mali korisnici tipa justina bibera se mogu probit sa svojim sadrzajem ak su jako dobri

Nema ovo puno veze sa producentskom kućom. Postoji niša gdje ekipa nema nikakvo posebno snimanje niti editiranje, nikakav poseban show što se tiče interakcije sa kamerom (tj. baš nikakav show, vide se samo ruke) …a filmići su im gledani u brojkama 10M+.

Da stvar bude bolja, niša o kojoj konkretno govorim…priprema za filmić + proces snimanja traje okvirne procjene dva sata. Da li sam slučajno naletio na takvu nišu, ne vjerujem…prije bih rekao da takvih niša ima zapravo dosta.
Konkretno za ovu nišu treba samo jedan uređaj koji se da napraviti homemade…i što je najgore, nije ni skup.

Vjerujem da je još veliki plus da se iste stvari ponove sa talentiranom osobom koja zna nešto i reći u kameru + da se to sve ponovi sa malo boljom kamerom i montažom.

No ono što nikako ne mogu predočiti, kako izgleda put do tih subscribersa…tj koliko košta taj put ako bi se boostao plaćenim kampanjama. Znam da ću najbolje znati dok napravim “mali eksperiment” …ali i ova tema je dio tog malog eksperimenta.

Hmm…konkretno brojke, vjerujem da si nekih i sam svjestan.

-po mojim grubim shvaćanjima, 1M pogleda na youtube je prihod od 10 000kn. (Molim ispravite me ako griješim, tko zna bolje)
-znači, ako je neki kanal u mogućnosti producurati video/tjedno koji će ići na 3M pogleda, to je lova od 100.000kn/mj.

Složit ćemo se, s tim novcima je sasvim lako osigurati dobru produkciju. Štoviše, kada bi netko znao kojim točno putem se ide do toga cilja…taj ima itekako opravdane razloge da ulaže velik novac za postizanje toga cilja. Hoću reći, vrijednost cilja opravdava velike uloge.

Postavlja se pitanje, koje zamke su na putu ka tom cilju?
Ono što je jasno:
-cilj je realno ostvariv ako postoje niše koje to dokazuju.
-da li te postojeće niše guše konkurenciju da se ne pojave novi? Nekako sumnjam, onda nebi niti mogao naći više uspješnih različitih igrača u istoj niši.

1 Like