Kako raditi SEO za website s oglasima

U planu mi je uraditi sajt sa oglasima kao kupujem prodajem.
Kako najbolje pristupiti SEO optimizaciji posto oglasi imaju rok trajanja i brisu se nakon prodaje.
Generalno me interesuju vase ideje kako pristupiti online marketingu za ovakvu stranicu. Offline mi je jasan i pokriven.
#brainstormingON

Nemoj raditi sajt sa oglasima :slight_smile:

Pretraži forum malo, naći ćeš obrazloženje mom dobronamjernom savjetu :smiley:

Ukratko o cemu pricas?

Prevelika konkurencija u koju se nemoguće ugurati. Ima više tema ovdje na forumu koje su ljudi pokrećali, a ni jedna nije završila uspješno.

Ti ako misliš da to možeš… ne obraćaj uopće pažnju na ovo što ti govorim.

SEO radi na staticnim stranicama + nemoj u potpunosti brisati neaktivne oglase. Na taj način bi gubio prevelik broj backlinkova.
Uvedi blog na kojem ćeš pisati stvari usko vezane za svoj site, način funkcioniranja, inovacije, bla, bla…

Hvala antonia.
Misljenja sam da ukoliko ne brisem oglase dovodicu ljude u zabludu.Tj vremenom ce se oglasi rangirati ali ce pozicije pasti zbog velikog bouncea koji ce prouzrokovati neaktivni/istekli oglasi. Ujedno i prodavcima treba dati mogucnost brisanja kako bi izbegli nepotrebne pozive.
Ne znam da li postoji neki pametniji pristup

Mozes npr nakon nekog vremena na oglas zakaciti da je neaktivan i tada nestane broj od kreatora oglasa, a sadrzaj ostane.
Ima oglasnika koji su uspjeli u svijetu konkurencije, ali trebati ce ti novac oko oglasavanja. I ja sam se neko vrijeme zakacio na isto, samo mi je falilo 100 000kn i siguran sam da bi danas bio online.

Hvala zgubijumf.
Ne mislsi da bi neaktivni oglasi imali vecu bouncerate jer posetilac vidi da je naktivan tek kada dodje na stranicu?

Neznam. Mozda predlozit druge aktivne oglase iz iste kategorije pa ce se zadrzati na stranici.

Prepisi funkcionalnosti sa pik.ba. Njuskalo i Kupujem Prodajem mu nisu ni do koljena.

1 Like

Za obrisan oglas u kategoriji (nekoj) koristiš 301 redirect na kategoriju u kojoj se taj oglas nalazio. To znači da kada korisnik briše oglas neke podatke oglasa ne bi smio izbrisati iz baze (broj oglasa/id i kategoriju u kojoj se taj oglas nalazio). I onda si ok što se googla tiče, a što se bounce ratea tiče, nakon što korisnika redirectaš na kategoriju (jer je oglas obrisan) prikaži i poruku u kategoriji da je taj oglas istekao ili da je obrisan i da pretraži druge slične oglase.

Primjer:

Site.com/bicikli/bicikl555.html = obrisan

Site.com/bicikli/bicikl555.html => redirect 301 na Site.com/bicikli/

Site.com/bicikli/ = poruka da je oglas obrisan + prikaz oglasa u toj kategoriji

1 Like

Zar će tada Google tražiti taj oglas u bazi? :smile: 301 redirekcija je u redu (na kategoriju ili homepage, najbolje uz poruku), no ona će jednako djelovati na njega kao i na posjetitelja, naravno, i to nije po njegovim pravilima ali neće zamjeriti, u redu je za tu vrstu siteova. :blush:

Kizo, samo naprijed. Bilo bi možda jednostavnije za SEO da website opredijeliš za jedan niche oglasa (o nekoj temi), no i ovako je u redu. :+1: Ove jako mudre savjete da postoji Njuškalo pa je bolje da ne ulaziš u to; jednostavno – zanemari. :blush: Prvi oglasnici na SERP-u će i dalje biti prvi, ali ti možeš biti zadovoljan ako uzmeš i (mnogo) manji dio kolača, a o takvoj konkurenciji misliti za 5 - 10 godina.

Izvještavaj nas ovdje, molim, a posebno mene pa možemo i izmijeniti koji :back: backlink. :o:

Jao sine sitripio, pa naravno da neće, ali kako će webaplikacija/skripta/webstranica znati kamo redirectat ako netko posjeti url oglasa koji je izbrisan? Kako će znati jel 404 (ne postoji) ili 301 (preusmjereno trajno)? Google algoritam zna razliku, ako je 404 link je - puknut (tako smatra), 301 - preusmjereno na drugi sadržaj (relevantan). Bez spremljenog osnovnog podatka o oglasu kako ćeš ga preusmjeriti na kategoriju u kojoj se oglas nalazio? Po url-u? Šta ako kasnije izmjeni naziv kategorije (doda slovo, riječ)? :slight_smile:

Jedno pitanje na temu brisanja oglasa - zasto?
Ostavis oglas i kraj njega se stavi prodano, istekao oglas ili nesto trece i uz to se doda poveznica na kategoriju i tekst npr. Pronadi slican proizvod.

1 Like

Dobro, u redu, ali bespredmetno je o tome uopće raspravljati. Zašto? :blush:
Pa jednostavno zato jer će on koristiti opcije zadane u njegovu softwareu, odnosno CMS-u, ne vjerujem da će programirati svoj? (Programer o programiranju, kužim i to.) :smile:

Evo tek sad gledam, imam 2 websitea s oglasima, na jednom istekli oglas daje grešku 404, a na drugom prikazuje oglas ali piše Expires: This ad has expired. I sad što, trebao bih jednu od tih stavki mijenjati? :roll_eyes: Vjeruj da mi to uopće nije na TO-DO listi. :blush: Ova greška 404 prikazuje regularno navigacijske linkove + tu je i tražilica, to je po mom mišljenju dovoljno dobro. :+1:

Kizo, kako bilo da bilo, ima mnogo važnijih stvari za podesiti. :o:

1 Like

ja se fakat nadam da će programirati svoj oglasnik, čemu onda ozbiljnost ako će koristiti nešto plug and play. Onda i tako ovisi o onome što mu pruža taj softawre.

2 Likeova

Pa bas i ne - doradjujem neku social network scriptu - i zapravo @dmitrecic ima pravo. 301 na relevantni sadrzaj umanjuje bouncerate (UX) i resava pitanje 404 linkova (SE) - Ali je to jedini nacin koji imam za zaobilazenje problematike.

Otvorio sam temu jer ja ne vidim ni jedan kreativniji nacin , ipak vise komunikacije dovodi do vise ideja :smiley:
#brainstormingON

Sve je vazno , zasto bi meni bilo lakse :tired_face:

Ove neumjesne komentare, odnosno njihovu točnost, mogu ti “pobiti” na milijun i jedan način.

No, vrijeme će pokazati tko je od nas dvojice u pravu.
Kolegi @kizobre želim svu sreću i da me “ušutka” svojim uspjehom :slight_smile:

1 Like

Pozdrav ljudi , ja imam sajt sa oglasima i tek sam pola meseca u igri i zadovoljan sam , par hiljada poseta dnevno(pageviews), ali isto kao i vi imam problem sa brisanjem oglasa, tačnije gledam kako da sačuvam memoriju na serveru da ne bih povećavao troškove, svidja mi se ovaj predlog sa 301 redirect na kategoriju, ali opet nije loše imati samo prodato napisano preko proizvoda još nisam siguran , za sad 401 vrati sa linkom na home page da ode što je znam najgore resenje.

Zna li neko kako doći do backlinkova ,neke sajtove gde se mogu razmeniti ili neke sajtove koji žele da objavljuju vaše oglase?

Ja imam 2 za oglase. Jedan star 4 god, sadrzi oglase za sr, cg, bih, hr. Ranije poseta bila najvise do 1500, sad spala na oko 500-600.
Solidna poseta je dolazila za klj. reci kupujem prodajem, ali mi je pre par meseci google tu posetu uskratio, sklonio me iz pretrage sa pocetne strane, na drugu, trecu.
Neku posebnu optimizaciju nisam radio, a gledao sam da ubrzam sajt sto vise i neko linkovanje sa nekih mojih sajtova, foruma i to sto je negde neko podelio linkove. Generalno, nisam zadovoljan, s obzirom na starost sajta, a s druge strane, nisam se previse angazovao, pa sam prepustio da raste sam, polagano, sto dugorocno nije bilo dobro.
Drugi sajt je samo za cg trziste na kojem sam manje radio, ali je vise stabilan.
Nekako mi se cini jer je fokusiran samo za jednu zemlju, a i sam domen je nekako bolji, kraci i sa .me ekstenzijom je.
Na nijednom nemam neke posebne stranice, nesto poput bloga, gde bih objavljivao neke tekstove.
Poseta sa Googla. Fb stranice za njih imam, ali ih skoro pa i ne koristim.

Trebao bih nesto da preduzmeme, po pitanju sadrzaja, funkcionalnosti, kako bih mogao da ih odrzim, ili eventualno podignem na neki visi nivo.

Neaktivne oglase ne sklanjam, ostaju.
Korisnici imaju mogucnost da ih obrisu, ili deaktiviraju, sto ne rade cesto.

Na onom prvom sam napravio problem sa linkovima, nesto sam prevideo, pa mi je oglas upisan npr za Sarajevo, bio vidljiv i na stranicama koje su u linku imale srbija, hrvatska, crna-gora.

Sredjivao sam, pa sam sve te linkove stavio kao nepostojece, sto je verovatno google oznacio kao neprihvatljivo, da nastane toliki broj nepostojecih linkova odjesnom.

1 Like