Kako se procjenjuje vrijednost web stranice?

Kako se procjenjuje vrijednost web stranice. Novi sam na forumu.

u zadnje vrijeme procijenjuju konkretno samo po zaradi. zavisi od ljudi ja po izradi stranice sta kupujem jel to neko custom resenje ili neka tema sa themeforest itd. pa posle po nekoj posjecenosti i naravno zaradi na kraju ako mi je to i prioritet.

1 Like

koliko se mjeseci gleda zarada kod prodaje stranice

To ti varira od niše do niše…

Ja sam laik sto se tiće toga… Nesta znam, ali slabo opet. A najbitnija je pretraga na trazilicama. Normalno…valjda?

Ovisi o kakvoj stranici se radi, ako je npr stranica amazon affilate sa stabilnom zaradom onda moze cijena ici i do 24x mjesecna zarada (pa cak i vise)

Od adsense me zanima zarada…

Ne moze ti nitko reci tocan broj, 6-24 mjesecna zarada.

Kolege, a nitko ne spominje domenu na kojoj se site nalazi? :blush:
Mislim da je to čak možda i najvažnija stavka, i nikako nije svejedno jeli riječ o, s jedne strane; domeni koju čini kratki buying keyword ili u drugoj krajnosti; domeni s nekoliko spammy keyworda sa jednakom i extenzijom. :wink:
Doduše, najčešće su te vrijednosti u direktnoj vezi, ali nije pravilo. :o:

1 Like

Onda je najbitnija pretraga …kako kazete-organska. Normalno, bez posjetitelja nema ni zarade. A cijena stranice kad se kupuje, ima neka procjena… Netko trazi više,neko manje…Bitno je da se ne pretjeruje u cijeni. Da bude neka realnost.

Šteta što nemam nekog rođaka da radi na google inc. heheheh

Po zaradi… nekada je bilo 2 godine, sada su vec i 3… statistika dobro dodje, ali novac od zarade je bitniji… starost domene takodjer ima djelomicnu ulogu iako danas cak i na “affdchjkjhs” domeni ako znas posao uraditi mozes dobro proci

sadržaj članaka… naslov

Ja znam ali odgovorite kolegi, ako je stranica stara manje od jedne godine ili 1 godinu, gleda se mj. zarada x koliko mjeseci, a ako je stranica stara 2 ili više godina, mj. zarada x koliko mjeseci?

1 Like