Kako treba da izgleda URL odnosno naslov članka da bi SEO bio kvalitetan

Mozda je glupo pitanje ali imam jednu nedoumicu. U pretragama nailazim na dosta keywordsa koji imaju za odredjene kombinacije kljucnih rijeci po 10 000 pretraga, naprimjer. CIJENE CIPELA ali i za obrnutu kombinaciju CIPELE CIJENA (ovo je izmisljen primjer). Koju kombinaciju uzeti za URL i naslov teksta i dal se s bilo kojom kombinacijom u SEO-u isto gadja obadvije kombinacije. Nemam iskustva u tom pa unaprijed zahvaljujem na pomoci.

Nije svejedno. CIJENE CIPELA gađaju više baš tu kombinaciju riječi, ali to je naravno tek jedan (jako) mali dio u cjelokupnim SEO postavkama za taj keyword. :smile:

Cijene cipela je prirodno, ovo cipele cijena nije. Ako google vec nije smislio neku kaznu za ovo vrlo vjerojatno ce u buducnosti smisliti. Njihov cilj je da sve bude nekako prirodno, neide im bas jer jos uvijek mozes rangirat i jedan i drugi page cijene cipela i cipele cijena za oba keyworda s masom backlinkova. Cak da i stavis url lijepe cipele povoljno i nabacis 140 000 backlinkova ces rangirat za koji god keyword oces.

:joy:

PS
Samo gledaj da ti je DA barem 85 :kissing_heart:

1 Like

Naravno da je jedno prirodno a drugo neprirodno :slight_smile: ali ako ce poceti kaznjavati jednog dana onda ima da kazni prakticki sve jer nijedan takav URL ili poredak rijeci u tekstu nece biti prirodan sto znaci da je nemoguce da se to provede

Ahh cuj, ja citam da kinezi sad grade neko ultra brzo racunalo, pa ako pocnu koristiti ta racunala ili jos neka bolja onda mislim da nece biti problem oko ovog ili cak oko neceg jos kompleksnijeg.

Jednostavno se taj crawler, klakulator, bot ili kako god ga zvali nauci sto je prirodno, a sto nije i evo ti ga na, nova zivotinja ce biti pustena iz Google ZOOloskog vrta.

Naravno, ali govorim ti ako imas u URL-u CIPELE CIJENA a to kao nije prirodno te isto to i njih jos stotinu i svi dobro rangiraju na pozicijama, kog ce onda dici gore ako vas sve maknu…Narocito ako je ta kombinacija jednako trazena kao i ona prirodna,CIJENA CIPELA

Ne znam zasto nebi bilo prirodno, kod nas se traze svakojake gluposti i ljudi sigurno traze i cipele cijena. Moj stari kad nesto trazi na googlu obicno tipka: zimske gume cijena, zimske gume slovenija cijena, jeftine zimske gume slovenija itd.

Bas sam prije par dana naisao na jednu takvu grupu na FBu :smiley:

1 Like

Pa mozda dignu tebe koji ces imati isti takav site s isto tolikim statsima samo ti ces imat lijep url koji ne izgleda kao da je napravljen da se ganja cipele cijena.

To su spekulacije, ovo moze da bude a i ne mora, ovisi koliko ih to brine. IMO trenutno ih to ne brine uopce. Zato i je svejedno dali iams cipele cijena ili cijene cipela.

Ovo sto si nasao jedan primjer gdje je prvi bolje rangiran od drugog ne mora znaciti da to ista znaci.

Nije to uopste toliko neprirodan search, ja isto imam tako obicaj traziti, a nije da govorim ko master Yoda u pravom zivotu.
Mnogo ljudi radi vezane searcheve pa onda to ima vise smisla, a pogotovo u engleskom:
shoes
Caterpillar shoes
Caterpillar shoes prices

1 Like

Nepricam ja o prorodnom ili neprirodnom srarchu, ja govorim o manipulaciji urlom. Odnosno key stuffing?

Ai ovo sa cipele cijena I cijena cipele nije bas dobar primjer. Jer to i jedno I drugo ima donekle smisla.

treba da izgleda prirodno :slight_smile: