Kako znati što google misli o nekoj stranici

Kupio ja laptopić …i krenem tipkati u google ime mog oglasnika prijevoza. Čim sam napisao oglasnik, google mi sam ponudi “oglasnik prijevoza”. Prvo mi sve normalno bilo…a onda zastanem i zapitam se kako zna. Nisam se logirao na ovom novom računalu na niti jedan servis osim facebooka. Jeli moguće da nudi pojam moje stranice, ako nezna da sam to ja, i da je to moja učestala pretraga??

Zatim nisam upisao puno ime, nego samo oglasnik i stisao enter…da vidim gdje ću biti. I na riječ oglasnik moja stranica se pojavila na 10 mjestu. Iznenadilo me baš …i još k tome se pojavljuje na prvoj stranicu u dnu, u nekom posebnom obrascu gdje je google sam izdvojio neke oglasnike.

Ovo se meni čini odlično…no kako se bolje može istražiti za koje ključne riječi je googleu dobro rangirana neka stranica? I općenito, kako bolje imati uvid o tome kako google rangira neku stranicu’

A za riječ “prijevoz” me stavio na prvo mjesto, ehhe…jel me to netko laže xd.
Sad sam već jednom posjetio OP, pa je to možda utjecalo…

mozda zato sto si ulogovan pa je chrome zapamtio ■■■■■ li ga nema smisla

Meni si za “prijevoz” prvi, a za oglasnik na drugoj stranici. Bio sam ranije na tvojoj stranici pa je možda zbog toga, ali možda i nije jer sam išao pogledati sa “private search” iz Firefoxa.

Inače, Rankerizer je dobar za provjeru gdje si na Googleu

Također i meni, za prijevoz si prvi, za oglasnik na drugoj stranici…
Zanimljivo je da je za oglasnik plavi oglasnik na prvom mjestu, a njuskalo na drugom :stuck_out_tongue:

Velim, nisam se nigdje logirao osim facebooka. Palo mi je još na pamet da zna preko IP-a, ali to nebi trebalo biti moguće čak niti Googleu, pošto nemam fix IP.
Možda me prepoznao po “elektroničkom rukopisu”, hahha. Elektronički rukopis je inače moja ideja (fantazija) da program mjeri intezitet kojim korisnik pritišće slova dok tipka…i razmake vremena između pritiska određenih tipki. Možda bi isti korisnici ostavljali nekakav prepoznatljiv uzorak, isto kao što ostavljamo prepoznatljiv uzorak s rukopisom na papiru xd.

Uglavnom, nije prepoznao elektronički rukopis (haha) … kad se pojavio na istim pozicijama i kolegama što spominju. Cool, cool …sad još postići kad netko upiše npr “zagreb-rijeka” …da isčupa oglase koji odgovaraju tim destinacijama.

Eh, ovo nije tema o SEO, ali moglo bi se uklopiti sljedeće pitanje:

Ugrubo, google znači ima te robotiće, paukove koji pletu mrežu linkova. Kad posjete poznati link, prepoznavaju nove linkove sa te web destinacije…te tako posjećuju nove destinacije. Svaku destinaciju analiziraju te arhiviraju rezultate…i destinaciju asociraju uz određene pojmove. Što znači da je bitno da postoji link prema određenom targetu koji bi željeli da je indeksiran.

  1. Sasvim je nebitno što radi php?
  2. A što ako js radi neke ispise listi iz određenih arraya, google vjerovatno čeka neko vrijeme da se stranica definira…pa ju tek onda analizira. Inače nema smisla. Moglo bi se jedno prikazati googleu…a sasvim nešto drugo drugima ??
  3. Ono što me najviše zanima zapravo, kako je dobro da izgleda link:

-jel bitno izgledao li path: domena.com/oglas.php?ruta=zagreb-rijeka&id=2458144 ili domena.com/page1?ruta=zagreb-rijeka&id=2458144

ili bi google-u ipak bilo najdraže da je: domena.com/oglas/zagreb-rijeka-2458144

Fokus razlike između zadnjeg i prethodna dva nije u izbacivanju riječi ruta, nego fokus je na tome da u zadnjoj opciji bi to rješavao bez GET metode i upitnika.

Meni takodjer isto tako (prvi za prijevoz, druga stranica drugi rezultat za oglasnik).

Evo odgovor od stručnjaka - Stručnjak za štikle :slight_smile:

Što reći, sad vidim da smo u nekim ključnim riječima za carpooling opako prešišali svu konkurenciju u ovoj niši. Dok smo mi bili na 50-toj i nekoj stranici, oni su bili na prvoj…a sad smo mi prvi :smile:
Gdje je tajna, nemam pojma…o SEO sam pročitao osnove u kojih 40-ak min proučavanja…a pol toga nisam ni ispoštivao (kao budem kasnije).

Samo ću reći da je zato u OP uloženo nešto drugo. Nevidljiva prisutna ideja, užasno kompleksne izvedbe…koja nam je omogućila da imamo balans ponude i potražnje, i ne samo balans, nego kvantitetu i kvalitetu te ponude od prvog dana. Uz to imamo točno zacrtan poslovni model s kojim međuostalim privlačimo “dioničare”. U navodnicima je, jer to još nije pravo dioničarsko društvo :smile: …ali imamo 40-ak ljudi koji ulažu u OP i kupuju tako svoj udio. Nisu tu još veliki novci u igri, i relativno s malo novaca se trenutno može dobiti fini udio OP-a, a tu ste svi pozvani, sva pitanja slobodno mogu na [email protected].
Volim to ponoviti, jer često vidim na ovom forumu da ljudi nemaju pojma gdje bi ulagali…a puno mi je smislenije da se zajedničkim snagama može napraviti puno više…nego kad svatko luta svojim smjerom…

Mene to uopće ne čudi, ali me čudi da neki uporno tvrde da su EMD loše :wink: Ja tvrdim da EMD nemaju SEO vrijednost kao nekada, ali da su i dalje puno bolje nego “brandable domains” što se tiće SEO-a. Najbolji domaći primjer su Oglasnik i Njuškalo.