Kampanje servisiranja Twitter i Facebook stranica

Pozdrav.
Zanima me jel netko od forumaša zaslijedio ovakve stvari. Naime, na par mjesta sam već vidio usluge tipa “Mi ćemo za vas ubacivati postove u Twitter i Facebook dva do pet puta dnevno i za to vam uzimati novce” Sad to samo po sebi ne bi bio problem da oređeni ljudi za ovakve usluge ne traže od 500 do 1000 kuna mjesečno pa i do 2000 kuna za slične usluge. Da sad ja ne bi imenom i prezimenom prozivao ljude, ja vas molim da kažete koju riječ o ovome općenito i koliko je to uopće praksa.

http://www.jasnoiglasno.com/

pogledaj radove i usluge

Eh, pa to je jedan od tih ponuđača usluga što sam gledao. Mene zanima koliko je ovo prodavanje boze i koliko ljudi njma stvarno daje novce za takve “usluge”.

Nisu to samo “Mi ćemo za vas ubacivati postove u Twitter i Facebook dva do pet puta dnevno i za to vam uzimati novce” usluge.

Ovdje se radi o usluznoj djelatnosti koja spada u podrucje marketinga poznatog pod nazivom “community management” i to definitivno nije jednostavan posao kojeg zna i može svatko raditi.

Nemoj podcjenjivati community management. Loš community management u današnje doba, posebno kod velikih tvrtki može uzrokovati gadne probleme.

EDIT: Što se tice
http://www.jasnoiglasno.com

  • ovu tvrtku vode jako iskusni ljudi i definitivno bi im dao svoju osobnu preporuku :wink:

Pa odlično, upravo me zanimao odgovor takvig tipa. Dakle, ako ti nije problem objasni jodnostavnim jezikom šta spada u to “ostalo”. Recimo ako je novi facebook ili twitter account. Jel u to spada traženje fanova i followera ili …?
Nije da podcjenjujem ali mi se čini imaginarno ono što su na stranicama opisali pod “kampanju” i da se tolike cifre traže.

Pametni ljudi :slight_smile:

Twitter (i Facebook) su se pokazali kao jako dobri kanali za komunikaciju sa korisnicima usluga. Neću previše pričati o Facebooku, svi imamo account na njemu, ali tamo se to ne vidi toliko dobro. Fokusirajmo se na Twitter.

Ne znam sada točne brojke, ali npr. IBM je prodavao računala preko Twittera i zarada je bila u milijunima. Firme koje kod nas plaćaju usluge vođenja korporativnih Twitter i Facebook accountova su npr. Nescafé, T-com (MAXtv), Iskon internet, HBO Adria, Allianz Direct, Nova tv, 24 sata, Dukat i mnogi drugi.

Zašto je to korisnicima tih mreža dobro? Mogu direktno kontaktirati i komunicirati sa tom firmom. Npr, mene zanima kada je neki western (*) na televiziji, na Twitteru pitam MAXtv i oni mi jave kada će biti na kojem kanalu. * uzeo sam za primjer westerne jer jedan poznanik na Twitteru ih voli, pa mu MAXtv svaki put javlja kad bude neki western.

Ili evo moj primjer, trebala mi je disko kugla (da, znam :D), pitao sam Chipoteku i odmah su mi odgovorili koliko ih imaju, a još mi i daju popust od 15% jer ih pratim na Twitteru.

Zašto je to dobro firmama? Vrijeme slanja ispraznih dosadnih PR obavijesti je prošlo, od firmi se sada očekuje komunikacija sa korisnicima. Oni mogu tako objaviti i promjene, promovirati svoje proizvode, sakupljati od korisnika prijedloge itd.

Neke firme se u nedostatku znanja kako to pravilno raditi i u nedostatku vremena oslanjaju na firme poput Jasno i glasno, dok neke čak zaposle i čovjeka da radi isključivo na tome (npr. Jutarnji ja mislim). Jer, možda djeluje jednostavno, pa treba upisati samo 140 znakova? Ali ipak nije toliko jednostavno.

A voditi korporativni Twitter account nije posao od pon-pet, 9 do 5, već se stalno radi, stalno komunicira itd.

Kao što je sada vidim, rekao i w00t, nedostatak prisutnosti, tj. loš community management može uzrokovati velike probleme.

Ovako,

Ja radim odrzavanje Facebook stranica za nekoliko firmi. 3x dnevno postanje novih stvari + oglasavanje + skupljanje “fanova”…

Neke firme jednostavno zele biti prisutni na Fejzbuku/Tviteru a neznaju kako ili nemaju vremena ili osoblja da se bavi odrzavanjem facebook profila…

Za cijenu ti neznam rec, jer opet, svatko ima svoju satnicu…

Uzimam prosjek…

1 firma:
ulogiravanje 3 puta dnevno po 10min(u tih 10mina odradis postove, fanove, statistiku, posaljes obavijest)

30 dana po 30minuta = 15 radnih sati

recimo da ti je satnica cca 100 kn tako da te ispadne 1500kn mjesecno od jedne firme…

Dobar je to biznis ako si das malo truda i ako znas sta radis, kao sto je rekao Toni :wink:

Ja odrađujem to da ostanem u “formi” i upoznat sa facebook tehnologijama…

[quote=“Bizarro”]Pa odlično, upravo me zanimao odgovor takvig tipa. Dakle, ako ti nije problem objasni jodnostavnim jezikom šta spada u to “ostalo”. Recimo ako je novi facebook ili twitter account. Jel u to spada traženje fanova i followera ili …?
Nije da podcjenjujem ali mi se čini imaginarno ono što su na stranicama opisali pod “kampanju” i da se tolike cifre traže.[/quote]

To je stvar klijentovih zahtjeva i budžeta. Sve se može dogovoriti sa izvodacem usluge :wink:

Hvala momci na odgovorima. Neka moderator promijeni naziv teme u što već treba…

Evo samo na brzinu jer mi se žuri :slight_smile:

  1. Nisam siguran, ali mislim da Jutarnji nema jednog čovjeka za to, nego između ostalog netko radi i to. BTW - Jutarnji je izvrsno iskoristio društvene mreže, puno bolje od konkurencije.

  2. Usluga može biti samo skupljanje fanova kad to netko radi loše (ili kad kao jedna tvrtka čak prodaje lažne korisnike), ali uz dobro vođenje to je puno više.

Uzmimo Twitter - u Hrvatskoj nema previše korisnika, ali ima dosta IT-ovaca i novinara. Dobar organizator vođenja accounta (primjer: kolektiva) će kod grupe stvorit pozitivne emocije prema proizvodu/usluzi, a zahvaljujuči povezanosti će ostvariti višestruki efekt (retvitanje) svojim porukama.

Ukoliko ima zainteresiranih koji žele vođenje Twitter accounta, mogu me kontaktirati.