K'o scenarij iz američkog filma

http://www.tportal.hr/vijesti/crnakronika/173285/U-strahu-od-otkaza-zakapali-smo-bacve-opasnog-otpada.html

Zakapali tone otrovnih kemikalija u šumi. Gradili škole i vrtiće s lošim i neisgurnim materijalima. Zakapali arheološka nalazišta.

I to sve u Zagrebu.

Pa da si zadnji manualni radnik, kako možeš živjeti sam sa sobom znajući da to radiš ne prijaviti što radiš anonimno državnom odvjetništvu? Radnici propjevali tek kada im je vlasnik ostao dužan cijeli niz plaća.

.

Zašto su ovi naši radnici tako poslušni?
Skoro kao da ih je netko od malih nogu učio da ne preispituju autoritete, da im budu poslušni i pokorni, da ne razmišljaju svojom glavom… barem ne previše.

[color=“White”].[/color]

[quote=“mile”]Zašto su ovi naši radnici tako poslušni?
Skoro kao da ih je netko od malih nogu učio da ne preispituju autoritete, da im budu poslušni i pokorni, da ne razmišljaju svojom glavom… barem ne previše.[/quote]

Kompletan obrazovni sustav je napravljen da upravo proizvodi takve dronove.

Znam.

Ali zašto?

[color=“White”].[/color]

Pa, glupim masama je lakše manipulirati, nego onima koji misle svojom glavom. A masa pravilnika u školstvu je zadnjih godina donesena upravo u smjeru da se štiti učenike koji ne žele učiti i koji rade probleme - smišlja se i kako ovom koji ne uči omogućiti beskonačno ispravlajnje ocjena i kako prisiliti nastavnika da ispoštuje takva “prava” učenika, a ujedno i kako problematičnog učenika zadržati u razredu bez obzira kolike probleme radi i bez obzira koliko neprihvatljivo njegovo ponašanje bilo…
Što je to drugo, nego izvrtanje stvari naopako, vezanje ruku nastavnicima koji bi i htjeli posao odraditi kako treba, gubljenje smisla u vezi stvari koje su bitne, i zapravo - “kontraodgoj”…
Navikavaš djecu da je ok da puno stvari bude van pameti, i da je to prihvatljivo…

Drugo, kad i ne bi bilo tako sa propisima odozgo, među nastavnicima ima onih koji nisu u stanju zaslužiti autoritet učenika.A onda je taj autoritet najlakše postići “glumljenjem autoriteta”, navikavajući učenike (na razne načine) da ne misle puno svojom glavom i da jednostavno prihvaćaju što će nastavnik reći. Kod dosta učenika to dosta dobro prolazi (ili barem u školi dosta dobro glume pred tim nastavnikom), ali naravno da to nije dobro, i da ih navikavamo da je ok raditi stvari koje su u kontradikciji sa zdravim razumom…

Ni ono prvo ni ovo drugo nije dobro, a nažalost je česta stvarnost…

A što se tiče nastavničkog kadra, ne vidim da će stvari krenuti na bolje. Mali je broj ljudi koji uopće žele upisivati te studije, i nerijetko se tu nađe studenata koji su kao bivši učenici imali ne baš sjajne ocjene, čak i iz predmeta kojeg su si izabrali da će ga predavati… To mi baš nije jasno…

A nijedna vlast do sad (u RH) nije pokazala neko veće zanimanje za događaje u školstvu, pa da se krene sa neki kvalitetnijim promjenama, već su promjene više-manje išle u smjeru koji sam opisala na početku prošlog posta.
I rezultirale su time da se i nastavnici koji žele svoj posao raditi kako treba, osjećaju kao budale kad ustraju na kvalitetnim koracima…
Ja baš imam osjećaj da se tu namjerno stvari guraju u lošem smjeru…

a da vi malo prestanete mrcvariti (m)učenike i ne tlačiti ih? Koji autoritet??!! Učo mora biti prijatelj učenicima da ga oni volu, a ne da ga se boju!! Gradiš stav na pogrešnoj platformi!! Ja san u osnovnoj jako želija postati učitelj fizike. Hvala Bogu šta nisan. A da jesan đaci bi me volili i bili moji prijatelji.

:-)))
Ajd da probam običnim riječima.

Kad kažem “autoritet”, ne mislim na tlačenje učenika.
Nego na to da svojim odnosom (prema djeci) i svojom stručnošću ( u predmetu kojeg predaješ) zaslužiš poštovanje u očima učenika, i da ih ne moraš tlačiti ni vikati na njih, te da je bez “držanja batine u ruci” normalna atmosfera na satu, da se radi gradivo i ostalo što se treba, i da se nitko ne osjeća potlačen.

Ja san u osnovnoj jako želija postati učitelj fizike. Hvala Bogu šta nisan. A da jesan đaci bi me volili i bili moji prijatelji.

Kad sam počela raditi (prij 18 godina), i nije bilo teško postići to da, ako si prema djeci ok, da i oni tebi budu ok.

Ali danas…, imaš djece koja te ne fermaju ni 5% iako mu ništa loše ne radiš, koji ti opsuje u oči, naceri ti se i kaže “Ionako mi ništa ne možeš”…, i da dalje ne nabrajam.
Pa ti budi smiren prijatelj sa svima, kad ti se svako malo pojavi takav, kad ti on mora biti na satu svaki sat, kad ih je u razredu možda nekoliko takvih, kad te pritišće gradivo koje nećeš stići obraditi jer trošiš puno vremena i na neke druge stvari…

Gigolo, malo ti fali iskustva s takvima…

Odosmo off topic…

Rješenje je - koga ne zanima gradivo nek izađe iz učione a dvica je zagarantirana.

Ne smiješ učenika slati iz učionice van. Bar u osnovnoj školi (za SŠ nisam sigurna). To vrijedi unazad par godina.

I ne, kod mene mu dvica nije zagarantirana. Onda je onaj tko radi za dvicu, glup što radi? (Opet krivo postavljanje stvari.)

Da san ja učitelj nema toga ko bi meni postavlja pravila, a đaci bi me volili.
Kad san ja iša u školu '60-tih bilo je i premlaćivanja a kamoli ne izbacivanja na ulicu.

Kakva dvica, zagarntirano mu je izbacivanje iz škole. Radi takvih i moje dijete trpi u učionici. Već je par puta došla kući žaleći se kako je boli glava od buke u razredu, a učiteljica ne smije ništa napraviti, a i par puta me je već pitala da je prebacim u drugi razred.

[quote=“CreatifCode”] par puta me je već pitala da je prebacim u drugi razred.[/quote]Reci joj da nemože dok ne položi prvi.

hahahah epic :smiley:


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja