Kolika cena ide za CPM


#1

CPM je opcija koja se mudi sajtovima sa velikom posećenošću. Tu se plaća za 1000 prikaza reklame, to je jedan CPM.

Najčešće ide probna ponuda od par desetina hiljada prikaza, te se nakon toga formira cena.

Mene zanima sa kojima se vi cenama susrećete, meni je konkretno ponuđeno 2 eura. Radimo testove za sada, pa ću nakon toga znati nešto više.

Znam da mreža AdNow to isto nudi, ali nisam siguran za cenu.

Ovo je ponuda sajta blic.rs - http://ocdn.eu/files/pulscms/NmQ7MDA_/7656de7db7cf9936d1443c2115cacdb9.pdf

Ovo je ponuda sajta večernji.hr - https://www.vecernji.hr/media/files/2018-14/vl_cjenik_04_2018.pdf

Evo jedno objašnjenej za one koji se nisu baš susretali sa ovakvim oblikom reklamiranja

izvor - https://igortomic.net/razjasnjenje-osnovnih-pojmova-epc-cr-cpc-ppc-rpm-ppv-ppi-cpm/


#2

CPM može drastično varirati zavisno od toga na kom jeziku je sajt, tj za koje tržište, zatim koja je tematika, koja pozicija na sajtu itd itd. Pa tako može biti npr od 0.10 eura pa i do preko 10 eura, sve zavisi.


#3

Ovi su stavili cijenu od 300 eura za CPM i nije im ništa :smiley:
http://eclectic.digital/wp-content/uploads/2018/02/PoslovniPuls-oglasavanje.pdf


#4

Haha pa to, ima i toga, i do 300 eura :smiley:


#5

@imemperor1

Kakva su tvoja iskustva, dobijaš li često cenu od 10 eura za kampanje. I da li uopšte imaš to u ponudi na svom sajtu ?

@bugi
Ne vidim gde je tu navedena cena za CPM.

CPM je način za prikaz oglasa gde se može više zaraditi od CPC ili display načina oglašavanja. Ali se može manje zaraditi u nekim slučajevima.

Uglavnom gde se oglašivač počne interesovati za CPM treba ući u pregovaranje sa njima, vrlo je verovatno da se može dobiti bolja cena.


#6

Najcesce ti na cijene koje nudi publisher idu enormni popusti ( mogu ici 80-90%), tako da pocetna cjena o 300$ nista ne znaci, nitko to nece platit…


#7

Znam da imaju cca 1 ili 2k posjeta (i to uglavnom kupe na Fecau), to je cca 3-4 k prikaza, a najam dnevnog bannera je 1300 eura pa računaj.


#8

Znam da neće platiti, ali ovo je ružno za vidjeti. 10 000kn DNEVNO za web koji ima 2k posjeta dnevno a od toga većinu kupe preko Feca za 1-2$. Takav bahtaluk bi odbio i one koji su htjeli platiti normalan CPM. Zašto bi se netko uopće krenuo cjenkati i tražiti 90% popusta.

Uostalom 90% popusta je opet enormnih 1000 kn dnevno za te pare kupiš 100 puta više klikova na samom Fecau umjesto da ti oni kupe pa šalju.


#9

Ma ok, neznam od kud si izvukao te cjene, mozda je previse mozda nije, ovisi o stranici. Ali ocu reci da ti cjenici na stranicama nisu bas precizni pokazatelji cjena. Na kraju se cjene formaraju puno blize trzistu bez obzira na cjenik.


#10

@novii Ne radim već odavno direktne kampanje. Uglavnom ljudi sa kojima saradjujem a koji rade direktne kampanje po CPM-u dobijaju po 2-5 eura, za sajtove na engleskom, zavisno od tematike. Na domaćem je to naravno dosta manje, od 5 do 10 puta manje.