Koliko dobro poznajete Google Analytics?

Pozdrav, svakoga dana usisavam (kao usisivac) nove informacije i naisao sam jedan zanimljiv video koji zelim da podelim sa vama. Koliko vas dobro poznaje Google Analytics i da li vam ovakve stvari kao ove sa videa koriste u praksi? :slight_smile:

2 Likeova

Mislim da poznajem GA vrlo dobro. Svasta tu moze da se iscita, kad imas stranicu koja vec ima solidan broj posjeta, sa GA i GSC se moze bas dosta optimirati. Plus jos ukljuci Google Tag Manager - veoma korisno.

Ovog lika premotah samo na brzaka (pogledacu kasnije cijeli video), od 20.:00 prica o trazilici… Slazem se.

Mislim da samo sa pracenje search-a na stranici takvog tipa mozes doci do mnogo dobrih kw.

Medjutim rezultati u GA za trazilicu obicno ne rade po deafult-u, treba to podesiti. Ovdje je objasnjeno kako:

2 Likeova

Mislim da ga toliko dobro (ne)poznajem da kada imam ogromnu posetu “zahvaljujuci” njemu me spusti sa prvog mesta gugl trazilice i obratno,kada je manja poseta digne mi sajt na trazilici upravo taj google tag manager i adsense seo optimizacija…To odavno primetim.

Mislim da je analytics, a i GSC jako opširno. Ono što sam u GSC-u u zadnje vrijeme primjetio je da postoji masa novih keyworda koje mogu pogađati…

Neki članci mi se rankiraju za ključne riječi za koje ih nisam namijenio, što znači da je konkurencija slaba, i da mogu napisati specifične članke baš za te riječi, da dobivam još više prometa… Baš sam danas objavio jedan takav članak…

Meni se osobno od google analyticsa više sviđa analitika na Ezoicu, jer možeš puno više toga raditi, ali svakako su odlične i opširne platforme koje pružaju masu mogućnsti.

Najveća mana, ako se uopće može nazvati manom je ta što ne služi previše dok nemaš barem 5-10 tisuca pregleda mjesecno pa da mozes nesto usporedjivati itd…

Isti lik je odradio video za novi GA. U njemu nema View Settings… Koga interesuje, evo ovdje (vec podeseno od 50-tog minuta)

1 Like

Ovaj novi GA 4 kao neki sprd, fali pola funkcija, i to osnovnih. Nisu drugacije predstavljene, nego prosto fale. A Google najavio da ce stari “Universal Analytics” prestati raditi 1.07.2023

1 Like

Mislim da će morati GA4 proširiti jer nema masu toga što ima UA. Inače odu ljudi sa Analyticsa samo tako, jer ima i drugih dovoljno dobrih rješenja.

GA4 po mom mišljenju je jako loš .Ja još uvek nisam prešao na taj novi GA4. Nekako mi je sav “naopačke” i nabacan. Kod googlea sve rade polovično kada uvode neke novine pa tako i ovo valjda programeri i dizajneri kuliraju na poslu po celi dan
Šteta je da se ne mogu stari podaci (izveštaji) nekako “prebaciti” na novi GA4

Info za sve koji rade nove stranice:

Kad kreirate novi GA account, tj. novi “property”, imate opciju, skriveno pod “advanced”, da kreirate oba Google Analitics-a

Kod je konsolidiran i sa tim jednim kodom mozete imati pristup i novom i starom GA.

  1. Stari “universal” vam treba zasto sto jedini on valja
  2. Novi “GA4” vam treba jer ce stari sljedece godine u julu ukidati. Tako da obratite paznju

Kratak video sa detaljnim uputstvom:

I za one koji imaju stari GA mogusad vec kreirati dodatni “property” i povezati, da imaju oba paralelno.

1 Like

Da li neko ima problem sa analitikom zadnja dva, tri sata?

1 Like

Vec 3 dana users realtime ne odgovara broju pregleda.
Tipa 50 online a 3000pregleda u tom satu…

Ako budu ažurni kao sa GSC što su imali problema prlikom indeksiranja stranica na svetskom nivou sa nekim sajtovima mislim da ćemo se svi načekati podobro da profunkcioniše

Ja sam se sad prebacio na novi Analytics jer stari poceo tako dobro da baguje. Sad cekam da vidim kako ce se ovaj novi GA4 pokazati… Koliko vas je preslo na novi GA4?

Sacir_Satko, imam isti problem i to već traje 2-3 tjedna. Znači na portalu mi 400-500 ljudi, pa odjednom padne na 10-20 i nema šanse da je to točno.

I evo, kaže ekipa koja mi drži server da je postavila taj GA4, pa me sad zanima samo je li i dalje isti link za praćenje live korisnika ili treba ići na neki drugi link? Sori na glupom pitanju, ali nisam neki veliki znalac

Nešto čudno se događa…

kada se generise novi GA4 property onda statistiku gledas za taj novi property … sve krece od nule na novom properyju, stari kod i staru statistiku ne gledas … barem sam ja tako odradio, mozda postoji i drugi nacin

trebalo bi da se svi posjetioci pocnu prikazivati na novom propertyiju a da na starom realtime stats bude 0 … ako se i dalje na starom prikazuju posjetioci in real time onda novi kod nije dobro implementiran, mozda i kesiranje zeza, mozda su na dva php fajla stavili dva razlicita analytics koda (stari i novi) i da se oba koda prikazuju posjetiocima da razlicitim dijelovima sajta … moze svasta biti

ja sam nove kodove stavio iskljucivo jer vjerujem da ce google sajtove bolje rangirati ako vidi da je na njima kod kojeg oni forsiraju … vjerujem da preko tog koda google moze vise informacija izvuci na osnovu kojih ce bolje rangirati sajtove … vidjet cemo

Pozdrav, jel imao neko u zadnje vrijeme problem sa analiticsom. Neračuna mi tačno posjete, odnosno na ad sense imam više nego na google analitics. Ponekad se desi da odjednom padne broj posjeta a onda vidim da se u content i real time ne slažu brojke jer real time prikazuje manje. To se ranije dešavalo ali u zadnje vrijeme je gotovo redovno.

Ima li neko objasnjenje za ovo?:

Ispada sto je veci avg time on page, to je veci bounce rate?! Ja ne razumijem gdje je ovdje logika.

Bounce rate preko 90% a prosjecno vrijeme na stranici 4i po minuta.

Ispada ovih 10% sto ostanu u prosjeku vise na clanku 45 minuta, sto nije moguce.

Po meni, moguće je da pročitaju sve što ih je zanimalo i izađu bez klikanja igdje. Analytics očito ne računa onda te sekunde, tj. 0 sekundi sa Bounce Rate-a u ovaj Avg. Time on Page. Nisam sad ni ja siguran. Evo kod mene:

image

1 Like

Izgleda da je upravo tako.

Evo sta pise Google itself

Bounce rate is single-page sessions divided by all sessions, or the percentage of all sessions on your site in which users viewed only a single page and triggered only a single request to the Analytics server.

These single-page sessions have a session duration of 0 seconds since there are no subsequent hits after the first one that would let Analytics calculate the length of the session. Learn more about how session duration is calculated.

Ispada ako user nije imao nikakvu interakciju (skrolovanje se tu ne broji?), Googe nema mogucnosti da mjeri duzinu ostajanja na stranici. Znaci ako neko dodje na jedan clanak, provede na stranici 45 minuta i procita od pocetka do kraja i onda iskjuci tab sa mojom stranicom to je isto kao i ako ostane 2 sekunde?! Nema mi logike.

A ako taj neko klikne na outbound link, tj u nasem slucaju na affiliate link?
Broji li se to kao interakcija? (ako da onda je to obracunato u onih 10%, a ovih 90% bounce rate je bacanje para niz vjetar)

Ako nema interakcije vrijeme je nula. Ako korisnik klikne bilo sta, pa i aff link, onda se broji vrijeme.

1 Like