Komunikacija jave i asp-a

Jel moze neko pokusat objasnit kako bi ta komunikacija izmedu jave i asp-a tekla jer sam pocetnik, a ovo bi trebao napravit za zadacu.Za java dio se znam snac

1. Java dio
    a. Aplikacija skuplja informacije o predbilježenim studentima za ispitni rok. Ispit se provodi iz 2 kolegija: Java i RWA(razvoj web aplikacija). Potrebne informacije koje aplikacija skuplja su ime, prezime, broj indeksa, ispit koji se polaže i redni broj izlaska na taj ispit.
    b. Aplikacija podatke zapisuje u datoteku.
    c. Aplikacija mora riješiti sve problematične situacije (datoteka već otvorena - sinkronizacija, parsanje unosa,…)

2. ASP.NET dio
    a. Aplikacija čita podatke iz datoteke i prikazuje ih na formi u tabličnom formatu
    b. Koristiti AJAX kako bi se podaci asinkrono osvježavali na formi svakih 30 sekundi

[quote=“javascriptApprentice”]Jel moze neko pokusat objasnit kako bi ta komunikacija izmedu jave i asp-a tekla jer sam pocetnik, a ovo bi trebao napravit za zadacu.Za java dio se znam snac

1. Java dio
    a. Aplikacija skuplja informacije o predbilježenim studentima za ispitni rok. Ispit se provodi iz 2 kolegija: Java i RWA(razvoj web aplikacija). Potrebne informacije koje aplikacija skuplja su ime, prezime, broj indeksa, ispit koji se polaže i redni broj izlaska na taj ispit.
    b. Aplikacija podatke zapisuje u datoteku.
    c. Aplikacija mora riješiti sve problematične situacije (datoteka već otvorena - sinkronizacija, parsanje unosa,…)

2. ASP.NET dio
    a. Aplikacija čita podatke iz datoteke i prikazuje ih na formi u tabličnom formatu
    b. Koristiti AJAX kako bi se podaci asinkrono osvježavali na formi svakih 30 sekundi[/quote]

napraviš odvojeno.
za javu ti treba neki server, tomcat ili sl.
a za asp.net IIS.

ako hočeš kroz browser, staviš jedan i drugi link na obadva index.html i to je to.
teško da ide integracija skupa.

Ne kuzim gdje to moraju komunicirati ASP.NET i Java?