Kopi pejst clanci

Zanima me u kolikom mjeri gugl dozvoljava kopiranje sadrzaja. Vidim mnogo sajtova sa kopiranim sadrzajem koji imaju adsens. Ja nemam kopiranog sadrzaja kod mene i cak sam mislila da gugl ukida adsens onima koji imaju dosta kopiranog sadrzaja. Dokle ide granica gugla i dal uopste gleda na kopirani sadrzaj (mislim na nezasticene tekstove) ili samo gleda na kopirani sadrzaj tako sto obara rank stranicama ili ih ne interesuje jel kopiran sadrzaj ili nije.

G se ne bavi copyright pitanjima.
U kojoj mjeri dozvoljava duplicirani sadržaj za AdSense je teško znati jer
to je samo jedan od 200 (vjerojatno i više) signala koji se analiziraju.

Obara rank (ali sigurno i cjene po kliku) zbog dupliciranog sadržaja i to drastično. SEO je poslije zadnjih apdejtova izbubio značaj. Unikatna, lako i brzo dostupna, relevantna informacija je temelj trenutnih SEO “pravila” za dobro pozicioniranje. Meta tagovi, link building, ključne riječi (a čini mi se pomalo i stvari poput extract keywords domains) su stvar prošlosti. Dobro, ovo zadnje će malo teže ići, jer je ipak riječ o vrlo razvijenom marketu. Ali svakako, SEO kao svojevrsni “tuning” je postao nešto kao pranje i poliranje automobila. Lakše ga je prodati ali mu to ne povečava vrijednost.

Mislim da je to OK, jer G tim potezima indirektno objašnjava svoju vlastiti filozofiju.
Potrebe i zahtjevi end usera moraju biti iznad tehničkih vještine SEO majstora.

Nezaštičeni tekstovi? Hm…

To je malo teži izraz, ne znam što podrazumijevaš pod tim.
Svako autorsko djelo (tekstualni sadržaj spada pod autorsko djelo) je zaštićeno,
bez obzira na C, CC, R, TM i slične oznake.