Korištenje alata za SEO

Koje alate koristite za tražene opsega pretraživanja neke ciljane riječi i koje za rank check na pojedinim tražilicama?

Traffic Travis za rank check, imas ga cak i free, dosta dobro to radi, stavis na sporije i sljaka. Ako zelis brzo moras kupiti proxye.

A za opsega imas keywords everywhere isto free.

Ali imas masu tih paid siteva:
ahrefs, moz, keywords revealer, majestic, itd itd.

Moj favoriti su keyword revealer i traffic travis pro sa proxyem.

1 Like

Ahrefs i nista ti vise ne treba :slight_smile: Ja njega najvise volim.

Da i ja ga koristim cesto, ali nije bas tako dobar za neke druge stvari. Oni pokusavaju biti all in one, ali znamo da ako se page fokusira na odredjenu stvar bolje funkcionira.

ahrefs prvenstveno koristim kao website explorer, gledanje konkurencije, backlinkove. I tu je najbolji.

Ja koristim za sve pobrojano, i odlicno mi dodje kod KW ostrazivanja, jer odmah u startu znam vredi li da se ide ili ne.

Da, za keyword steal je dobar, ali time si ogranicen samo na kradju keyworda, odnosno uvijek follow, a sad sam nedavno vidio reklamu: Never Follow. LOL

Ocu rec, da ahrefs malos teka na podrucju keyword brainstorminga, imaju neki sad nedavno keyword explorer ali slabo je to naspram drugih, recimo naspram keyword revealera.

Ma ja ti kazem za explorer. Ja njih koristim, jedino im volume nije tacan 100%, ali ostalo sve kako treba.Nema promasaja kad mi ahrefs kaze KWD 0 :slight_smile:

Ma da, niti googleov keyword tool nema tocne volumene. Sve to zastari brzo pa su volumeni van procjene.

Ja koristim ahrefs, traffic travis, scrapebox i MarketSamurai. To su bitni alati, iako koristim jos druge, ali bez ovih ne mogu :slight_smile:

kwfinder.com izgleda zanimljivo

Oni koji rade affiliate jedno od pomoćnih sredstava usmereno za analizu na Amazon sajtovima jeste i “JungleScout”. Odlično radi posao, ima grafikone sa kretanjem cene proizvoda, proračun prodaje, koliko je proizvoda može da se proda (procena, ne 100% tačan podatak), i još mnogo toga. U svakom slučaju jako zgodan alat za proširenje neke “niše” ili pokretanje “nove”.