Koristite li u naslovu ćžčšđž?

Pozdrav,

sve manje ljudi sjedi za kompom, a sve više ih leži i koriste mobilnu veziju pretraživanja. Na mojim stranicama je omjer 70% mob 30% ostalo (komp, tableti…)
Napravio sam mini test i u neki title stavio čšćđšž, a u nekom bez tih kvačica. Logično je da će Google preciznije izbaciti kink ako je korisnik točnije napisao. Ne znam baš ljude koji na mobu pišu čćšđž pa jel je došlo vrijeme da se naslovi pišu bez kvačice ? Koja je vaša metoda ?

Ni u kom slučaju! Kao prvo, nije po pravopisu ( bilo kom od naših balkanskih jezika), i izgledalo bi kao da je autor teksta, vlasnik sajta , webmaster polupismen ili nepismen. Kao drugo takvi naslovi kao i sajtovi u očima posetilaca zgledaju neprofesionalno i amaterski.

A google ima neke svoje čudne metode kupljenja linkova i popisivanja

Meni nikada nije palo na pamet da stavljam u naslov članka slova bez kvačica…Po meni je to grozno i pravopisno gledajući.užasno.Pišem članke normalno i pokušavam pravopisno tačno jezički da ih napišem.

Značil bi da trebali sad da stavljamo i skraćenice koje koristi današnja omladina NZ -ne znam , NMG -ne mogu, Aj naz - aj nazovi, itd… u naslovima tekstova ili člancima,Da bi takave osobe brže pronašle link do sajta ili članka Takvi naslovi i tekstovi bi tek onda izgledali bljak!

2 Likes

Zašto bez kvačica? Radi google-a? A što bi onda arapi ili kinezi?

Problem je sto vecina ljudi pretrazuje bez kvacica…

1 Like

Primjer:

Dostava čarapa
Dostava carapa

google daje različitu poziciju

nikada slova sa kvacicama nigde ne koristim

Pa google kad popisuje konkretno, URL linkove koliko je meni poznato naša slova č š ć đ š ž “pretvara” u c s c dj s z Moje mišljenje je to, da gogoleovi roboti dobro znaju da razlikuju ć od c ž od z itd…mislim da je po robotima nebitna stvar kako ljudi pretražuju.

Googleu je bitno da imaš dobar kvalitetan, orginalan sadržaj, dosta posetilaca, i onda te guraju na višu poziciju prlikom goooglanja korisnija

MIšljenja sam da i keywordi u tekstu ( naročito spočetka teksta) koji obavljujete su jako bitni ( mada neki ne tvrde da nemaju uticaja ja mislim da imaju dobrog)

Jer kad na primer dodate u tekst: Dostava čarapa Dostava carapa, oba naziva /rečenice) bi se prikazali u oba rezultata pretrage to jest isti članak na dve različite pretrage

Hm, nekako sumnjam da je u dostava čarapa pretraživanju samo č ili c razlog. Ja vidim da kad tražim dostava čarapa svugdje je čarapa boldana. Vjerojatno su dečki u google-u slagali algoritam da gleda i smisao kod pretraživanja.

1 Like

Dobro rečeno! Tačno tako gramatički ispravno su gledali da gogoleovi roboti pokupe keyword to jest, reč ili rečenicu

Po meni bolje da se ti koncentriraš na ovo što @Goci kaže, na sadržaj a takodjer kao što on kaže, i ja bih teško naručio dostavu čarapa od nekog nepismenog. Davno, davno sam čuo od Matt Cutts-a da se piše za ljude, a ne za botove i algoritme. Vjerujem da to i danas vrijedi.

2 Likes