Kraj razmjene linkova?

Ako kome išta znači, Google prestaje gledati na linkove na način na koji ih je prije gledao…

  1. točka po redu, od dna.

Šta sad?!? :slight_smile:

Šta ovo uopšte znači, nisam razumio semantiku bas.

Pa ne mora to nista lose znacit, vjerovatno ce gledat na kvalitetu linkova vise, uz panda update to bi moglo i dobro bit.

Moguće da nisam najbolje shvatio, ali ja u tome ne vidim ništa o razmjeni linkova, niti da linkovi prestaju biti važni.

“We often use characteristics of links to help us figure out the topic of a linked page.”

Kako ja shvaćam, “characteristics of links” su ključne riječi u tekstu linka koje im pomažu da “figure out the topic of a linked page.”

I sada “we are turning off a method of link analysis that we used for several years” što po meni znači da će ignorirati ključne riječi u tekstu linka, ili barem umanjiti njihov značaj.
Dakle, nećeš moći biti prvi za pojmove koje nemaš u tekstu na stranici već samo u dolaznim linkovima i onemogućuje se Google bombing

Moje tumačenje: manje će biti važne (ili uopće neće biti važne) ključne riječi u linkovima, a jednako važne ostaju količina linkova, kvaliteta stranica s kojih dolaze i položaj na stranici s koje dolaze.
Po meni, dobra stvar. Recimo, kad ostavljam komentar na nekom blogu, umjesto da se potpisujem kao Cheap Viagra, moći ću se potpisati imenom i prezimenom.

Pa ko zna na sta misle, tesko da ce kljucne rici ignorirat, nema smisla, mislim prije da ce kaznjavat linkove sa link farmi i automatsko linkanje.

Prije će biti da misle na to gdje je link stavljen tj. kako je upotrijebljen i da će praviti razliku s obzior na to da li je link uoptrijebljen u nekom tekstu ili se nalazi u blogrolu,sigu ili dolazi iz blog komentara gdje se treba nalaziti ime komentatora. Nije bezveze zašto svi seo stručnjaci u zadnje vrijeme kao najuspješniju metodu preporučaju guess posting gdje se sami linkovi nalaze u samom tekstu tj. postu.

To su promjene pise za veljacu, nista se dramaticno nije dogodilo, sta kazes za guest posting ili kontekstualni link, to su uvik bili najbolji linkovi, nista novo, vise manje sve je to slicno ostalo, sa vrimenom ce se vidit i te male promjene.

[quote=“gambo”]Moguće da nisam najbolje shvatio, ali ja u tome ne vidim ništa o razmjeni linkova, niti da linkovi prestaju biti važni.

“We often use characteristics of links to help us figure out the topic of a linked page.”

Kako ja shvaćam, “characteristics of links” su ključne riječi u tekstu linka koje im pomažu da “figure out the topic of a linked page.”

I sada “we are turning off a method of link analysis that we used for several years” što po meni znači da će ignorirati ključne riječi u tekstu linka, ili barem umanjiti njihov značaj.
Dakle, nećeš moći biti prvi za pojmove koje nemaš u tekstu na stranici već samo u dolaznim linkovima i onemogućuje se Google bombing

Moje tumačenje: manje će biti važne (ili uopće neće biti važne) ključne riječi u linkovima, a jednako važne ostaju količina linkova, kvaliteta stranica s kojih dolaze i položaj na stranici s koje dolaze.
Po meni, dobra stvar. Recimo, kad ostavljam komentar na nekom blogu, umjesto da se potpisujem kao Cheap Viagra, moći ću se potpisati imenom i prezimenom.[/quote]

Da , to nije loše. jer onda se nemora previše komplicirati kod backlinkiga.

Odsada stranice koje prodaju linkove se doslovno mogu pokopat… nazalost al to je tako

Da li pod ključnim riječima u tekstu linka smatraš ključne riječi u URL-u (tzv. SEO-friendly linkovi) ili ključne riječi u sadržaju elementa A (odn. u title atributu)?

Ja se iskreno nadam da je ovo prvo, jer su SEO-friendly URL-ovi uništili ulogu “anchor” elementa u konstrukciji globalnog hiperteksta. URL je lokacija resursa, treba biti logičan za korisnika kako bi ga ovaj lakše upamtio, a svakako bi trebao biti jedinstven. Zbog SEO-friendly fora sada imamo URL-mapiranja u kojima možeš s beskonačno mnogo različitih URL-ova pristupati istoj stvari, jer ljudi guraju ključne riječi u dio URL-a prije query stringa (prije upitnika), a potom ih server opet uklanja - što proces koji nikako nije moguće provesti nekome izvana i tako svesti različite URL-ove u isti, kanonski oblik.

:smiley:

"We often use characteristics of links to help us figure out the topic of a linked page. We have changed the way in which we evaluate links; in particular, we are turning off a method of link analysis that we used for several years. We often rearchitect or turn off parts of our scoring in order to keep our system maintainable, clean and understandable."
Ne vadeći niti jedan dio iz konteksta ovog paragrafa, a trebalo bi ne vaditi i isti iz konteksta cijelog članka, jer su neke stvari povezane, ja sam to shvatio na sljedeći način:

“Često koristimo karakteristike linka(ovdje ja podrazumjevam anchor text na kojem je dodan link) kako bi nam iste pomogle u otkrivanju teme linkane stranice( što znači da su često na temelju anchor texta pokušavali otkriti tematiku linkanog sitea). Promijenili smo način na kojim ocjenjujemo(procjenjujemo) linkove, konkretno ukidamo metodu analize linka koju smo koristili nekoliko godina( što znači, opet po meni, da releveantnost linka neće procjenjivati na temelju anchor texta nego na temelju tematike konkretno linkane stranice ). Često prepravljamo(možda nije najbolja riječ) ili gasimo dijelove našeg sustava bodovanja kako bi naš sustav održali održivim, čistim i razumljivim”

Znači nema govora o kraju razmjene linkova, ali možda o kraju razmjene linkova koji nisu u direktnoj korelaciji s tematikom stranice s koje se linka na koju se linka. Na primjer: Link koji se linka sa stranice o higijeni na stranicu o sportu, a sa ključnom riječi stopala neće biti više relevantan, ali bi taj isiti link moga biti relevantan ako se linka na neku stranicu koja obrađuje tematiku higijene stopala. Ovo je totalno glup primjer ali mislim da ste skužili poantu mog primjera.

Dakako ovo je samo moje viđenje citiranog dijela članka i prihvačam da sam možda 1000% u krivu.

Pa ni do sada nisu puno vridili linkovi koji nisu bili povezani tematski sa stranicom na koju se linka. Tak njihov algoritam novi vec je u funkciji, ja nisam nikakve promjene vidio. Vjerovatno google zbunjiva kao i masu puta do sada :slight_smile:

Sigurno se ne ukida analiza linkova jer eksplicitno piše da su promijenili način na koji evaluiraju linkove – dakle, linkovi se i dalje evaluiraju, samo na promjenjeni način. Ukinuli su, međutim, jednu metodu evaluacije - ali nisam siguran je li gramatički moguće zaključiti misli li se na jednu od više metoda ili se cijela evaluacija drži jednom metodom koja je ukinuta (i zamijenjena nekom novom). No, to je zapravo irelevantno - samo je u pitanju stvar promatranja.

Internetska javnost još nagađa u čemu je promjena:

http://searchenginewatch.com/article/2156886/Local-Results-Link-Evaluation-Freshness-Signals-Top-Googles-February-Search-Updates

Ovdje se daje zanimljiva diskusija:

Uglavnom, Googleove novosti za pojam “google turns off link evaluation”.

Pa promislite malo, te su promjene vec pocele u 2 misecu, ja opet kazem nisam vidio da se ista maklo u rankinzima ni kod mene nit kod moje konkurencije, da je nesto znacajno i bitno to bi vec svi vidili i ositili, tako da se nema smisla zamarat ni nagadjat o tome.

Razmjene linkova ionako nemaju neku posebnu vrijednost. Relativno lako ih je detektirati. Taman posla da svaka šuša napravi smeće sajt i razmjenjuje linkove i bude na vrhu. Kakve bi katastrofalne rezultate Google imao.

Ako linkove razmjenjujes sa stranicama tematike kao sta je tvoja, jos ako je stranica jaca od tvoje, kako mozes rec da to nema vrijednost. Linkovi su samo jedan dio na koji google gleda da bi se diga u trazilicama.

E to se slazem. I drago mi je zbog toga jer previše se nakotilo nekih “SEO magova” koji prave beskorisne sajtove i nabijaju ih linkovima.

Linkovi su još uvijek jedan velik dio koji se gleda u ukupnoj optimizaciji (on i off page). Ako po opće prihvaćenoj podjeli na on page otpada 20%, a na off page 80% onda sami linkovi sigurno imaju jako velik utjecaj u svemu.
Naravno treba kombinirati što više metoda jer samo jedna vrsta linkova ne donosi preveliku korist. Isto je tako poznato da 2-way i 3-way linkovi iz razmjene manje vrijede od 1-way linkova.
Što se tiče ovih najnovijih promjena, nitko još ne zna točno što je G rekao ili mislio reći, vode se brojne rasprave bez ikakvog konkretnog rezultata ali ima zanimljivih mišljenja i dobro je to malo pratiti, tsereg je linkao na par dobrih).

Meni osobno te promjene nisu donijele ništa loše, čak naprotiv. U GWMT pratim ovih dana, obrisano mi je neko smeće od linkova koje sam “nabavio” prije od jednog top rated majstora, a uredno se počinju pojavljivati neki iz kampanje koju sam počeo krajem veljače kao test. Anchor tekstovi iz te se pojavljuju i polako napreduju na ljestvici prema gore, znači da se ne ukidaju kako su neki tvrdili.
Sad još da poguram jednu staru kampanju, možda počnem još jednu novu pa sačekati do idućeg PR update-a da vidim rezultat.

Johne nemoj se naljutit, malo sam gleda sta pises, ako ovo mozes napisat,

“Ne obećavam nikome 1. mjesto na tražilicama jer bi to bilo neozbiljno s moje strane. Paketi iz ponude su po slobodnom izboru kupca i mogu malo pomoći u ukupnoj kampanji. Par stotina ili tisuća linkova sigurno neće napraviti bum u rankingu iako se dešavalo da za pojedine low competition keyworde čak i sami blog komentari poguraju stranicu u prvih 10-20.”

Na jednu stranicu natovari tisucu linkova u par dana, ne moras se brinit ni za ranking ni za pr.
A par stotina linkova normalno ako su dobri pobjedit ce 99% keyworda.

Napisao sam ja i ovo: “Naravno, ne ide preko noći, full kampanje traju mjesecima, treba raditi stalno, koristiti što raznovrsnije metode i tehnike kontinuirano.” a za blog komentare:
Ukoliko imate mrežu blogova ili stranica koje linkaju na Vašu glavnu ovo je odlična prilika da ih malo “pogurate”…

Btw. pošto je ovo ipak forum webmastera moja je greška što sam smatrao da većina zna metode link buildinga pa nisam navodio sve detalje kako i zašto. Od analize same stranice, osnovnih detalja, straosti, razrade strategije itd, itd, itd.
Sudeći po pitanjima koja dobijem na PM vidim da to baš i nije tako, potrudim se razjasniti čim više i bolje ali to nije tema ovog topica.
Ovdje sam iznio osobna zapažanja u vezi promjena ili nepromjena, a raspravu oko broja linkova možemo preseliti u neku drugu temu da ne spamamo po ovoj.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Profit Monkey