Kreiranje igrica u Unreal Engine-u

Pozz, razmisljam da napravim neku igricu koja ce privuci citav svijet.
Ideja mi nije bas dobra hehe ali sam razmisljao da li ima slucajno neko ko bi se pridruzio da pomogne oko ideje i mozda oko programiranja… Inace u UNREAL ENGINE sam odlucio da radim.

Strategija, Drustvene igre.

Baš sam malo gledao unreal engine na YT i baš moraš imat pilu od računala:

Hehe, ambiciozno…al to je dobro. :slight_smile:

Možda da razgovaraš sa hrpom klinaca i pitaš ih da opišu, tj. da izmaštaju svoju savršenu igru.
Klinci bi tu bolje mogli znati što tržištu nedostaje, a oni bi voljeli igrati. Ako napraviš više takvih razgovora i pronađeš neku temu koja se preklapa u svim tim razgovorima…to bi mogao biti možda trag.

Nešto mi sjećanje govori da sam nekada davno čuo da se klinci upravo koriste za osmišljavanje igara. Ipak je njihova mašta puno manje ograničena od naše…koja već ušablonizirano ponavlja samo već viđeno.

1 Like

Eh sve ja to razumijem, ali treba mi neko ko se razumije oko programiranje ili oko unreal engine.
Unreal koristi blueprintove i za taj dio dizajniranja ne treba programiranje i tako se kreira igrica ali ja jos uvijek nisam shvatio kako treba heheh pa mi treba neko iskusniji. :slight_smile:

Ja sam dobar u dizajniranju bas.

Imaš puno online materijala koji će ti pomoći u programiranju, a nitko neće napravit umjesto tebe.
Osim ako si voljan platiti uslugu nekome.

Jer moraš poći od toga da nešto imaš …ili vrijeme ili novac.
Ako imaš usto i znanje, još bolje. Ali ako imaš samo vrijeme, onda to vrijeme možeš pretvorit u znanje.

Indie games mogu da budu profitabilne ako ti je cilj da zaradis, ali treba da vidis koje su ti opcije sve. Danas igrice prave desetine programera sa budzetima od 100 miliona, a budzet od 1 milion je smesan. Ali to ne znaci da nezavisni programeri ne mogu da zaradjuju, ali praviti neku ozbiljnu 3d igru samostalno je cisto bacanje vremena . Ali praviti male 3d igrice neke strategije ili jos bolje 2D igrice, opet sa nekim zanimjivim ali lakim game playom ima jako smisla i moze relativno brzo uraditi, kao recimo Flappy Bird . Tu je prakticno ideja glavna, da bude igrivo zarazno, a ne tesko sa mnogo nivoa i opcija. Ako pravis igru zbog sebe, gusta, CV i zezanja, tada sve ovo nema veze .