Loša iskustva s Gearbest trgovinom

Imate li i vi loša iskustva sa GearBest-om?

Naručio sam lasersku glavu za stroj za graviranje. Od tada je prošlo cca.100 dana a od pošiljke ništa. Slao sam im upit i kao izvinjavaju se i navodno su poslali ponovo 25.11. Sad idem gledati tracking kad ono još nije ni otišlo iz Hong Konga. Do sada sam kupovao više puta od njih i u pravilu kasne sa otpremom (Ship between) 10-ak i više dana a kod (Shipping Time) i po mjesec dana od navedenog, ali ovo sada je prestrašno. Mogu shvatit da ne mogu utjecati na to kada će doći pošiljka ali da lažu o datumu otpreme, to je stvarno neprihvatljivo.

Ne znam griješim li ali meni se čini da je to više do prodavaca, no do samog sajta. Meni su sa ebay, aliexpress, gearbest, banggood, neke stvari stizale neke nisu, za ove što nisu stizale sam otvarao žalbe i dobijao pare nazad na svim tim sajtovima (sem čini mi se banggood jer je odatle sve stiglo što sam naručivao, a nisam mnogo stvari preko njih naručivao). Ali ja ne bih čekao da prođe 100 dana osim ako ne stoji da isporuka do tad može trajat, no bi ranije otvorio kejs da mi vrnu pare

1 Like

Gearbest se dosta pokvario u zadnje vrijeme, kasne im dostave i salju neke neobicne, pomalo spammy mailove. Zadnjih par puta sam narucivao s Geekbuyinga i cine mi se puno kvalitetniji. Evo bas danas mi dosao TV box, a narucio sam ga prosli tjedan iz češkog skladišta. Bio je i jeftiniji nego na Amazonu ili Ebayu.

1 Like

koji si kupio ako moze pitanje? @steelmaiden

Ovaj al za frenda. Meni je to uzasno sporo i samo se nazivciram kad ga koristim.

1 Like

Geekbuying mi se čini kao dobar izbor ali na žalost nemaju ništa od tih hobi strojeva za lasersko graviranje. Čak i izbor 3D printera (koji su sada trend) im je jako siromašan.

Nista oni ne salju.
Meni stoje posiljke iz Avgusta na cekanju.
Nesto ne valja kod njih,ali bili su dobri ranije nisam imao problema.

Nemres vjerovat sto spucaju u kutijicu

Ne treba ti vise laptop, samo dva monitora, na poslu i doma hehe

vi koji niste toliko dugo dobili… tražite povrat novca putem njihovog supporta, ako ne žele dati povrati
onda pokrenuti paypal case.

Piše im uz artikl da je isporuka u roku 15-25 radnih dana. Kontaktirao sam ih u proteklom periodu više puta. Svaki puta imaju nekakav izgovor tipa “Ubrzat ćemo postupak”, “Poslali smo upit dostavnoj službi i čekamo njihov odgovor. Javit ćemo vam se kroz deset dana”, pa “Poslali smo vam ponovo kupljeni artikl”. Čini mi se kao da samo kupuju vrijeme.

Sada zadnji puta kada sam ih kontaktirao, napisali su da ova ponovno poslana pošiljka putuje prema odredištu ali dostavna služba nije ažurirala podatke na svojoj web stranici za praćenje".
Već deset dana stoji status kao na priloženoj slici :confused:

Sad puno je vremena prošlo. Nisam više pametan dal’ otkazat narudžbu i tražit pare nazad pa opet čekati dodatnih cca.mjesec dana dostavu od nekog drugog il čekat kod ovih još - možda i dođe.

Vratit će oni pare i to nije sporno. Jednu narudžbu koja mi nije bila toliko važna sam već otkazao i uredno su pare vraćene na PayPal račun u roku par sati.

Ugl. zanimalo me da li su se generalno pokvarili ili sam to samo ja baksuz :slight_smile:

Mislim da imaju problem sa dostavljackim sluzbama.
Zadnji paket sam dobio u Avgustu.