Martina: Radim 13 sati i ničega se ne bojim

Zahvaljujući dobroj ideji, poduzetničkoj hrabrosti i malo sreće kod pronalaska financijera, oni su uspjeli. Hrvatska se može pohvaliti brojnim uspješnim start-up tvrtkama iza kojih su uglavnom mladi, obrazovani Hrvati koji se nisu bojali realizirati svoju ideju. Mladu Zagrepčanku Martinu Usmiani u pokretanju novog biznisa nije spriječila ni aktualna kriza u kojoj mnogi razmišljaju da je najvažnije po svaku cijenu zadržati radno mjesto.

Uštedjeli 245.000 kuna
Na hrvatskoj internetskoj sceni prije dva mjeseca osvanula je nova web zajednica Kolektiva.hr . Iz vječne želje svih nas da po što nižim cijenama kupimo što je moguće bolji proizvod i uslugu, Martina je stvorila cijeli biznis. Njezina online zajednica funkcionira tako da svaki član svaki dan u svoj inbox dobije posebnu ponudu: proizvod ili uslugu s popustom i do 90 posto. Ako se skupi dovoljno kupaca, ponuda je uspjela. Ako ne uspije, što je prava rijetkost, potencijalni kupci nisu dužni ništa platiti. Kolektiva.hr dosad je prodala 1570 kupona i svojim klijentima uštedjela više od 254.000 kuna. Sudionici Kolektive.hr jučer su uspješno pokupovali let balonom u pola cijene.

Radi 13 sati dnevno

  • Ideja se pokazala punim pogotkom u krizi jer i uz pad kupovne moći građani mogu uživati u brojnim uslugama u pola cijene. Riječ je o idealnoj situaciji kada su svi na dobitku: kupci dobivaju proizvod ili uslugu u pola cijene, a prodavateljima niti jedna reklama ne može donijeti ovakav učinak. Najveća nam je prepreka relativno mala populacija koja bez straha plaća usluge internetom - rekla je direktorica tvrtke Martina Usmiani koja je u biznis uložila 100.000 kuna i ima dvoje zaposlenih. Ta 33-godišnjakinja počela je raditi nakon završene srednje trgovačke škole i ubrzo zaključila da uobičajena radna mjesta i fiksno radno vrijeme nisu njezin izbor. Premda sada radi i više od 13 sati dnevno, očekuje da će se sve uloženo vratiti.

Manje start-up tvrtki
Velik dio start-up tvrtki vezan je upravo uz nove tehnologije, a neki su vrlo brzo uspjeli odlično zaraditi. Nažalost, kriza je natjerala mnoge da pričekaju sa svojom poduzetničkom idejom neka bolja vremena. Hrvatska je lani zabilježila smanjenje novoosnovanih start-up tvrtki od 25 posto u odnosu na 2008. godinu.

Prema godišnjem istraživanju Global Entrepreneurship Monitora, od zemalja u regiji lošija je samo Srbija u kojoj je zabilježen pad od 40 posto. Problem u većini zemalja je isti: u krizi je teže nego ikada pronaći izvore financiranja.Start-upom smatra se tvrtka koja je na tržištu od tri do 42 mjeseca. U užem smislu, start-up označava kompaniju koja je tržištu ponudila novi proizvod ili uslugu. Mali i srednji poduzetnici kreiraju 44 posto hrvatskog BDP-a, zapošljavaju više od 900.000 radnika i sudjeluju u više od 40 posto direktnog izvoza.

Vrlo pohvalno. Drago mi je da se piše o takvim start-upima.

BTW. Izašli i mi jucer u Bsiness.hr-u (tiskano izdanje) preko 2 stranice. Sve cesce izlazimo u domacim poslovnim novinama, izgleda da su se poceli zanimati za male tech firmice :slight_smile:

Odlična ideja, zaista interesantno i nesvakidašnje!
Puno sreće i dobrih poslovnih godina Martini :doki:

(evo, odmah sam se i ja regala na njihov sajt)

thumbs up!

ja uopće nisam skonto princip martininog sajta :frowning: :smiley:

[quote=“w00t”]Vrlo pohvalno. Drago mi je da se piše o takvim start-upima.

BTW. Izašli i mi jucer u Bsiness.hr-u (tiskano izdanje) preko 2 stranice. Sve cesce izlazimo u domacim poslovnim novinama, izgleda da su se poceli zanimati za male tech firmice :)[/quote]

…s druge pak strane moja malenkost u svojoj “priprostosti” stvarno ne uspjeva dokuciti kako bi ti mene pozicionirao naprimjer kad bi zelio dobru poziciju za “sturt upovi” ili “backlinkovi” a ti uporno description ; keywordse; metatagove etc. pozicioniras krive tvorbe.
tako mi je jednom dosao jedan web pod “lupu”:covjek se bavio sivanjem i krojenjem odijela ali ga majstor (?) pozicionirao za “odjela” bez "i"
pa je dobivao glavninu posjeta za kljucne fraze “odjel” …a sto se pak odnosilo na odjel psihijatrijske bolnice vrapce…odjel bolnice na rabu …odjel za prostorno uredjenje itd …
ima tih “odijela” poprilicno puno …

Ja sam ovako skontao: Kolektiva.hr dogovori sa nekom firmom, obrtom ili čim god za neku uslugu po uber povoljnoj cijeni. Toj firmi se jedino isplati ako će joj to donijeti pun klinac posla. I ako se dovoljno ljudi prijavi onda ti se naplati koliko se već naplati i prođeš super jeftino i firma profitira ipak pošto ima pun klinac prometa. Ako se ne skupi dovoljno nikom ništa.

a možda i oni ubiraju neku sitnu proviziju pa se opet i njima nabere ::slight_smile: nije loše, mora se priznat to me podsjeća na onaj lyoness

To uopće nije upitno jer koliko vidim to im je jedini izvor primanja.

Ideja uopće nije loša, samo što vidim da je jedino u Zagrebu za sada zaživilo…

Dobro opisano, ali treba uzet u obzir da firma ima i korist jer je to idobra reklama (jer dosta ljudi prati Kolektivu), a postoji i mogućnost da dio ljudi koji kupe bonove dođu opet (tj. stvaranje stalnih kupaca) tako da mislim da u ovoj priči svi dobro prolaze.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja