MB: Sto je sa stanjem racuna ako uklonim jedan email?

Primio sam nekoliko uplata na Moneybookers preko jednog alternativnog emaila. Ako izbrisem sad taj email sa liste, hoce li mi se pobrisati i sva uplata koju sam primio preko njega? Ili email sluzi samo za primanje novca pa onda se sav iznos veze za account?

Trazio sam ovo na helpu sitea ali nema. Pitao korisnicku sluzbu, ovi mi za nekoliko dana odgovorili sasvim nesto drugo.

Ne bih znao, ali bih ti preporučio da budeš uporan sa korisničkom službom, i da im što bolje pokušaš objasnit svoje pitanje (jer niti ovdje na HR kad si postavio pitanje nisi ga najbolje postavio, iako vjerujem da kužim šta pitaš).

Moje mišljenje je da se ne bi trebala brisat lova ako obrišeš mail s kojeg si primio uplatu. No to je moje mišljenje, nemam iskustva i nemoj me držat za riječ.

Ok. Pokusat cu ponovno s njima. A nisam znao da sam konfuzno postavio pitanje. Evo da pojasnim pa mozda netko odgovori tko je imao iskustva s ovim.

Na MB racunu se moze dodati do 5 email adresa preko kojih se prima uplata. Ja uvijek imam 1 glavnu i nekoliko alternativnih koje dajem ljudima s kojima prvi put suradjujem ili s kojima necu vise suradjivati.

Npr. sad sam imao korisnika s kojim vise necu suradjivati i kreirao sam adresu tipa nestobezze@gmail.com i on mi je poslao uplatu preko tog emaila. Uplata je primljena i prikazana na racunu.

Ako sad izbrisem tu adresu (nestobezze@gmail.com) iz liste emailova, hoce li stanje racuna ostati nepromijenjeno ili ce mi nestati i pare koje sam primio preko te email adrese?

[quote=“pragma”]Ok. Pokusat cu ponovno s njima. A nisam znao da sam konfuzno postavio pitanje. Evo da pojasnim pa mozda netko odgovori tko je imao iskustva s ovim.

Na MB racunu se moze dodati do 5 email adresa preko kojih se prima uplata. Ja uvijek imam 1 glavnu i nekoliko alternativnih koje dajem ljudima s kojima prvi put suradjujem ili s kojima necu vise suradjivati.

Npr. sad sam imao korisnika s kojim vise necu suradjivati i kreirao sam adresu tipa nestobezze@gmail.com i on mi je poslao uplatu preko tog emaila. Uplata je primljena i prikazana na racunu.

Ako sad izbrisem tu adresu (nestobezze@gmail.com) iz liste emailova, hoce li stanje racuna ostati nepromijenjeno ili ce mi nestati i pare koje sam primio preko te email adrese?[/quote]

E ovo je već dobro postavljeno pitanje da ga svak mora razumijet. :doki:

Tako postavi pitanje korisničkoj službi MoneyBookersa, i dobit ćeš konkretan i siguran odgovor. :wink:

PS Ipak moram priznat da sam krivo shvatio tvoje pitanje. :smiley: no i dalje sam mišljenja da ti ni u ovom slučaju ne bi trebao nestat novac koji si primio. (opet ponavljam, nemam takvog iskustva, pa ne garantiram)

Zdrava logika kaže da novci ne bi trebali “nestati”.

Zašto?
Zato što sustav i tako mora u svojoj evidenciji ostaviti podatak o e-mailu preko kojeg je došla uplata ukoliko je potrebna kasnija kontrola.
Kako postoji više mailova, logično bi bilo da je “brisanje” ustvari samo deaktiviranje toga maila kao mogućeg kanala za primanje novca.
Deaktiviranje omogućuje da se oslobodi mjesto za novi e-mail acc.

Nemojte me držati za riječ, ovo je samo moja logika. :slight_smile:

ma ne znam kako si uopće i došao na takvu ideju da bi ti mb brisao novce s računa zbog brisanaj maila :smiley: ne brini.

[quote=“trnac”]Zdrava logika kaže da novci ne bi trebali “nestati”.
[/quote] Upravo tako!!

Mislim da cu ipak gnjaviti korisnicku sluzbu da mi to potvrde. I meni je logika govorila da novac ne bi trebao nestati, ali…

Javit cu sto su sluzbeno rekli da zna netko tko bude u slicnoj situaciji.

Mislim da PayPal ima nešto slično i nema nikakvih problema.
Sve se vodi pod glavnim računom (emailom) .

Smijesna situacija. Dodani email na MB racunu se NE MOZE ukloniti :D. Sreca pa ih nisam sve ispucao.

I da, novac se veze za racun, potvrdila mi korisnicka sluzba.


Copyright © 2020 WM Forum - AboutContact - Sponsored by: Mydataknox & Webmaster.Ninja