Meta tag refresh na web stranicama

Ima li koristi što se tiče statistike ako na portalu na svaku podstranicu dodam meta tag refresh?

Konkretno, ako se svaka podstranica refresha svakih 300 sekundi, osim povećanja bandwitha, da li će se povećati broj pregledanih stranica i sl.

Ono što sam našao na netu je da upozoravaju da tako nešto može smanjiti PR i kredibilitet na tražlicama.

Pa da ne probam bezveze, imate li kakvih iskustava s time?

ako imas sadrzaj koji se cesto mijenja, ne vidim prepreku. ma manje vise staticnim stranicama stvarno nema smisla.

Povećat će ti broj pregledanih stranica, ali Google neće bit oduševljen. Štoviše! Imam neugodno iskustvo s tim. Meta refresh donekle ima smisla samo na naslovnici, ali i to je pitanje…

Dakle, bolje ne…

@Y-fashion - kakvih neugodnih iskustava?

Google mi je kroz Webmaster Tools javio da imam tisuće grešaka (Not followed, Redirect error), što je par puta dovelo i do nemogućnosti indeksiranja novog sadržaja. Danima sam pokušavao skužiti u čemu je problem (jer Google to nije precizirao) i onda sam skužio da imam meta refresh. Nakon uklanjanja istog, sve se vratilo u normalu.

Evo što G kaže na to: “In general, we recommend not using meta-refresh type redirects, as this can cause confusion with users (and search engine crawlers, who might mistake that for an attempted redirect).”

Hvala!

Onda ništa od refresh meta taga …