Evo… da postavim jedno cesto pitanje, koje se i meni postavlja, a na koje nemam bas konkretan odgovor…
Pratio sam neku temu na WM, i toni negdje rece da je pozeljno da se postave negdje u tekstu postavi h1 tag za neku kljucnu rijec. DA LI GOOGLE JOS UVIJEK TO GLEDA OZBILJNO?!
Dalje, neki meta tagovi, poput abstract ili revisit after, da li su oni vise validni od strane googlea. Poznato je da google zeli da sto vise bude real-time indexiran, pa me interesuje, narocito za revisit after tag… DA LI SU ONI VALIDNI?!
i jos, koliku vaznost imaju meta tagovi koji oznacavaju charset, http-equiv i content… nisam toliko upoznat sa njima… sta koji znaci…
Ja mislim da je bitan h1 tag. Za neki naslov ili slično, gdje se nalazi ključna riječ koju rangiraš.
Revisit after uopšte namam na svom sajtu i o njemu ne znam ništa. Ja koristim utf-8 charset. Mislim da se ne bi trebao zamarati charset-om i tako sličnim tagovima. Uradi onpage optimizaciju (h1, h2, url, title, description i sl.) i onda pređi na offpage optimizaciju.
Vidjecete da nije bitno u cemu je sadrzaj div, h1, td, h2, to je samo jedan od velikog broja uslova (hiljade) koje google gleda, ali nije ni blizu najbitniji html tag u kojem se nalazi tekst
Ja mislim da kombinacija H1 koji u sebi ima keyword, description koji u sebi ima keyword i title koji u sebi ima keyword ima stvarno veliki utjecaj na rangiranje još ako se keyword više puta pojavljiva u contentu, to je odlično…
barem ja tako mislim…
Dok je nekada davno “revisit-after” koristio SearchBC za sajtove iz Britanske Kolumbije, izgleda da se “abstract” još uvijek koristi!
Meta tag “abstract” izgleda još uvijek koristi njemačka tražilica http://www.fireball.de/
kao sinonim za “description”.
Dakle, ako napišeš “description” to će shvatiti sve tražilice, uključujući fireball.de
Ako umjesto toga staviš “abstract”, to će samo fireball.de shvatiti kao sinonim za “description”
Znaci, h1 je ranking faktor ali daleko od toga da je najbitnija stvar u on-site optimizaciji
Bilo bi naravno dobro iskoristiti sve sto mozes pa tako i njega kako bi rangirao za zeljeni pojam.
Problem je koliko ja vidim kod pocetnika sto previse vremena i truda ulazu u on-site optimizaciju ne shvacajuci da je jedan kvalitetan backlink više važniji od najsavrsenije on-site optimizacije na svijetu.