Meta tagovi.. rasprave

Evo… da postavim jedno cesto pitanje, koje se i meni postavlja, a na koje nemam bas konkretan odgovor…

Pratio sam neku temu na WM, i toni negdje rece da je pozeljno da se postave negdje u tekstu postavi h1 tag za neku kljucnu rijec. DA LI GOOGLE JOS UVIJEK TO GLEDA OZBILJNO?!

Dalje, neki meta tagovi, poput abstract ili revisit after, da li su oni vise validni od strane googlea. Poznato je da google zeli da sto vise bude real-time indexiran, pa me interesuje, narocito za revisit after tag… DA LI SU ONI VALIDNI?!

i jos, koliku vaznost imaju meta tagovi koji oznacavaju charset, http-equiv i content… nisam toliko upoznat sa njima… sta koji znaci…

i, koliko je vazan meta tag za autora…

hvala unaprijed na odgovorima… :slight_smile: :cp:

Ja mislim da je bitan h1 tag. Za neki naslov ili slično, gdje se nalazi ključna riječ koju rangiraš.

Revisit after uopšte namam na svom sajtu i o njemu ne znam ništa. Ja koristim utf-8 charset. Mislim da se ne bi trebao zamarati charset-om i tako sličnim tagovima. Uradi onpage optimizaciju (h1, h2, url, title, description i sl.) i onda pređi na offpage optimizaciju.

Sretno.

procitajte ovaj clanak na blogu koji pise @webmeister

http://moj.name/blog/koja-je-tajna-visoke-pozicije-na-googleu/

Vidjecete da nije bitno u cemu je sadrzaj div, h1, td, h2, to je samo jedan od velikog broja uslova (hiljade) koje google gleda, ali nije ni blizu najbitniji html tag u kojem se nalazi tekst

Evo da citiram sam sebe iz neke starije teme:

Ovo je nekada davno koristila tražilica searchBC sa
http://vancouver-webpages.com/

Nijedna druga tražilica nikada nije i nikada neće koristiti taj meta tag.

h1 je bitan, a ove ostale je lijepo vidjeti :slight_smile:

Ja ga uopste nemam na jednom portalu a imam lijepu posjetu :D, i dobro rankiram

Ja mislim da kombinacija H1 koji u sebi ima keyword, description koji u sebi ima keyword i title koji u sebi ima keyword ima stvarno veliki utjecaj na rangiranje još ako se keyword više puta pojavljiva u contentu, to je odlično…
barem ja tako mislim…

Sva mudrost SEO-a ti je sažeta u ovom PDF-u, čiji se link nalazi na kraju članka.

http://www.seekandhit.com/seo-vodic-za-pocetnike/

Naravno i nakon što to učinite nemojte očekivati da će vam se posjeta povećati nakon jednog dana za 500%, jer nakon toga slijedi offpage optimizacija.

Dok je nekada davno “revisit-after” koristio SearchBC za sajtove iz Britanske Kolumbije, izgleda da se “abstract” još uvijek koristi!

Meta tag “abstract” izgleda još uvijek koristi njemačka tražilica
http://www.fireball.de/
kao sinonim za “description”.
Dakle, ako napišeš “description” to će shvatiti sve tražilice, uključujući fireball.de
Ako umjesto toga staviš “abstract”, to će samo fireball.de shvatiti kao sinonim za “description”

Znaci, h1 je ranking faktor ali daleko od toga da je najbitnija stvar u on-site optimizaciji :slight_smile:

Bilo bi naravno dobro iskoristiti sve sto mozes pa tako i njega kako bi rangirao za zeljeni pojam.

Problem je koliko ja vidim kod pocetnika sto previse vremena i truda ulazu u on-site optimizaciju ne shvacajuci da je jedan kvalitetan backlink više važniji od najsavrsenije on-site optimizacije na svijetu.

Pogledajte kako je na wikipedia urađena optimizacija. Svaki članak je dobro rangiran jer postoje linkovi na njega. To dovoljno govori.

Hvala na savjetima, koristili su mi!
gorica

Što kažu “web majstori” na ove meta tagove na slici?

http://www.pohrani.com/f/p/F7/1KkJqv7s/add-meta-tags-to-blogger.png

Jel to dobro imati ili je beznačajno ako jeste, argumentirajte što bi ostavili a što izbacili?